Gå til innhold

Sykt barn :-(

Fremhevede innlegg

Skrevet
:overrasket: Jeg er barnløs og sa meg helt enig med trådstarter, men det burde jeg visst ikke ha gjort jeg da eller?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er barnløs, men har sittet hjemme mang en dag med barn som er sykt og trenger spesialbehandling - ikke fordi jeg ville, men fordi jeg måtte. Jeg kan tydligvis ikke uttale meg heller, siden barnet ikke kom fra min mage, men min mors.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Man kan tydelig se av innleggene her at man må ha barn for å ha innsikt i hva jeg mente da jeg startet tråden. Har man ingen erfaring (gjelder alle emner) så kan man heller holde kjeft synes nå jeg. Je

Utrolig dumt sagt av deg - siden du har fått støtte her av flere uten barn

Skrevet
Utrolig dumt sagt av deg - siden du har fått støtte her av flere uten barn

Okei - jeg ble litt revet med og gikk litt over streken... Men jeg ble bare litt oppgitt over at jeg ikke kunne "sukke" litt uten å få beskjed om at jeg var en dårlig mor :cry: Men - no hard feelings ;) , nå er snufsa på bedringens vei og vi kan omsider komme "i rute" igjen.

Skrevet

Herregud! Et utmerket bevis på hvorfor jeg ikke gidder å engasjere meg i diskusjoner på KG. Uansett hva man sier, så er det noen som ser spøkelser ved høylys dag.

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Herregud! Et utmerket bevis på hvorfor jeg ikke gidder å engasjere meg i diskusjoner på KG. Uansett hva man sier, så er det noen som ser spøkelser ved høylys dag.

Det var derfor du la inn et innlegg her :ler:

Gjest Gjest_Hawkeye_*
Skrevet

Fordi jeg ser spøkelser på høylys dag? Det skal du ikke se bort fra.

Men jeg registrerer med sorg at flere og flere diskusjoner her inne ender i munnhuggeri.Trist.

Skrevet

Du får lese noen interessante artikler på internett, starte noen nye diskusjonslinker her på KG - som du alerede har gjort :), eller spille et spill. Ta deg en lur eller som du sier, se på ol.

.... He he he - ja du kan gjerne også få vaske huset mitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...