AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:19 #321 Del Skrevet lørdag kl 15:19 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den eneste jeg kunne tenke meg å snakke med igjen er Annelin på din ekspert, men hun har sluttet ser det ut som. Hun fant lommeboka mi en gang, og hadde rett på en mann, og også en situasjon om jeg ikke husker feil... Men jeg har ikke ringt mye, heller ikke til henne, så kan ikke si om hun alltid har rett. Men hun var veldig empatisk og innsiktsfull, ikke noe ego eller svada der. Anonymkode: dfe6e...602 Annelin? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:37 #322 Del Skrevet lørdag kl 18:37 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den eneste jeg kunne tenke meg å snakke med igjen er Annelin på din ekspert, men hun har sluttet ser det ut som. Hun fant lommeboka mi en gang, og hadde rett på en mann, og også en situasjon om jeg ikke husker feil... Men jeg har ikke ringt mye, heller ikke til henne, så kan ikke si om hun alltid har rett. Men hun var veldig empatisk og innsiktsfull, ikke noe ego eller svada der. Anonymkode: dfe6e...602 Annelin som i norsk og astrolog eller Anneli Lantz svensk dame? Anonymkode: 8596f...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:35 #323 Del Skrevet lørdag kl 22:35 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Annelin som i norsk og astrolog eller Anneli Lantz svensk dame? Anonymkode: 8596f...5e5 Annelin, men hun jobber ikke lenger så du finner henne ikke der nå. Anonymkode: dfe6e...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:59 #324 Del Skrevet lørdag kl 23:59 AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 14.05): Flere som har pratet med Charlotte på Dinekspert? Jeg har snakket med henne noen ganger, men opplever at hun sier forskjellig ting hver gang. Anonymkode: 81245...19d Ja, hvis du leser lenger oppe, så har andre også pratet med Charlotte. Jeg lurer på om hun snakker om jodmangel til flere enn meg? Hun tar opp det temaet hver gang og nevner en bok om det. Hun har hatt rett på mange ting som har skjedd, men akkurat jodmangelen begynner jeg å stusse litt på om hun sier til alle som ringer henne 🤔 Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:00 #325 Del Skrevet i går, 00:00 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fikk hun rett på utfall også med denne mannen? Anonymkode: 81245...19d Det husker jeg ikke. Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:04 #326 Del Skrevet i går, 09:04 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, hvis du leser lenger oppe, så har andre også pratet med Charlotte. Jeg lurer på om hun snakker om jodmangel til flere enn meg? Hun tar opp det temaet hver gang og nevner en bok om det. Hun har hatt rett på mange ting som har skjedd, men akkurat jodmangelen begynner jeg å stusse litt på om hun sier til alle som ringer henne 🤔 Anonymkode: c6d40...5c1 Så bra Hun har ikke nevnt noe om jordmangel til meg i hvert fall! Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:50 #327 Del Skrevet i går, 10:50 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, hvis du leser lenger oppe, så har andre også pratet med Charlotte. Jeg lurer på om hun snakker om jodmangel til flere enn meg? Hun tar opp det temaet hver gang og nevner en bok om det. Hun har hatt rett på mange ting som har skjedd, men akkurat jodmangelen begynner jeg å stusse litt på om hun sier til alle som ringer henne 🤔 Anonymkode: c6d40...5c1 Hun har ikke nevnt jodmangel til meg heller, men mener å huske at hun ikke spådde noe særlig langt fremover? Og så mener jeg hun snudde litt fra 1. til 2. gangen jeg ringte og etter det har jeg ikke ringt igjen. Samme med Amirah. Liker de som holder tråden fra forrige gang jeg ringte og særlig når de ikke husker at jeg har ringt før. Spådamer som sier en fyr er interessert den ene gangen og 2 uker senere så mener de at han har en dame blir litt useriøst for meg. Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:26 #328 Del Skrevet i går, 11:26 Har noen snakket med Mirawa? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #329 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har noen snakket med Mirawa? Anonymkode: 81245...19d Prøvde en gang, men avsluttet etter 5 min. Ikke imponert og følte ikke at hun traff. Har du prøvd? Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #330 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, hvis du leser lenger oppe, så har andre også pratet med Charlotte. Jeg lurer på om hun snakker om jodmangel til flere enn meg? Hun tar opp det temaet hver gang og nevner en bok om det. Hun har hatt rett på mange ting som har skjedd, men akkurat jodmangelen begynner jeg å stusse litt på om hun sier til alle som ringer henne 🤔 Anonymkode: c6d40...5c1 Det sa hun til meg også og anbefalte en bok! Men greia er at hun vil faktisk ha rett i det nesten hver gang, siden vi trenger mer jod nå enn vi gjorde før pga mer og mer forurensning. Jeg kjenner ikke til boka hun anbefaler, men vet at det er viktig, og at det er viktig å få naturlig jod, såkalt nascent jod, eller direkte fra tang og tare. Når jeg snakket med henne så hadde jeg vært hjemmefra en god stund, og hadde ikke fått i meg skikkelig med kelp og søl/dulse slik som jeg pleier, og begynte å få et ubehagelig press på skjoldkjertelen igjen, slik jeg hadde før jeg begynte å spise mye tang. Så med meg traff hun nok akkurat da, men om jeg hadde snakket med henne nå så hadde det ikke stemt altså.... Anonymkode: dfe6e...602 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #331 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har ikke nevnt jodmangel til meg heller, men mener å huske at hun ikke spådde noe særlig langt fremover? Og så mener jeg hun snudde litt fra 1. til 2. gangen jeg ringte og etter det har jeg ikke ringt igjen. Samme med Amirah. Liker de som holder tråden fra forrige gang jeg ringte og særlig når de ikke husker at jeg har ringt før. Spådamer som sier en fyr er interessert den ene gangen og 2 uker senere så mener de at han har en dame blir litt useriøst for meg. Anonymkode: 1b692...120 Har du funnet noen som holder tråden? Anonymkode: dfe6e...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #332 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du funnet noen som holder tråden? Anonymkode: dfe6e...602 Rahili, Natali, Thea på DE og Engla på MC holder tråden hos meg iallefall 😊 Men av erfaring så vet jeg at de jeg er fornøyd med er andre misfornøyd med så vanskelig å anbefale noen egentlig 🤷♀️ Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #333 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Prøvde en gang, men avsluttet etter 5 min. Ikke imponert og følte ikke at hun traff. Har du prøvd? Anonymkode: 1b692...120 Å, var du ikke fornøyd? Jeg prøvde, og det ble dessverre en lang samtale, aner ikke om hun treffer 😔 Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #334 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det sa hun til meg også og anbefalte en bok! Men greia er at hun vil faktisk ha rett i det nesten hver gang, siden vi trenger mer jod nå enn vi gjorde før pga mer og mer forurensning. Jeg kjenner ikke til boka hun anbefaler, men vet at det er viktig, og at det er viktig å få naturlig jod, såkalt nascent jod, eller direkte fra tang og tare. Når jeg snakket med henne så hadde jeg vært hjemmefra en god stund, og hadde ikke fått i meg skikkelig med kelp og søl/dulse slik som jeg pleier, og begynte å få et ubehagelig press på skjoldkjertelen igjen, slik jeg hadde før jeg begynte å spise mye tang. Så med meg traff hun nok akkurat da, men om jeg hadde snakket med henne nå så hadde det ikke stemt altså.... Anonymkode: dfe6e...602 Oki godt å vite at hun ikke sier det samme til alle, og bare nevner det til de hun føler trenger det. Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #335 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å, var du ikke fornøyd? Jeg prøvde, og det ble dessverre en lang samtale, aner ikke om hun treffer 😔 Anonymkode: 81245...19d Etter 5 min følte jeg at hun ikke fikk inn noe jeg kjente meg igjen i og det sa jeg til henne og at det ikke var noe poeng i å fortsette. Skal jeg tro på at de får rett om fremtid bør de si noe som stemmer om nåtid og det gjorde det ikke så da avsluttet jeg. Ikke overrasket over at hun brukte lang tid nei. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå