AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #81 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg ble spådd da vi var i Bangkoks største tempel, av en mann på sikkert 90 år som hadde jobbet der i flere tiår. Satt inne hos han i over en time så han gjorde grundig arbeid. Vi lo litt da vi slengte oss på dette opplegget, trodde det skulle ta 10 minutter og være en krystallkule og bare tull, men jaggu har han hatt rett på alt. Og han snakket ikke som et horoskop (at alt kan vris til å passe alle) men sa konkrete ting, f. eks at jeg kom til å få min første bolig den høsten, kom til å få først en sønn, deretter en datter (jeg er imidlertid gravid med nummer tre så vet ikke om han glemte den lille detaljen?🫣). Kunne fortelle min mor at hun kom til å operere i magen (noe hun har gjort etter besøket), og høyre fot senere i livet (gjestår å se men hun sliter med høyre kne). Jeg har egentlig ikke trodd på spåkoner/-menn men synes denne fyren var skremmende god😂 Anonymkode: f8ba8...e76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #82 Del Skrevet 30. november 2024 Syns faktisk Arnhild er ganske god på nåtid i hvertfall, hun har i hvertfall aldri fortalt meg noen rosenrød historie. Anonymkode: 81245...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #83 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns faktisk Arnhild er ganske god på nåtid i hvertfall, hun har i hvertfall aldri fortalt meg noen rosenrød historie. Anonymkode: 81245...19d Enig hu har treft en del på ikke rosenrøde ting, men bommet kraftig på den aller viktigeste tingen for meg som var flytting av en av ungene mine hu var bombesikker på han kom til å bli boende med meg. Har sansen for hu! Hu tar tak om man begynner å ringe mye Anonymkode: 8596f...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #84 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anastacia har jeg prøvd en gang og det ble helbom på meg. Det er det her som gjør det vanskelig å anbefale noen for de som treffer på meg treffer ikke nødvendigvis på andre og vice versa. Anonymkode: 1b692...120 Det var kjedelig, hva bommet hun på fremtid og utfall eller på nåtid og fortid også? Tror hu har slutta nå, hu er værtall ikke å finne inne på dinekspert lengre. Hadde skikkelig sansen for hu ble kjempe dyrt 🙈 så godt hu har slutta sånn sett 🙈😂 Anonymkode: 8596f...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 1. desember 2024 #85 Del Skrevet 1. desember 2024 Har noen erfaringer med å bli spådd av Eli Wium? jeg synes hun er god! Eller Miranda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #86 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det var kjedelig, hva bommet hun på fremtid og utfall eller på nåtid og fortid også? Tror hu har slutta nå, hu er værtall ikke å finne inne på dinekspert lengre. Hadde skikkelig sansen for hu ble kjempe dyrt 🙈 så godt hu har slutta sånn sett 🙈😂 Anonymkode: 8596f...5e5 Ringte ang forholdet jeg var i den gangen og hun sa det kom til å bli bra fremover. Problemet var vel at jeg var usikker på hvor interessert jeg var selv lenger, men det plukket hun ikke opp. Spurte alt for mye om ting før hun pratet masse rundt det. Forholdet tok slutt en mnd senere og det er jeg veldig glad for 😊 Hun burde nok sett at det ble slutt. Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #87 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ringte ang forholdet jeg var i den gangen og hun sa det kom til å bli bra fremover. Problemet var vel at jeg var usikker på hvor interessert jeg var selv lenger, men det plukket hun ikke opp. Spurte alt for mye om ting før hun pratet masse rundt det. Forholdet tok slutt en mnd senere og det er jeg veldig glad for 😊 Hun burde nok sett at det ble slutt. Anonymkode: 1b692...120 Var det du eller han som gjorde det slutt?:) Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #88 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var det du eller han som gjorde det slutt?:) Anonymkode: 81245...19d Ingen av oss. Det bare døde ut og ingen av oss tok initiativ til noe mer igjen. Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #89 Del Skrevet 1. desember 2024 Noen som har erfaringer med Runa? Hun har jo vært på teletorg i en evighet. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #90 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Noen som har erfaringer med Runa? Hun har jo vært på teletorg i en evighet. Anonymkode: 1b692...120 Aldri prøvd men er det noen som har snakket med Sara på dinekspert? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #91 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Aldri prøvd men er det noen som har snakket med Sara på dinekspert? Anonymkode: 81245...19d Ja. Hun mente jeg var helt ferdig med han jeg tenkte på og at jeg kommer til å møte den rette på nyåret. Jeg er absolutt ikke ferdig med han jeg tenker på og tror ikke jeg klarer å falle for noen andre før jeg er det, men det kan jo skje. Når jeg ba henne se på han jeg tenker på så mente hun at han tenkte på meg også, men så spurte hun meg om han ikke vet hva han vil eller om det er noe i livet hans som gjør at han trekker seg tilbake. Tenkte jeg skulle svart at det ikke er jeg som er den klarsynte og at det er derfor jeg ringer for at hun skal svare på det 🤷♀️ Tror ikke jeg møter en ny med det første. Usikker på om hun er flink eller ikke. Hva synes du? Har hun hatt rett på deg? Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #92 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja. Hun mente jeg var helt ferdig med han jeg tenkte på og at jeg kommer til å møte den rette på nyåret. Jeg er absolutt ikke ferdig med han jeg tenker på og tror ikke jeg klarer å falle for noen andre før jeg er det, men det kan jo skje. Når jeg ba henne se på han jeg tenker på så mente hun at han tenkte på meg også, men så spurte hun meg om han ikke vet hva han vil eller om det er noe i livet hans som gjør at han trekker seg tilbake. Tenkte jeg skulle svart at det ikke er jeg som er den klarsynte og at det er derfor jeg ringer for at hun skal svare på det 🤷♀️ Tror ikke jeg møter en ny med det første. Usikker på om hun er flink eller ikke. Hva synes du? Har hun hatt rett på deg? Anonymkode: 1b692...120 Føler hun kan være god av og til, tror ikke hun bruker kort. Du må jo kjenne hva som føles riktig for deg vanskelig å finne noen som er gode til å spå tror jeg. Hvem er de værste du har snakket med da? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #93 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Føler hun kan være god av og til, tror ikke hun bruker kort. Du må jo kjenne hva som føles riktig for deg vanskelig å finne noen som er gode til å spå tror jeg. Hvem er de værste du har snakket med da? Anonymkode: 81245...19d Ja, føler mange er gode på nåtid, men få som treffer på fremtid. Værste tror jeg må være Anne B på Din Ekspert. Ikke fordi det hun så ikke stemte kanskje, men hun sa hvilke bilder hun fikk opp og så måtte jeg tolke selv. Skjønte ikke bæret av det 😅 Og så var det Nora eller Amanda på Min Krystallkule(husker ikke hvem av de) som spådde meg en veldig detaljert spådom om hvor og hvordan jeg skulle møte en ny fyr. Så ringte ei venninne samma dama og fikk nøyaktig samme spådom 🤣🙈 Har litt sansen for Natali på Din Ekspert, men vet ikke om hun får rett på fremid hun heller, men hun holder tråden iallefall og sier det samme om fortid/nåtid hver gang. Så har et ørlite håp om at hun får treff på fremtid også 😊 Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 1. desember 2024 #94 Del Skrevet 1. desember 2024 Det var en som var på Dinekspert.no før som kalte seg Annelin, hun traff de to gangene jeg spurte henne om en mann, og en gang fant hun lommeboken min, selv om dette ikke var det feltet hun normalt jobbet med. Nå ser jeg ikke henne igjen noe sted, men henne hadde jeg helt klart ringt igjen om jeg hadde behov for det. Det er også en som kaller seg Oracles of Norway på youtube og IG. Jeg har blitt lest av henne en gang, og hun er nyttig når det gjelder hva man må fokusere på her og nå for å løse problemer, hun ser roten til det, så man kan begynne å løse opp i floken selv. Hun har laget sine egne orakelkort, og også laget en app til dem, men jeg har ikke prøvd den appen eller kortene. En jeg ikke vil anbefale er en som kalte seg Ariane tilbake i 2008. Vet ikke om det er flere som kaller seg det... Uansett så støttet hun meg veldig i følelser jeg hadde for en gift mann, og sa han tenkte på å gå fra kona. Allerede der er det jo røde flagg, og denne mannen var i (inngift) familie med meg, og det kunne blitt helt krise om jeg hadde involvert meg med han. Takk og lov at han selv var klar i hodet, for jeg var det i alle fall ikke. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #95 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, føler mange er gode på nåtid, men få som treffer på fremtid. Værste tror jeg må være Anne B på Din Ekspert. Ikke fordi det hun så ikke stemte kanskje, men hun sa hvilke bilder hun fikk opp og så måtte jeg tolke selv. Skjønte ikke bæret av det 😅 Og så var det Nora eller Amanda på Min Krystallkule(husker ikke hvem av de) som spådde meg en veldig detaljert spådom om hvor og hvordan jeg skulle møte en ny fyr. Så ringte ei venninne samma dama og fikk nøyaktig samme spådom 🤣🙈 Har litt sansen for Natali på Din Ekspert, men vet ikke om hun får rett på fremid hun heller, men hun holder tråden iallefall og sier det samme om fortid/nåtid hver gang. Så har et ørlite håp om at hun får treff på fremtid også 😊 Anonymkode: 1b692...120 Å herregud, jeg har akkurat samme erfaring med hun AnneB, aldri igjen. Det var en utrolig merkelig samtale 🙉 Enig med deg, det er nok vanskelig å finne noen som treffer på fremtid, fordi fremtiden hele tiden endrer seg. Anonymkode: 81245...19d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #96 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg snakket også litt med Diane på MC, og fikk sansen for henne. Tror dessverre hun har sluttet 😔 Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #97 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg er mann og gjør dette gratis hjemme hos meg. Alle er velkommen Anonymkode: 444f5...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #98 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg snakket også litt med Diane på MC, og fikk sansen for henne. Tror dessverre hun har sluttet 😔 Anonymkode: 81245...19d Ser at hun ikke står som spåer der lenger ja. Er ikke det typisk da? Når du finner noen du liker eller finner ut at noen faktisk fikk rett,så har de sluttet på teletorg når man har lyst til å ringe igjen 🤷♀️ Likte Karla der. Hun var realistisk og ikke masse rosa spådommer. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #99 Del Skrevet 1. desember 2024 Maia70 skrev (18 minutter siden): Det var en som var på Dinekspert.no før som kalte seg Annelin, hun traff de to gangene jeg spurte henne om en mann, og en gang fant hun lommeboken min, selv om dette ikke var det feltet hun normalt jobbet med. Nå ser jeg ikke henne igjen noe sted, men henne hadde jeg helt klart ringt igjen om jeg hadde behov for det. Det er også en som kaller seg Oracles of Norway på youtube og IG. Jeg har blitt lest av henne en gang, og hun er nyttig når det gjelder hva man må fokusere på her og nå for å løse problemer, hun ser roten til det, så man kan begynne å løse opp i floken selv. Hun har laget sine egne orakelkort, og også laget en app til dem, men jeg har ikke prøvd den appen eller kortene. En jeg ikke vil anbefale er en som kalte seg Ariane tilbake i 2008. Vet ikke om det er flere som kaller seg det... Uansett så støttet hun meg veldig i følelser jeg hadde for en gift mann, og sa han tenkte på å gå fra kona. Allerede der er det jo røde flagg, og denne mannen var i (inngift) familie med meg, og det kunne blitt helt krise om jeg hadde involvert meg med han. Takk og lov at han selv var klar i hodet, for jeg var det i alle fall ikke. Samme Ariane som også kalte seg Lightlines? Hun bommet på kjærlighet hos meg, men fikk innertier på at jeg fikk ny jobb etter intern omorganisering. Visste ikke om at det skulle være endringer når jeg ringte henne så det er et av de bedre treffene i min spåkarriere. Er det samme Ariane som er på MC tro? Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 1. desember 2024 #100 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme Ariane som også kalte seg Lightlines? Hun bommet på kjærlighet hos meg, men fikk innertier på at jeg fikk ny jobb etter intern omorganisering. Visste ikke om at det skulle være endringer når jeg ringte henne så det er et av de bedre treffene i min spåkarriere. Er det samme Ariane som er på MC tro? Anonymkode: 1b692...120 Jeg vet faktisk ikke siden det er så lenge siden...husker ikke hvor jeg fant henne en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå