Gå til innhold

Erfaringer med å bli spådd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor finner du Mali?

Anonymkode: c6d40...5c1

Facebook, readings by mali heter kontoen 

Anonymkode: 8596f...5e5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Spår ikke , vil du skal tenke selv og til den pris alt for dyrt om man kan si det slik

Ja hun er gjerne best på healing, som Michael winger mente var så bra hos henne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslomaraton skrev (21 timer siden):

Men klarsynte Tina , hun var god! Tror hun var på krystallkulen, fra taterslekt,  dame med lyst hår..Hun kom.med skremmende detaljerte opplysninger om ting som.stemte veldig godt i nåtid.  Hun fikk også rett på noe som.gjaldt fremtid

.Flere med erfaringer med Tina?

Men hun spår ikke lenger? Finner henne ikke noe sted nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (Akkurat nå):

Men hun spår ikke lenger? Finner henne ikke noe sted nå.

Da har hun sikkert gitt seg, hu var ganske gammel når jeg snakket med hu for 6 år siden 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 16.50):

Har noen prøvd Marianne B (Brodahl) på dinekspert? 

Hun ble skrytt opp i skyene av Michael Winger, så ble nysgjerrig 

Ja, har prøvd henne. Skulle garantert møte en mann og gå inn i et forhold i 2023. Det skjedde ikke, men møtte en mann i 2024 som jeg ringte henne om før sommeren. Hun fikk rett i at han var en som ble redd og kunne sitte på gjerdet lenge. Det skjedde faktisk. Hun spådde at sånne menn ville velge noen de ikke følte noe for for å slippe å bli såret 🤷‍♀️ Så skulle jeg garantert møte en ny og gå inn i et forhold i 2024. Det har jo ikke skjedd for jeg klarer ikke slippe han som satte seg på gjerdet. Noe hun kanskje burde ha sett? Uansett så ser det ut til at han kanskje er på vei ned fra gjerdet så får vi se hva som skjer 😊 Det er andre som har vært mer treffsikre angående denne mannen enn Marianne iallefall. 

Anonymkode: 1b692...120

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker godt Engla på MC og Natali på Din Ekspert, men det gjenstår å se om de får rett på endelig utfall 🙄 Har hatt mye rett på nåtid og fortid iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liker godt Engla på MC og Natali på Din Ekspert, men det gjenstår å se om de får rett på endelig utfall 🙄 Har hatt mye rett på nåtid og fortid iallefall.

Engla har ikke hatt rett på noe om fremtid på meg. Hun sa i 2019 at en mann som hadde avvist meg skulle ta kontakt igjen og invitere meg på kaffe innen noen måneder.  Etter 4 år tok han kun kontakt på tinder og spurte om jeg kunne hente han på byen og ville sove over 😅. Kaffe var det ikke snakk om så vil ikke si hun var treffsikker på fremtid.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jo helbom 😅

Hun har truffet på meg ang en mann og når det ble kontakt. 

Det her er jo litt av problemet med spådamer. Jeg har en venninne som også har prøvd noen spådamer og de som treffer på meg, treffer ikke på henne og motsatt. Mulig det har noe med energier og hvem de leser lett eller ikke å gjøre. Tror man bare må finne en spådame som tar deg godt inn og så holde seg til denne. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 18.55):

Noen som har snakket med Arianne på Dinekspert da?

Anonymkode: 638d9...60d

Har prøvd Arianne en gang. Følte at hun tok inn situasjonen riktig, men om hun får rett på fremtid gjenstår å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen som har erfaring med Alma?

Anonymkode: 81245...19d

jeg snakket med henne for noen dager siden, og hun beskrev et forhold helt gjenkjennbart.  om hun får rett på fremtid gjenstår å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 7.56):

Miranda gjorde meg hekta på spå tlf i over 10 år, jeg venter enda, men små smuler av det hu har spådd har skjedd. Nå snakket jeg med mali som er mye flinkere, og billigere og hun avvenner meg fra det her pluss hjelper meg med å stole på meg selv igjen. 

Så bra! :) 
Vitnar om at Mali er eit godt menneske som vil deg vel ❤️ 

Anonymkode: d5718...c5d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 16.40):

Alma leser tanker her og nå, ser ikke en gang et døgn frem i tid og er lykkelig uvitende om dette selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Alma leser tanker her og nå, ser ikke en gang et døgn frem i tid og er lykkelig uvitende om dette selv 

Har merket at hun sier mye forskjellige ja ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har merket at hun sier mye forskjellige ja ☺️

Ja hu tar inn øyeblikket her og nå, og ikke noe mer.. jeg tror ikke hun skjonner det selv, ganske overbevist hu leser tanker, og ikke er klarsynt 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 16.40):

Alma på magic circle var sur og uhøflig, men hun fikk rett ang en mann på hvordan han var som person. Alma på dinekspert var hyggelig og tok godt inn situasjonen, men bomma totalt på fremtid.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alma på magic circle var sur og uhøflig, men hun fikk rett ang en mann på hvordan han var som person. Alma på dinekspert var hyggelig og tok godt inn situasjonen, men bomma totalt på fremtid.

Alma på mc har jeg aldri hørt om, men stemmer med Alma på din ekspert, knall god på her og nå, null peil på fremtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har snakket med Kim på MC? Er han flink? 
Ser han får gode tilbakemeldinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...