AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:34 #421 Del Skrevet søndag kl 18:34 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da er det du og ikke teletorget som er problemet og ikke teletorgets spådamer, vet du. En spådame som ikke er registrert kan tappe noen for veldig mange tusen og stappe pengene i madrassen. Spesielt dem som ikke står frem og ikke sender deg kvittering med tydelig merking av mva. og firmanavn. Ingen har lov å drive virksomhet uten registrere seg. Da bør alarmen lyse og madrassen deres sjekkes. Det er tydelige tegn på svindel. Anonymkode: 8f3a5...8fc Nå er ikke det å sitte på teletorget noe kvalitets stempel akkurat, de ansetter hvem som helst uten å sjekke noe! Kan man snakke med folk og ikke sier du vil møte en høy kjekk mann blabla blir man ansatt. En av de mest kjente som gikk ut fra din ekspert drev til å med et tarot kurs som gikk ut på å aldri spå bare la kunden snakke, man var garantert linje på din ekspert etter endt kurs så sant man klarte å snakke rundt ting.. ingen tester hvor klarsynt man er.. svært mange dyktige som driver selvstendig Anonymkode: 8596f...5e5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:41 #422 Del Skrevet søndag kl 18:41 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå er ikke det å sitte på teletorget noe kvalitets stempel akkurat, de ansetter hvem som helst uten å sjekke noe! Kan man snakke med folk og ikke sier du vil møte en høy kjekk mann blabla blir man ansatt. En av de mest kjente som gikk ut fra din ekspert drev til å med et tarot kurs som gikk ut på å aldri spå bare la kunden snakke, man var garantert linje på din ekspert etter endt kurs så sant man klarte å snakke rundt ting.. ingen tester hvor klarsynt man er.. svært mange dyktige som driver selvstendig Anonymkode: 8596f...5e5 Signerer den! Kjenner ei som fikk linje på Din Ekspert. Overhodet ikke klarsynt. Faktisk ikke et eneste klarsynt fiber i kroppen så ingen "kvalitetssjekk" av spåerne der. Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:42 #423 Del Skrevet søndag kl 18:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Akkurat Har ringt en god del av disse damene inne der 🙈 Anonymkode: 81245...19d Er det i det hele tatt noen av de du er fornøyd med og som har fått rett på fremtid? Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:43 #424 Del Skrevet søndag kl 18:43 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå er ikke det å sitte på teletorget noe kvalitets stempel akkurat, de ansetter hvem som helst uten å sjekke noe! Kan man snakke med folk og ikke sier du vil møte en høy kjekk mann blabla blir man ansatt. En av de mest kjente som gikk ut fra din ekspert drev til å med et tarot kurs som gikk ut på å aldri spå bare la kunden snakke, man var garantert linje på din ekspert etter endt kurs så sant man klarte å snakke rundt ting.. ingen tester hvor klarsynt man er.. svært mange dyktige som driver selvstendig Anonymkode: 8596f...5e5 Det er det ikke, fordi alle kan få jobb der. Kvalitetsstempel er noe større for den som har egen teletorglinje fordi den får de ikke uten å ha bevis for virksomhet over flere år. Dinekspert leier inn, men minkrystallkule leier ut. Det er uansett en viss form for kontroll på spådamene på teletorg fremfor de som bare finner ut at de vil spå fra sin egen telefonlinje eller epost. Det er ingen som sjekker dem noensinne og de kan lyve om erfaring til de blir grønne. Anonymkode: 8f3a5...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:50 #425 Del Skrevet søndag kl 18:50 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det i det hele tatt noen av de du er fornøyd med og som har fått rett på fremtid? Anonymkode: 1b692...120 Nja, de har hatt rett på sånne småting. Har pratet endel med for eksempel hun Arnhild, Carina, Natalie. Har også ringt endel til hun Charlotte, men hun sier veldig mye forskjellig. Tror kanskje hun er litt sånn som svartmaler. Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:53 #426 Del Skrevet søndag kl 18:53 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nja, de har hatt rett på sånne småting. Har pratet endel med for eksempel hun Arnhild, Carina, Natalie. Har også ringt endel til hun Charlotte, men hun sier veldig mye forskjellig. Tror kanskje hun er litt sånn som svartmaler. Anonymkode: 81245...19d Arnhild er faktisk ganske så flink! Truffet bra på meg men tok feil på noe som var ekstremt viktig for meg men det var veldig tvil om utfallet så hu kunne like lett ha fått rett som feil der hu bommet den gangen, men bra dame! Anonymkode: 8596f...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:55 #427 Del Skrevet søndag kl 18:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nja, de har hatt rett på sånne småting. Har pratet endel med for eksempel hun Arnhild, Carina, Natalie. Har også ringt endel til hun Charlotte, men hun sier veldig mye forskjellig. Tror kanskje hun er litt sånn som svartmaler. Anonymkode: 81245...19d De vil jo sikkert alltid få rett på noe eller at man føler at noe treffer. I mange tilfeller mest flaks. Charlotte prøvde jeg også, men opplevde det samme som deg. Endret spådom og da blir det ikke så troverdig. Sluttet å ringe henne etter det. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:57 #428 Del Skrevet søndag kl 18:57 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Arnhild er faktisk ganske så flink! Truffet bra på meg men tok feil på noe som var ekstremt viktig for meg men det var veldig tvil om utfallet så hu kunne like lett ha fått rett som feil der hu bommet den gangen, men bra dame! Anonymkode: 8596f...5e5 Arnhild kan være god, men jeg har også opplevd at hun har bommet og at ting ikke har skjedd. Men hun går ikke rundt grøten og drar ikke ut tiden og det er jo en bra ting. Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:01 #429 Del Skrevet søndag kl 19:01 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er det ikke, fordi alle kan få jobb der. Kvalitetsstempel er noe større for den som har egen teletorglinje fordi den får de ikke uten å ha bevis for virksomhet over flere år. Dinekspert leier inn, men minkrystallkule leier ut. Det er uansett en viss form for kontroll på spådamene på teletorg fremfor de som bare finner ut at de vil spå fra sin egen telefonlinje eller epost. Det er ingen som sjekker dem noensinne og de kan lyve om erfaring til de blir grønne. Anonymkode: 8f3a5...8fc De på teletorg kan også fint lyve om erfaring. Mange på teletorg som bare sitter å finner opp ting og har tatt et online kurs i tarot. Eller knapt nok det. Det vet jo vi som har ringt noen av de og fått servert fantasihistorier om hva som skal skje fremover. Anonymkode: 1b692...120 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:05 #430 Del Skrevet søndag kl 19:05 Dineksperts spådamer tjener kanskje maks 600 kroner timen og må skatte og momse av det beløpet. Det vil derfor høres flott ut om noen kaller seg spådame tilbyr deg å ringe henne privat for samme prisen fremfor å betale det doble fordi hun er garantert å få 600 og ikke bare tjene kanskje maks 100 fordi du la på før hvis det hadde vært på teletorg. Det går ikke an å leve av det, men hvis du kan ringe henne mange ganger og ofte fordi hun har overbevist deg om hun tenker så mye mer på økonomien din enn teletorgets spådamer så, ja.. Anonymkode: 8f3a5...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:05 #431 Del Skrevet søndag kl 19:05 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De vil jo sikkert alltid få rett på noe eller at man føler at noe treffer. I mange tilfeller mest flaks. Charlotte prøvde jeg også, men opplevde det samme som deg. Endret spådom og da blir det ikke så troverdig. Sluttet å ringe henne etter det. Anonymkode: 1b692...120 Det er vel ofte de som endrer spådom som gjør at man blir hektet. Ellers har jeg pratet endel med Astarah, hun er også god, men ofte sur. Har også snakket med Annette på DE, snakker Stavanger. Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:15 #432 Del Skrevet søndag kl 19:15 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Da er det du og ikke teletorget som er problemet og ikke teletorgets spådamer, vet du. En spådame som ikke er registrert kan tappe noen for veldig mange tusen og stappe pengene i madrassen. Spesielt dem som ikke står frem og ikke sender deg kvittering med tydelig merking av mva. og firmanavn. Ingen har lov å drive virksomhet uten registrere seg. Da bør alarmen lyse og madrassen deres sjekkes. Det er tydelige tegn på svindel. Anonymkode: 8f3a5...8fc Det er vel grenser for hvor mye sånne kan "svindle " uten å bli oppdaget. Skatteetaten følger med og gir restskatt til de som får for mye innskudd på sin konto. Man kan også tjene 50.000 kroner på enkeltmannsforetak uten å betale mva. Man må først betale mva for inntekt over den summen. Anonymkode: c6d40...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:18 #433 Del Skrevet søndag kl 19:18 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Arnhild er faktisk ganske så flink! Truffet bra på meg men tok feil på noe som var ekstremt viktig for meg men det var veldig tvil om utfallet så hu kunne like lett ha fått rett som feil der hu bommet den gangen, men bra dame! Anonymkode: 8596f...5e5 Både Arnhild og Carina har hatt 0 rett på meg. Synes ikke de var noe flinke. Anonymkode: c6d40...5c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:23 #434 Del Skrevet søndag kl 19:23 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): De vil jo sikkert alltid få rett på noe eller at man føler at noe treffer. I mange tilfeller mest flaks. Charlotte prøvde jeg også, men opplevde det samme som deg. Endret spådom og da blir det ikke så troverdig. Sluttet å ringe henne etter det. Anonymkode: 1b692...120 Jeg hadde god erfaring med Charlotte. Hun er god på å lese mennesker, og hun traff bra på noe sykdomsrelatert som jeg ikke spurte om en gang. Jeg tror det handler litt om kjemi om hvem dom treffer og ikke. Her svarer jo at noen er treffsikre som jeg dynes har vært veldig dårlige. Og noen jeg syns var treffsikre har vært fattige for dere. Man leser vil best mennesker man treffer best energimessig med vil jeg tro. Anonymkode: c6d40...5c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:23 #435 Del Skrevet søndag kl 19:23 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Både Arnhild og Carina har hatt 0 rett på meg. Synes ikke de var noe flinke. Anonymkode: c6d40...5c1 Synd da. Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:29 #436 Del Skrevet søndag kl 19:29 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde god erfaring med Charlotte. Hun er god på å lese mennesker, og hun traff bra på noe sykdomsrelatert som jeg ikke spurte om en gang. Jeg tror det handler litt om kjemi om hvem dom treffer og ikke. Her svarer jo at noen er treffsikre som jeg dynes har vært veldig dårlige. Og noen jeg syns var treffsikre har vært fattige for dere. Man leser vil best mennesker man treffer best energimessig med vil jeg tro. Anonymkode: c6d40...5c1 Helt enig det må en energi match til for å bli best mulig Anonymkode: 8596f...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:48 #437 Del Skrevet søndag kl 19:48 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, og aldri mer! For ei arrogant kjerring og ikke traff hu med noe heller Anonymkode: 8596f...5e5 Ariane eller EL? Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:57 #438 Del Skrevet søndag kl 19:57 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Helt enig det må en energi match til for å bli best mulig Anonymkode: 8596f...5e5 Enig! Derfor er detså vanskelig og "farlig" å anbefale noen. Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:19 #439 Del Skrevet søndag kl 20:19 Jeg har snakket flere ganger med Elisabeth Lian og hun har truffet flere ganger på det hun sier skal skje. Jeg liker henne veldig godt òg håper at det andre hun har sett og så vil skje. Men det ligger frem i tid. Hun er iallfall kjempefin å prate med. Anonymkode: 1b483...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:36 #440 Del Skrevet søndag kl 20:36 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har snakket flere ganger med Elisabeth Lian og hun har truffet flere ganger på det hun sier skal skje. Jeg liker henne veldig godt òg håper at det andre hun har sett og så vil skje. Men det ligger frem i tid. Hun er iallfall kjempefin å prate med. Anonymkode: 1b483...480 Har hun truffet på tid og kjærlighet også?:) Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå