Gå til innhold

Botox

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle tro det førte til betennelse i kroppen når det kommer inn i blodbanene.

Anonymkode: 020c5...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det forskes jo på at babyer tar skade av å se mors mimikkløse ansikt når hun uttrykker de forskjellige følelsene sine.. skummelt. 

Anyway, det kommer til å se mye bedre ut med rynkene som gjør nettop deg til DEG, med tiden. Enn alle de som fyller ansiktene sine med gift og ser helt like ut. 

Tenk at skjønnhetsidealet i dag er bl.a buccal fat removal fra kinnene, lip fillers og giftige toksiner under huden. (I små og kontrollerte former, jada. Fortsatt gift.)

Anonymkode: 42ad8...f91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk skal bry seg så veldig med hva andre gjør, det må være slitsomt.

Anonymkode: e5b1a...4ab

Jeg bryr meg  egentlig ikke, var bare et innspill i tråden😉

Anonymkode: 65136...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst folk i denne tråden aner jo ikke hvordan Botox fungerer.. det reduserer bevegelse i ansiktet i en periode og med det reduserer linjer. Det er ikke en filler! Om du får fryst ansiktsmimikk har du en dårlig behandler som ikke vet hvordan man gir Botox.

jeg har tatt det og har fortsatt fult fungerende ansiktsmimikk. Min parter tror også at han syntes Botox er forferdelig stygt og han vet ikke at jeg har begynt å ta det. Men han har drivi og gitt meg komplimenter om hvor pen jeg er i det siste 🤷‍♀️og jeg ser freshere ut, linjer rundt øynene er nesten borte og ingen påvirkning på smilet.. 

Typen min sier også han hater fillere i leppene, men når vi ser serier hvor skuespilleren definitivt har mye fillers (fool me once) og jeg spør om han ser at hovedrollen har fillers svarer han bare at «Nei! Hun har jo vanlige lepper! Det er jo mange damer som har sånne lepper naturlig!» måtte vise han et gammelt bilde av skuespilleren før han trodde på at hun hadde fillers 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

poenget er at hos 90% av folk som har Botox eller fillere, så ser man det ikke. Det er bare de som har overfylt eller botchet botox/filler behandlingen man ser det på.. 

Anonymkode: 5cd18...9d6

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av disse endeløse trådene om folk som skal rakke ned på folk som tar botox og fillers. Hva får dere egentlig ut av det? 

Jeg har heller ikke botox eller fillers, men jeg utelukker det ikke heller når jeg blir eldre. Kanskje har jeg lyst, kanskje ikke? 

Uansett, det er mye jeg også ikke synes er pent. Men jeg har ingen behov for å uttrykke det ovenfor andre. Det er min smak, andre mennesker liker noe helt annet enn meg. Jeg sitter ikke på fasiten over hva som er fint eller ikke. 

Anonymkode: e4af3...e57

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 23.43):

Ser det lett. Tror kvinner og folk som har høy EQ ser det best. De er vant til å ubevisst oppfatte mikroendringer i folks ansikt. En kollega som hadde jobbet hos oss i to uker hadde tatt en liten dose uten å si noe. Stor endring i hvordan ansiktet beveger seg. 

Anonymkode: be248...f06

Vedkommende du svarte til her har helt rett. En kan ikke se på alle at de har botox. 

Anonymkode: 6daef...bc6

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tatt botox, og skal sikkert aldri heller ta det. Men har sett eksempler på hvor Botox blir administrert av noen som virkelig kan faget sitt og du kan ikke se at det er tuklet noe med ansiktet, med mindre du kjenner vedkommende godt fra før av. Måtte faktisk svelge noen kameler i stillhet inni meg da jeg har hatt mine fordommer mot slike inngrep. Og det var ikke bare Botox mot rynker, det var også andre ting du kan endre i ansiktet med Botox ved å få visse muskler til å slappe av.

Jeg forsetter med solkrem i ansiktet hverdag året rundt og får håpe at det er godt nok for meg når jeg kommer i mine kloke år. Men andre får gjøre som de vil. Kroppsautonomi er en ting vi må hylle 🙂

Anonymkode: 6f21b...167

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt botox i pannen og i kråketærne i snart 3 år. En venninne av meg som er like gammel som meg (40 år) er anti botox og filler, kommenterer alltid at jeg ser så fresh og opplagt ut å sier hun misunner genene mine😅 Hun aner ikke engang at jeg bruker botox, så det svada greiene alle anti botox/filler mennesker kommer med bare flirer jeg av😅

Anonymkode: bef37...39c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 13.14):

Helt seriøst folk i denne tråden aner jo ikke hvordan Botox fungerer.. det reduserer bevegelse i ansiktet i en periode og med det reduserer linjer. Det er ikke en filler! Om du får fryst ansiktsmimikk har du en dårlig behandler som ikke vet hvordan man gir Botox.

jeg har tatt det og har fortsatt fult fungerende ansiktsmimikk. Min parter tror også at han syntes Botox er forferdelig stygt og han vet ikke at jeg har begynt å ta det. Men han har drivi og gitt meg komplimenter om hvor pen jeg er i det siste 🤷‍♀️og jeg ser freshere ut, linjer rundt øynene er nesten borte og ingen påvirkning på smilet.. 

Typen min sier også han hater fillere i leppene, men når vi ser serier hvor skuespilleren definitivt har mye fillers (fool me once) og jeg spør om han ser at hovedrollen har fillers svarer han bare at «Nei! Hun har jo vanlige lepper! Det er jo mange damer som har sånne lepper naturlig!» måtte vise han et gammelt bilde av skuespilleren før han trodde på at hun hadde fillers 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

poenget er at hos 90% av folk som har Botox eller fillere, så ser man det ikke. Det er bare de som har overfylt eller botchet botox/filler behandlingen man ser det på.. 

Anonymkode: 5cd18...9d6

Jeg har ikke linjer rundt øynene før jeg smiler....da kommer de godt frem.  Men er redd øynene mine vil bli rare om jeg setter botox rundt dem..   Syns du selv du har samme smilet som før?

Anonymkode: 4d115...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er skikkelig trist jeg. At folk i dag har så lav selvtillit at de føler de må sprøyte gift i panna for å se/føle seg bra. Forferdelig at man har kommet dit at det er så vanlig, at om man ser normal ut - så syns man ikke selv at man ser bra nok ut.

Mange burde kanskje investere i en time hos psykolog i stedet. 

Anonymkode: 03eac...5b3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syns det er skikkelig trist jeg. At folk i dag har så lav selvtillit at de føler de må sprøyte gift i panna for å se/føle seg bra. Forferdelig at man har kommet dit at det er så vanlig, at om man ser normal ut - så syns man ikke selv at man ser bra nok ut.

Så da syns du det.  Samme for meg det. 😁  Jeg er veldig glad det finnes og at det kan få meg til å se  ut og føle meg bedre.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så da syns du det.  Samme for meg det. 😁  Jeg er veldig glad det finnes og at det kan få meg til å se  ut og føle meg bedre.  

ja, selvsagt er det samme for deg. Men jeg syns jo bare synd på kvinner som har så lite selvtillit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ja, selvsagt er det samme for deg. Men jeg syns jo bare synd på kvinner som har så lite selvtillit. 

Men i alle dager, har da ikke bedt om at du skal syns synd på meg jeg.  Du trenger da ikke bekymre deg for fremmede kvinner på KG.  🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du utviser en mildt sagt elendig forståelse for alle de ulike bevegelsesgrunnene og motivene et menneske har for å ta botox. 

I følge deg skal altså personer som har ansiktslammelser (f.eks. slagpasienter) og følgelig problemer med å visuelt kjenne igjen sitt eget utseende i speilet - en forøvrig sterk psykologisk belastning og særdeles vanskelig og komplisert å behandle) ikke ta botox - selv om det faktisk vil være til enorm nytte for vedkommende?

Anonymkode: 098ad...031

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 28.8.2024 den 21.43):

Jeg tok botox i sinnarynken, VELDIG lite og absolutt ingen kan se den.

Det er ett bittelite område og livet mitt har faktisk blitt mye bedre uten at den minner meg om sorg og motgang i livet.

Så hvorfor ikke? 

Anonymkode: 4b813...3e7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...