Gå til innhold

Erfaringer med å bli spådd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ringte ang forholdet jeg var i den gangen og hun sa det kom til å bli bra fremover. Problemet var vel at jeg var usikker på hvor interessert jeg var selv lenger, men det plukket hun ikke opp. Spurte alt for mye om ting før hun pratet masse rundt det. Forholdet tok slutt en mnd senere og det er jeg veldig glad for 😊 Hun burde nok sett at det ble slutt.

Anonymkode: 1b692...120

Av hu snakket veldig mye derfor det ble ekstremt dyrt kjempe kjapt. Det jeg setter veldig pris på med mali er prisen er satt på forhånd og den er så edruelig lav 

Anonymkode: 8596f...5e5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja. Hun mente jeg var helt ferdig med han jeg tenkte på og at jeg kommer til å møte den rette på nyåret. Jeg er absolutt ikke ferdig med han jeg tenker på og tror ikke jeg klarer å falle for noen andre før jeg er det, men det kan jo skje.

Når jeg ba henne se på han jeg tenker på så mente hun at han tenkte på meg også, men så spurte hun meg om han ikke vet hva han vil eller om det er noe i livet hans som gjør at han trekker seg tilbake. Tenkte jeg skulle svart at det ikke er jeg som er den klarsynte og at det er derfor jeg ringer for at hun skal svare på det 🤷‍♀️ 

Tror ikke jeg møter en ny med det første. Usikker på om hun er flink eller ikke.

Hva synes du? Har hun hatt rett på deg?

Har du snakket med Charlotte på Dinekspert forresten?

Anonymkode: 81245...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har du snakket med Charlotte på Dinekspert forresten?

Tror jeg prøvde henne på Min Krystallkule? Mener hun har linje der også. Vet ikke helt hva jeg synes. Ikke så mye spådom om fremtiden mener jeg å huske.

Er du fornøyd med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til Alma nå, svensk dame på magic circle..Vet ikke helt hva jeg synes. Hun ga mere generelle råd, spurte meg en del i forkant. Ringte også Eli Wium, men hun har sagt 2 forskjellige ting om samme sak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslomaraton skrev (3 minutter siden):

Jeg ringte til Alma nå, svensk dame på magic circle..Vet ikke helt hva jeg synes. Hun ga mere generelle råd, spurte meg en del i forkant. Ringte også Eli Wium, men hun har sagt 2 forskjellige ting om samme sak..

Men mener du Engla?

Alma snakker vel gebrokkent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men mener du Engla?

Alma snakker vel gebrokkent?

Nei det var Alma.  Men jo, du har rett,  hun snakket gebrokkent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oslomaraton skrev (Akkurat nå):

Nei det var Alma.  Men jo, du har rett,  hun snakket gebrokkent

Hun har sakt mye forskjellig til meg i hvertfall :) tror kanskje hun er litt god på nåtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma på Min Krystallkule? Ingen Alma på MC.

Ah.. når de gir forskjellige spådommer fra 1. til 2. gang så er jo ikke det så imponerende. Håper hun ikke brukte alt for lang tid. De burde jo se det samme hver gang med mindre det skjer noe spesielt som endrer utfallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ah.. når de gir forskjellige spådommer fra 1. til 2. gang så er jo ikke det så imponerende. Håper hun ikke brukte alt for lang tid. De burde jo se det samme hver gang med mindre det skjer noe spesielt som endrer utfallet.

Det var Alma på min krystallkule:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslomaraton skrev (4 minutter siden):

Det var Alma på min krystallkule:)

Mener hun var på viddene med han jeg spurte om 😅

Herregud, tror jeg har runda teletorget snart 🙈 🤣 Hvem er det jeg ikke har ringt 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hun har sakt mye forskjellig til meg i hvertfall :) tror kanskje hun er litt god på nåtid.

Anonymkode: 81245...

Endret av Kaneel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Mener hun var på viddene med han jeg spurte om 😅

Herregud, tror jeg har runda teletorget snart 🙈 🤣 Hvem er det jeg ikke har ringt 😅

Føler med deg 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Føler med deg 🙈

Takk 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvem er favorittene deres da?

Favoritten er Monica Løvås..Hun er veldig god på nåtid. Hun leser meg og andre rundt veldig godt. Hver gang jeg ringer holder Hun tråden bra.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
oslomaraton skrev (7 minutter siden):

Favoritten er Monica Løvås..Hun er veldig god på nåtid. Hun leser meg og andre rundt veldig godt. Hver gang jeg ringer holder Hun tråden bra.  

Har hun hatt rett på fremtid også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har hun hatt rett på fremtid også?

jeg tror hun kommer til å få rett ang jobb , desverre for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt spådd. Til og ikke ha noe forhåndsinformasjon så visste hun overraskende mye om meg 😂. Hun var nok ikke helt forberedt på å møte et så frustrert menneske som meg den gangen 😂. Det var litt av en opplevelse 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 minutter siden):

Har blitt spådd. Til og ikke ha noe forhåndsinformasjon så visste hun overraskende mye om meg 😂. Hun var nok ikke helt forberedt på å møte et så frustrert menneske som meg den gangen 😂. Det var litt av en opplevelse 😂

var det Monica Løvås?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...