AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #21 Del Skrevet 15. august 2024 På min jobb er de så stressa at de evner ikke annet enn å svare kort og frekt. Mange av dem har skylapper på og greier ikke inkludere noe som helst . Så da prøver jeg å finne de som er normale og prater litt med dem. Anonymkode: 260f1...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #22 Del Skrevet 15. august 2024 Hvordan gikk det i dag ts?🤗 Anonymkode: 7e946...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #23 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 16.13): Ts her. Vi er vel rundt 35 stk på seksjonen. Jeg skjønner godt at noen trivest bedre sammen enn andre, og da vil finne på ting sammen på fritiden og det er helt greitt. Det hadde bare vært litt ok å ha noen å være med på jobb liksom, og ikke alltid sitte der og være den som ikke var med på noe - Per var hos Pål og Kari var hos Ingrid og jeg var ikke med verken her eller der. Jeg kan forsåvidt være alene blant andre, men det er så flaut!! Anonymkode: a353c...4ba Hvis dere er 35 stk så er det jo ikke sånn at alle er med hverandre på fritiden bortsett fra deg, her syns jeg du setter deg selv veldig i offerrollen. Som en annen her skriver må du faktisk ta initiativ selv, ala "jeg setter meg med dere jeg" eller "jeg tenkte å gå til lunsj nå, er det noen som blir med?" Hvorfor er det flaut at du ikke var med kolleger på fritiden? har du ikke venner? kan du ikke snakke om hva der gjorde? "Jeg og en venninne så XX på kino i helgen, den anbefaler jeg virkelig, har noen av dere sett den?". Det er så mange tråder på kg om folk som mener seg ekskludert, men så er realiteten at de ikke gjør noe særlig selv, bare forventer at andre skal fikse for dem. Anonymkode: 240cd...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #24 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvis dere er 35 stk så er det jo ikke sånn at alle er med hverandre på fritiden bortsett fra deg, her syns jeg du setter deg selv veldig i offerrollen. Som en annen her skriver må du faktisk ta initiativ selv, ala "jeg setter meg med dere jeg" eller "jeg tenkte å gå til lunsj nå, er det noen som blir med?" Hvorfor er det flaut at du ikke var med kolleger på fritiden? har du ikke venner? kan du ikke snakke om hva der gjorde? "Jeg og en venninne så XX på kino i helgen, den anbefaler jeg virkelig, har noen av dere sett den?". Det er så mange tråder på kg om folk som mener seg ekskludert, men så er realiteten at de ikke gjør noe særlig selv, bare forventer at andre skal fikse for dem. Anonymkode: 240cd...97c Enig. Det er heller ikke normalt å henge med kolleger på fritiden. Forhold deg til de som kolleger, ikke fremtidige venner. Anonymkode: c7eb4...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #25 Del Skrevet 16. august 2024 On 8/14/2024 at 3:11 PM, AnonymBruker said: Jeg prøvde, «åååå, jeg også er sulten» men da bare smilte hun litt og snudde ryggen til🙈 herregud som jeg skammer meg!! Hadde bare lyst til å synke ned i et hull!! Anonymkode: a353c...4ba Her er det ikke du som skal skamme deg altså. Men disse to her kan du ikke satse på som venner, det er sikkert. En som utestenger og en som synes det var akseptabelt. En hver oppegående person ville invitert deg med en i slik setting Anonymkode: ab226...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #26 Del Skrevet 16. august 2024 Hvorfor vil du ha sosial omgang med disse folka? Høres ut som drittfolk. Anonymkode: 992ad...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå