AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #41 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja hun har truffet veldig godt på personer og utfall hos meg Anonymkode: 8596f...5e5 Så bra positivt eller negativt utfall? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #42 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så bra positivt eller negativt utfall? Anonymkode: 81245...19d Jeg har snakket mye med hu, noen av utfallet har vært negative og andre har vært positive, hittil har hu bommet på en ting på meg og det var antall valper bikkja mi skulle få, hu fikk frem en mindre enn det var Anonymkode: 8596f...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #43 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har snakket mye med hu, noen av utfallet har vært negative og andre har vært positive, hittil har hu bommet på en ting på meg og det var antall valper bikkja mi skulle få, hu fikk frem en mindre enn det var Anonymkode: 8596f...5e5 Wow, imponerende da har hun hatt rett på relasjoner også? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #44 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Wow, imponerende da har hun hatt rett på relasjoner også? Anonymkode: 81245...19d Yes, det er pga mannfolk jeg begynte å snakke med henne 🙈 Anonymkode: 8596f...5e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #45 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Yes, det er pga mannfolk jeg begynte å snakke med henne 🙈 Anonymkode: 8596f...5e5 Pleier jo ofte å være grunnen dessverre Så når hun har vært negativ til en mann, så har det stemt? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #46 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 17.52): Flere som erfaring med hun readingsbymali? Anonymkode: 81245...19d Idol Mali? Anonymkode: 8381f...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #47 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Pleier jo ofte å være grunnen dessverre Så når hun har vært negativ til en mann, så har det stemt? Anonymkode: 81245...19d Har vært flere menn jeg har snakket med hu om, hu har hatt rett på de alle, var 7 negative 🙈 og to positive, jeg er sammen med han jeg valgte av de to hu så muligheter med, håper det varer Anonymkode: 8596f...5e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #48 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Idol Mali? Anonymkode: 8381f...2bf Tror ikke hu har deltatt i idol nei, hu er litt eldre og er sykepleier Anonymkode: 8596f...5e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 9. november 2024 #49 Del Skrevet 9. november 2024 Har ikke lest hele tråden. For 25 år siden ringte jeg en sånn spåtjeneste. Damen jeg snakket med kunne sine ting. Jeg fortalte ikke mye, men hun ga meg svar på masse spørsmål. Nå tror jeg på at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi kan forklare. Hun sa også, du trenger ikke ringe meg, du vet selv. Jeg tok dette til meg. Lære å stole på intuisjon. Lære å stole på seg selv og følelser. Har ikke ringt spåtjenester siden dengang. Kanskje dette er tull, men, lytt til egne intuisjon. Det er ikke humbug. 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #50 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 5.07): Har vært flere menn jeg har snakket med hu om, hu har hatt rett på de alle, var 7 negative 🙈 og to positive, jeg er sammen med han jeg valgte av de to hu så muligheter med, håper det varer Anonymkode: 8596f...5e5 Hvor god var hun på å spå tid? Traff hun på tid ting skulle skje med disse mennene? Evt før eller senere enn anslått? Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #51 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 12.44): Hvor god var hun på å spå tid? Traff hun på tid ting skulle skje med disse mennene? Evt før eller senere enn anslått? Anonymkode: 1b692...120 Relativt god vil jeg si på det, det hu har sagt til meg som er viktig ang tid er at man ikke må stoppe å leve livet sitt og kun Lene seg på en spådom da, gjør man det så utsetter man det som ligger klart til å skje, man må leve livet sitt normalt og jobbe med seg selv underveis. Hu traff på mnd jeg ble gravid på, jeg sleit lenge og hu traff på uken jeg fødet, og det var ikke til termin. Anonymkode: 8596f...5e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #52 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Relativt god vil jeg si på det, det hu har sagt til meg som er viktig ang tid er at man ikke må stoppe å leve livet sitt og kun Lene seg på en spådom da, gjør man det så utsetter man det som ligger klart til å skje, man må leve livet sitt normalt og jobbe med seg selv underveis. Hu traff på mnd jeg ble gravid på, jeg sleit lenge og hu traff på uken jeg fødet, og det var ikke til termin. Anonymkode: 8596f...5e5 Imponerende da 🤩 Har du snakket med noen andre «synske»? På Magic Circle for eksempel? Anonymkode: 81245...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #53 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Relativt god vil jeg si på det, det hu har sagt til meg som er viktig ang tid er at man ikke må stoppe å leve livet sitt og kun Lene seg på en spådom da, gjør man det så utsetter man det som ligger klart til å skje, man må leve livet sitt normalt og jobbe med seg selv underveis. Hu traff på mnd jeg ble gravid på, jeg sleit lenge og hu traff på uken jeg fødet, og det var ikke til termin. Anonymkode: 8596f...5e5 Takk! Pratet med henne her om dagen skjønner du så spent på om hun får rett på tid. Hun var mer positiv til en fyr enn jeg trodde hun skulle være så det blir spennende å se, me det er litt ventetid så hadde håpet på at det skulle skje før. Hun mente først at han hadde noen andre, men jeg spurte om det kunne være en eks og da var hun veldig sikker på det. Har han en annen så får hun jo ikke rett i at det blir oss, men merker at jeg ikke helt slipper tanken på det hun sa først om at han har en annen. Nå la hun mange legg og gikk grundig til verks så håper det stemmer da 😊 Ellers så spurte jeg ikke om en bestemt mann for liker å se om de plukker opp om jeg har en i tankene allerede og det gjorde hun så det er jo et pluss. Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #54 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Relativt god vil jeg si på det, det hu har sagt til meg som er viktig ang tid er at man ikke må stoppe å leve livet sitt og kun Lene seg på en spådom da, gjør man det så utsetter man det som ligger klart til å skje, man må leve livet sitt normalt og jobbe med seg selv underveis. Hu traff på mnd jeg ble gravid på, jeg sleit lenge og hu traff på uken jeg fødet, og det var ikke til termin. Anonymkode: 8596f...5e5 Imponerende da 🤩 Har du snakket med noen andre «synske»? På Magic Circle for eksempel? Anonymkode: 81245...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #55 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg har også snakket med ReadingsByMali, og uansett om hun treffer eller ikke, så var hun en veldig hyggelig dame. Jeg spurte om en spesiell mann, og kan ikke si at hun sa så mye annet enn hva et par andre har sakt til meg ☺️ Anonymkode: 81245...19d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #56 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har også snakket med ReadingsByMali, og uansett om hun treffer eller ikke, så var hun en veldig hyggelig dame. Jeg spurte om en spesiell mann, og kan ikke si at hun sa så mye annet enn hva et par andre har sakt til meg ☺️ Anonymkode: 81245...19d Enig! Veldig hyggelig dame, detaljert spådom og vi snakket over en time så valuta for pengene. Sa det samme som en del andre har sagt til meg også og det er jo en bra ting at de er samstemte 😊 Blir spennende å se om hun får rett på oss nå da 🤗 Anonymkode: 1b692...120 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #57 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Enig! Veldig hyggelig dame, detaljert spådom og vi snakket over en time så valuta for pengene. Sa det samme som en del andre har sagt til meg også og det er jo en bra ting at de er samstemte 😊 Blir spennende å se om hun får rett på oss nå da 🤗 Anonymkode: 1b692...120 Hvem andre har du snakket med da?:) Anonymkode: 81245...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #58 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg fikk på et tidspunkt reading av 2 forskjellige uavhengig av hverandre. Begge sa at jeg kom til å få et barn til og at det ble en jente. Et par måneder etterpå ble jeg uplanlagt gravid med ei jente. Sprøtt at det går an! Anonymkode: c4de0...265 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #59 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvem andre har du snakket med da?:) Anonymkode: 81245...19d Mange, men vet ikke om noen får rett ennå så vil ikke anbefale noen. Foretrekker de som ikke legger kort og mangre av de er gode på nåtid og å ta inn situasjonen uten at jeg sier noe, men det hjelper jo lite om fremtid ikke stemmer. Har du noen favoritter som har har fått rett på fremtid? Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #60 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mange, men vet ikke om noen får rett ennå så vil ikke anbefale noen. Foretrekker de som ikke legger kort og mangre av de er gode på nåtid og å ta inn situasjonen uten at jeg sier noe, men det hjelper jo lite om fremtid ikke stemmer. Har du noen favoritter som har har fått rett på fremtid? Anonymkode: 1b692...120 Samme her, vil heller ikke anbefale så mange legger ikke de fleste kort da? Syns det er vanskelig å finne noen som ikke gjør det Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå