AnonymBruker Skrevet 16. august #61 Del Skrevet 16. august medlem555 skrev (6 minutter siden): Jeg er russisk, synes at begge navnene er ganske fine, men det er omtrent utelukkende damer over 45 som heter det. Og jeg ville ikke brukt Svetlana i Norge uansett, dessverre. Vurderte for min datter navnene Nina, Daria, Esenia, Kira, Arina, og min favoritt - Aljona/Aløna, men den ville nok blitt litt for sær Om jeg skulle gå for noe åpenbart øst-europeisk, ville det vært Varvara ❤️ Tatiana er forresten et ganske populart navn i Brazil, og den korte versjonen Tanja er veldig fint Er Adriana eller michaela navn som benyttes i Russland? Anonymkode: 7799e...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 16. august #62 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Varvara! Trykk på første a-en? ❤️ Anonymkode: 1ac1c...6e4 Det Barbra på russisk, veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
medlem555 Skrevet 16. august #63 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Varvara! Trykk på første a-en? ❤️ Anonymkode: 1ac1c...6e4 Nei, på den andre, Var'vaaaara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 16. august #64 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De kan bable det de vil, men ikke insistere at det er det eneste rette. Anonymkode: 65b13...077 Hvordan ellers vil en russer uttale anastacia ? Er den norske uttalen ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #65 Del Skrevet 16. august Alle jeg har møtt i Norge som heter svetlana har kalt seg Lana. Så blir fort det i stedet for hele navnet. Anonymkode: 40d0c...5e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 16. august #66 Del Skrevet 16. august Jeg liker navnet Svetlana☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #67 Del Skrevet 16. august Svetlana fungerer svært dårlig på norsk, gir assosiasjon til svette. Om du må ta et av dem, ta heller Tatiana. Men både Katharina og Anastasia er bedre, om det er russiske/østeuropeiske navn du liker. Anonymkode: 4ddde...b94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
medlem555 Skrevet 16. august #68 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er Adriana eller michaela navn som benyttes i Russland? Anonymkode: 7799e...795 De er brukt nå, ja, men bare nå i de siste årene, så de høres litt spesielt ut. Man bruker slike navn på sine barn for å skille seg ut, litt sånn som Denise eller kanskje Jaquelin eller Desiree på norsk. Så de er ikke vanlig blant etniske russere, men mye mer vanlige hvis man tilhører en av etnisitetene i Kaukasus eller en eller annen republikk som er en del av Russland 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. august #69 Del Skrevet 16. august Ser ikke problemer med noen av navnene om man kommer fra samme kultur. Forholder meg til det som står her: https://www.behindthename.com/name/svetlana https://www.behindthename.com/name/tatiana og ikke noe å utsette på der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #70 Del Skrevet 16. august 46 minutter siden, Peanut said: Ser ikke problemer med noen av navnene om man kommer fra samme kultur. Forholder meg til det som står her: https://www.behindthename.com/name/svetlana https://www.behindthename.com/name/tatiana og ikke noe å utsette på der. Hjelper ikke så mye om en nettside sier fine ting om et navn, hvis "folk flest" reagerer negativt på det. Hilsen "Analius Mofis Tønne" (Norske navn hentet fra internett) Anonymkode: 7706f...e45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #71 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Analdus var jo et mye brukt navn i Norge, før i tiden. Men tror ikke mange ville syntes det er så fint i dag. Anonymkode: 7706f...e45 Ananias og Bersvend er også gamle norske herrenavn. Anonymkode: 26b0d...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå