MegJa Skrevet 14. august 2024 #1 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg har hatt sporadisk kontakt med han et års tid, møtt han tre ganger bare, fordi han har vært frem og tilbake i diverse. Han svarer meg som regel høflig og greit på meldinger, humoristisk og litt flørtete også. I går sendte jeg han en melding, ikke noe spesielt i det, men det som var spesielt var at jeg fikk en ganske frekk melding tilbake. Den såret meg, og for å være ærlig så begynte jeg å gråte av den. Jeg visste ikke hva jeg skulle svare, så jeg har ikke sagt noe til han etter i går kveld. Jeg falt jo for han ganske tidlig, og både han og jeg vet det. Jeg er fortsatt kjempeglad i han, og jeg må også innrømme at jeg forelsket meg i han for lenge siden. Men problemet er at han aldri har sagt meg hva HAN vil, han har aldri bevist for meg at jeg betyr noe ekstra for han. Han har i tillegg kommet med mange lovnader som han aldri har holdt, disse lovnadene kom i bli kjent fasen vår. Hvis jeg ble hans, så skulle jeg ikke gå en eneste dag uten å føle meg sett og elsket, han ville hjelpe meg med ting jeg trengte hjelp til, vi skulle bli gamle og grå sammen. Jeg var vakker, nydelig, viktig for han, spesiell, bunnsolid og søt. Er det sånn en mann behandler en dame som han ser på som viktig og som han vil satse på og kanskje kan elske? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Del Skrevet 14. august 2024 MegJa skrev (4 minutter siden): Jeg har hatt sporadisk kontakt med han et års tid, møtt han tre ganger bare, fordi han har vært frem og tilbake i diverse. Han svarer meg som regel høflig og greit på meldinger, humoristisk og litt flørtete også. I går sendte jeg han en melding, ikke noe spesielt i det, men det som var spesielt var at jeg fikk en ganske frekk melding tilbake. Den såret meg, og for å være ærlig så begynte jeg å gråte av den. Jeg visste ikke hva jeg skulle svare, så jeg har ikke sagt noe til han etter i går kveld. Jeg falt jo for han ganske tidlig, og både han og jeg vet det. Jeg er fortsatt kjempeglad i han, og jeg må også innrømme at jeg forelsket meg i han for lenge siden. Men problemet er at han aldri har sagt meg hva HAN vil, han har aldri bevist for meg at jeg betyr noe ekstra for han. Han har i tillegg kommet med mange lovnader som han aldri har holdt, disse lovnadene kom i bli kjent fasen vår. Hvis jeg ble hans, så skulle jeg ikke gå en eneste dag uten å føle meg sett og elsket, han ville hjelpe meg med ting jeg trengte hjelp til, vi skulle bli gamle og grå sammen. Jeg var vakker, nydelig, viktig for han, spesiell, bunnsolid og søt. Er det sånn en mann behandler en dame som han ser på som viktig og som han vil satse på og kanskje kan elske? Nei. Du er satt på gress og han venter på noe bedre som sikkert ikke kommer. Anonymkode: a845d...e67 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3 Del Skrevet 14. august 2024 kan det hende at du har misforstått noe i det han skrev? hvordan kan du ha blitt glad i ham når dere bare har sporadisk kontakt og kun har sett hverandre tre ganger? Anonymkode: 917f5...7b8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 14. august 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): kan det hende at du har misforstått noe i det han skrev? hvordan kan du ha blitt glad i ham når dere bare har sporadisk kontakt og kun har sett hverandre tre ganger? Anonymkode: 917f5...7b8 For meg var det kjærlighet ved første blikk, og jeg hadde helt oppriktig trodd jeg endelig hadde funnet den rette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #5 Del Skrevet 14. august 2024 Hvis du har kjent han i et år, og du kun har møtt han 3 ganger, så er han ikke interessert. Det beste du kan gjøre for deg selv er å kutte kontakten og gå videre. Anonymkode: 73925...451 16 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 14. august 2024 #6 Del Skrevet 14. august 2024 Hva skrev han da? Var det helt i begynnelsen han sa det fine? For du vil jo ha ham, så hvorfor sluttet han å ta initiativ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #7 Del Skrevet 14. august 2024 MegJa skrev (30 minutter siden): Jeg har hatt sporadisk kontakt med han et års tid, møtt han tre ganger bare, fordi han har vært frem og tilbake i diverse. Han svarer meg som regel høflig og greit på meldinger, humoristisk og litt flørtete også. I går sendte jeg han en melding, ikke noe spesielt i det, men det som var spesielt var at jeg fikk en ganske frekk melding tilbake. Den såret meg, og for å være ærlig så begynte jeg å gråte av den. Jeg visste ikke hva jeg skulle svare, så jeg har ikke sagt noe til han etter i går kveld. Jeg falt jo for han ganske tidlig, og både han og jeg vet det. Jeg er fortsatt kjempeglad i han, og jeg må også innrømme at jeg forelsket meg i han for lenge siden. Men problemet er at han aldri har sagt meg hva HAN vil, han har aldri bevist for meg at jeg betyr noe ekstra for han. Han har i tillegg kommet med mange lovnader som han aldri har holdt, disse lovnadene kom i bli kjent fasen vår. Hvis jeg ble hans, så skulle jeg ikke gå en eneste dag uten å føle meg sett og elsket, han ville hjelpe meg med ting jeg trengte hjelp til, vi skulle bli gamle og grå sammen. Jeg var vakker, nydelig, viktig for han, spesiell, bunnsolid og søt. Er det sånn en mann behandler en dame som han ser på som viktig og som han vil satse på og kanskje kan elske? Det er sånn en psyko opererer ja. Du må ta avstand og ta ansvar for det selv. Slett og blokker ham fra alle steder. Anonymkode: 1f13b...476 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #8 Del Skrevet 14. august 2024 Han trenger tydeligvis ikke å si hva han tenker da. Han viser det uteolig godt. Hvorfor tror du på sånne lovnader når dere bare har møttes 3 ganger og han tydelig(!) viser at du ikke er verdt å bruke tid på. Slett og gå videre Anonymkode: 7700a...950 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august 2024 #9 Del Skrevet 14. august 2024 Kutt kontakten med han så kommer han krypende tilbake skal du se 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #10 Del Skrevet 14. august 2024 Hva skrev han som såret deg? Anonymkode: 14ff7...ff3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym482 Skrevet 14. august 2024 #11 Del Skrevet 14. august 2024 (endret) Kjære deg. Du fortjener bedre og mer enn han gir deg ❤️ Endret 14. august 2024 av anonym482 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym482 Skrevet 14. august 2024 #12 Del Skrevet 14. august 2024 Trio skrev (8 minutter siden): Menn liker å gjøre damer usikre. Ja hvis de er usikre selv. Trygge menn gir trygghet til andre 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 14. august 2024 Forfatter #13 Del Skrevet 14. august 2024 Innerst inne, så vet jeg også det. Men det er så vondt å tenke på at kanskje alt var et spill, og at jeg ikke betydde NOE for han, annet enn at jeg sikkert ga selvtilliten hans en boost. Han greide dessverre å knuse hjertet mitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. august 2024 #14 Del Skrevet 14. august 2024 MegJa skrev (1 time siden): Jeg har hatt sporadisk kontakt med han et års tid, møtt han tre ganger bare, fordi han har vært frem og tilbake i diverse. Han svarer meg som regel høflig og greit på meldinger, humoristisk og litt flørtete også. I går sendte jeg han en melding, ikke noe spesielt i det, men det som var spesielt var at jeg fikk en ganske frekk melding tilbake. Den såret meg, og for å være ærlig så begynte jeg å gråte av den. Jeg visste ikke hva jeg skulle svare, så jeg har ikke sagt noe til han etter i går kveld. Jeg falt jo for han ganske tidlig, og både han og jeg vet det. Jeg er fortsatt kjempeglad i han, og jeg må også innrømme at jeg forelsket meg i han for lenge siden. Men problemet er at han aldri har sagt meg hva HAN vil, han har aldri bevist for meg at jeg betyr noe ekstra for han. Han har i tillegg kommet med mange lovnader som han aldri har holdt, disse lovnadene kom i bli kjent fasen vår. Hvis jeg ble hans, så skulle jeg ikke gå en eneste dag uten å føle meg sett og elsket, han ville hjelpe meg med ting jeg trengte hjelp til, vi skulle bli gamle og grå sammen. Jeg var vakker, nydelig, viktig for han, spesiell, bunnsolid og søt. Er det sånn en mann behandler en dame som han ser på som viktig og som han vil satse på og kanskje kan elske? Dette virker som er oppskriften på et hekt rett og slett. Om ikke ord og handlinger samsvarer så er det ikke verdt noen verdens ting! Hjelper ikke hva han sier, om han får deg til å føle deg slik...Det er ikke bra. Er Lovebombing på høyt nivå! 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #15 Del Skrevet 14. august 2024 MegJa skrev (22 minutter siden): Innerst inne, så vet jeg også det. Men det er så vondt å tenke på at kanskje alt var et spill, og at jeg ikke betydde NOE for han, annet enn at jeg sikkert ga selvtilliten hans en boost. Han greide dessverre å knuse hjertet mitt. Det er vondt, men det blir bedre når du fjerner han helt fra livet ditt. Ikke følg med på han på some osv, og hold deg selv opptatt. Anonymkode: 73925...451 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #16 Del Skrevet 14. august 2024 Flotte ord har dessverre ingen verdi før de følges opp med handling. Anonymkode: f0a94...17d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #17 Del Skrevet 15. august 2024 Min erfaring er at når relasjoner starter på den måten der, med store grandiose kjærlighetserklæringer og lovnader så går ting til helvete. Føler de som holder på sånn sier det samme til flere andre. Hvis jeg var deg ville jeg beskyttet meg selv og hjertet mitt og bare avsluttet. Om han virkelig mente det der så vil han kjempe for deg, men mest sannsynlig ikke. Dessverre Anonymkode: b1441...343 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #18 Del Skrevet 15. august 2024 MegJa skrev (13 timer siden): Innerst inne, så vet jeg også det. Men det er så vondt å tenke på at kanskje alt var et spill, og at jeg ikke betydde NOE for han, annet enn at jeg sikkert ga selvtilliten hans en boost. Han greide dessverre å knuse hjertet mitt. Huffda. Anonymkode: 84fc5...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #19 Del Skrevet 15. august 2024 Men hva sa han? Er jo relevant sa Anonymkode: 36ee1...cec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 15. august 2024 #20 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men hva sa han? Er jo relevant sa Anonymkode: 36ee1...cec Altså de har kjent værandre i 1 år, men bare møtes 3 ganger. Han har lovet gul og grøne skoger i et år, men enda ikke følt opp med noe. I dette tilfele er det ikke så relevant hva han sa synes jeg, han er desvere ikke intresert I deg TS. Den gode nyheten er at du nå kan starte prosessen med å komme over han, og heller finne en mann som er bra nok for deg! Lykke til ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå