AnonymBruker Skrevet 14. august #1 Del Skrevet 14. august Jeg elske dette navne, er nydelig og flott. Kva synnes dere om det? Mitt baby skal få dette navn, kva synnes dere? Anonymkode: c204f...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Del Skrevet 14. august Jeg syntes ikke det er fint. Hva med Anastasia? Anonymkode: b2ffc...4c0 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #3 Del Skrevet 14. august Men må det bli en av de stemmer jeg for Svetlana. Anonymkode: b2ffc...4c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #4 Del Skrevet 14. august Nei..... Hva med kun Lana? Anonymkode: 23d14...f41 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 14. august #5 Del Skrevet 14. august 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg elske dette navne, er nydelig og flott. Kva synnes dere om det? Mitt baby skal få dette navn, kva synnes dere? Anonymkode: c204f...e82 Navnene høres ut som noe polske vaskedamer eller eskorter bruker 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Del Skrevet 14. august jane78 skrev (1 minutt siden): Navnene høres ut som noe polske vaskedamer eller eskorter bruker Typisk enkelte nordmenn som har null respekt for andre kulturer. Min mor er 82 år, hun heter Svetlana. Hun er verken vaskedame eller hore. Hun har vært tannlege, godt gift, god mor og god kone. Sånne mennesker som deg burde ha skammet seg. For øvrig er Tatiana en del brukt i Spania og andre land. En av OL-vinnere i svømming heter Tatiana Smith. Fra Sør-Afrika. Er hun vaskedame eller hore, hva synes du? Anonymkode: 26b0d...d9c 14 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #7 Del Skrevet 14. august jane78 skrev (3 minutter siden): Navnene høres ut som noe polske vaskedamer eller eskorter bruker No ble jeg lei meg. Ts Anonymkode: c204f...e82 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #8 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg elske dette navne, er nydelig og flott. Kva synnes dere om det? Mitt baby skal få dette navn, kva synnes dere? Anonymkode: c204f...e82 Tatiana uten tvil av de to navna der, bedre med Tanja enn Svettis som forkortelse og svetlana er uansett ikke pent. Anastacia er fint det å, oxsana, Alexandra ververa Anonymkode: 7799e...795 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 14. august #9 Del Skrevet 14. august Nei, jeg hadde ikke latt barnet mitt hete Svetlana. Anastasia er bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #10 Del Skrevet 14. august Er du fra et land hvor dette er vanlige navn? Svetlana synes jeg ærlig talt fungerer dårlig i Norge, jeg hører det og tenker svett. Tatiana synes jeg egentlig er fint, men det ville være et litt pussig valg på en helnorsk unge. Anonymkode: 16642...20c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #11 Del Skrevet 14. august Tatiana er faktisk pent det! Og mye mer internasjonalt enn svetlana Anonymkode: 7799e...795 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #12 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): No ble jeg lei meg. Ts Anonymkode: c204f...e82 Meg som har kommentert først. Svetlana er navet på en fantastisk turner fra Russland. Svetlana Khorkina. Men jeg liker Anastasia mye bedre. Tenker ikke vaskedamer. Har forresten et russisk navn på min egen datter som jeg vet mange ikke liker. Men hun har grodd seg til navnet og hun er vakker, atletisk og ei godjente. Ingen tenker på det lenger og får mange flotte kommentarer på navnet. Navnet skjemmer ingen ☺️ Anonymkode: b2ffc...4c0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #13 Del Skrevet 14. august Ingen av dem. Anonymkode: c204f...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #14 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): No ble jeg lei meg. Ts Anonymkode: c204f...e82 Tenk hva ungen da kan føle om det er det samme stigmaet rundt navnet når hun vokser opp... Anonymkode: 3aee6...6b8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #15 Del Skrevet 14. august Har du bakgrunn fra eller tilhørighet til land hvor disse navnene er del av navnetradisjonen? For om ikke, så er det veldig rart å velge disse navnene…. Men jeg kjenner en nydelig, russisk dame som er verdens snilleste som heter Tatiana, så det er et vakkert navn for meg Men folk vil anta at dere har russisk, ukrainsk eller liknende bakgrunn med et av de navnene. Anonymkode: c5325...939 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #16 Del Skrevet 14. august Ja man bør definitivt ha kultur tilhørighet, men Tatiana. Kan man muligens komme unna med.. men vil nok garantert få spm hele livet ang om hvor man er fra/familie osv Anonymkode: 7799e...795 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #17 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg elske dette navne, er nydelig og flott. Kva synnes dere om det? Mitt baby skal få dette navn, kva synnes dere? Anonymkode: c204f...e82 På norsk blir det fort Svett-lana. Tatiana.. tja. Av disse to stemmer jeg for det siste. Anonymkode: a721a...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #18 Del Skrevet 14. august Svetlana minner meg om svette. Hvis jeg var nødt til å velge mellom disse to navnene hadde det blitt Tatiana. Anonymkode: 0b60a...cdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #19 Del Skrevet 14. august Hva med Keira? Det er engelsk/russisk men fungerer også på norsk. Eller Nadia? Superfint ❤️ Anonymkode: b2ffc...4c0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #20 Del Skrevet 14. august Tatiana er nydelig! Svetlana funker ikke så bra i Norge, synes jeg. Anonymkode: 62ef6...972 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå