AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #21 Skrevet 14. august 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Men jeg har flere hobbyer. En ting jeg lurer på: gjør dere alt dette for mannfolka deres? Masserer hodet, skuldre, ansiktsmassasje, lager god mat nesten daglig, alltid tar initiativ til sex? Utføre spa behandling på han bare for å være nær han? Lage god frokost selv om jeg også skal på jobb, tenne lys osv? Er dette plagsomt for en mann? Liker menn sånn oppførsel? Til kontekst så har vi vært sammen i 11 år og er i 40 åra. Anonymkode: 0a150...f11 Jeg gjorde alt det - han endte opp fullstendig uinteressert i meg og endte med utroskap. Det ble slutt en stund før vi ville prøve igjen, og da hadde jeg en helt annen energi hvor jrg hadde mye mer fokus på eget liv. Jeg satte meg selv høyere, og da begynte han også å sette meg høyere. Du opererer per dags dato med å gi det du ønsker å få, men det fungerer ikke slik for alle. Mange menn har tydeligvis en eller annen slags indre sensor som forteller dem at hvis du vier så mye energi på dem i stedet på deg selv, er du ikke verdt den energien 🙃🙃🙃 Nå er vi lykkeligere enn noensinne, og mye mer balansert. Men han måtte føle litt mer på jakten etter min oppmerksomhet. Anonymkode: f2e11...dce 3
TomKrus Skrevet 14. august 2024 #22 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg sitter og puser med han hele tiden. Masserer skuldrene hans, føttene, lager god mat til han, tar alltid initiativ til sex, foreslår nye serier hele tiden. Jeg er på han hele tiden. Med det resultat at han totalt har mistet interessen i meg. Ham ser ikke på meg engang. Bryr seg ikke om sex. Om jeg forvant ville han ikke merket det engang. Han kommer aldri og vil tilbringe tid med meg. Han setter meg ikke sammen med meg. Prater ikke med meg. Jeg ser venninners menn er helt sprø etter dem. Ser på dem som om de var Hollywood-damer. Gjør alt for dem. Hvordan kan jeg få det? Egentlig lurer jeg på hvordan konkret jeg skal bli mindre klengete. Anonymkode: 0a150...f11 Noen kaller dette klengete, andre vil like dette. Problemet er at om du liker dette ! Så må du finne en partner som matcher deg på dette. Mye lettere en at du skal forsøke å endre på deg selv, for at andre skal like deg. Så igjen, finn deg en som liker dette og da har du en perfekt partner.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #23 Skrevet 14. august 2024 Da vil jeg si dere har for forskjellige personligheter. Det er ikke nødvendigvis noe galt å være litt klengete, for noen liker det. Jeg kjenner meg litt igjen i hva du skriver. Hun får daglig massasje, og aldri avvisning til massasje, jeg ordner all mat til henne, og generelt kosete på en måte hvor jeg tror veldig mange ville synes det ble for mye, men min kjæreste elsker det slik, og samme gjør jeg, liker å skjemme henne litt bort. Så ikke alle blir skremt av slikt Anonymkode: 67eea...d98 2
TomKrus Skrevet 14. august 2024 #24 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg gjorde alt det - han endte opp fullstendig uinteressert i meg og endte med utroskap. Det ble slutt en stund før vi ville prøve igjen, og da hadde jeg en helt annen energi hvor jrg hadde mye mer fokus på eget liv. Jeg satte meg selv høyere, og da begynte han også å sette meg høyere. Du opererer per dags dato med å gi det du ønsker å få, men det fungerer ikke slik for alle. Mange menn har tydeligvis en eller annen slags indre sensor som forteller dem at hvis du vier så mye energi på dem i stedet på deg selv, er du ikke verdt den energien 🙃🙃🙃 Nå er vi lykkeligere enn noensinne, og mye mer balansert. Men han måtte føle litt mer på jakten etter min oppmerksomhet. Anonymkode: f2e11...dce Dette er bullshit ! Menn er like forskjellige som kvinner ! Noen elsker dette, andre ikke. Det å si at alle menn liker "jakten" det er bullshit snakk. Noen elsker dette med jakten, men de er også de mest ustabile mennene. Andre liker at kvinnen viser klart hva hun vil og bruker tid på mannen. Det er bare kjempebra om hun liker det selv og det ikke er tilgjort, så må hun finne en mann som liker dette og setter pris på det. Ellers går det selvfølgelig ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #25 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men jeg har flere hobbyer. En ting jeg lurer på: gjør dere alt dette for mannfolka deres? Masserer hodet, skuldre, ansiktsmassasje, lager god mat nesten daglig, alltid tar initiativ til sex? Utføre spa behandling på han bare for å være nær han? Lage god frokost selv om jeg også skal på jobb, tenne lys osv? Er dette plagsomt for en mann? Liker menn sånn oppførsel? Til kontekst så har vi vært sammen i 11 år og er i 40 åra. Anonymkode: 0a150...f11 Jeg er mann og liker det. Men jeg er litt sånn også klengete. kona mi er også klengete , lager god mat til meg, jeg masserer henne litt hver dag som oftest. Anonymkode: 49f5a...d57
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #26 Skrevet 14. august 2024 2 hours ago, TomKrus said: Dette er bullshit ! Menn er like forskjellige som kvinner ! Noen elsker dette, andre ikke. Det å si at alle menn liker "jakten" det er bullshit snakk. Noen elsker dette med jakten, men de er også de mest ustabile mennene. Andre liker at kvinnen viser klart hva hun vil og bruker tid på mannen. Det er bare kjempebra om hun liker det selv og det ikke er tilgjort, så må hun finne en mann som liker dette og setter pris på det. Ellers går det selvfølgelig ikke. Hvis du ser hva jeg faktsik skriver, så beskriver jeg først min egen opplevelse, ergo ikke bullshit. Jeg sier ikke på noe sted at alle menn er slik, men at mange menn er slik er svært godt dokumentert gjennom lange lister av studier. Så igjen, ikke bullshit Anonymkode: f2e11...dce
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #27 Skrevet 14. august 2024 Vær deg selv. Høres ut som han er en heldig mann! Han behandler deg ikke fint eller rett når han overser deg slik. Mulig han tenker at du er der uansett... syns han ikke verdsetter den gode kjæresten du er... fortell han hva dette gjør med deg. Evt. Vurder om dette er rett mann for deg! Synes du skal gjøre som du føler for 🥰 Anonymkode: cb354...354
Isambard Skrevet 14. august 2024 #28 Skrevet 14. august 2024 Honey Dew skrev (3 timer siden): Det er slutt mellom dere. Det er bare å innse det. Nei, nå får du gi deg. 1
Isambard Skrevet 14. august 2024 #29 Skrevet 14. august 2024 Jeg synes det sier seg selv at når du er på hele tiden så er det ikke mye plass til at han skal ta initiativ. Han rekker ikke å savne deg. Bare ro det litt ned. Det er allikevel mye bedre at du er klengete enn motsatt. 2
Arild37 Skrevet 14. august 2024 #30 Skrevet 14. august 2024 Føler man at man må endre personlighet for å passe inn i hva partneren liker, så er man i feil forhold. Enten så liker han deg for den du er, eller så bør du vurdere å gi slipp. Det er mange som liker at man er litt på, gjelder bare å finne rett person 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #31 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men jeg har flere hobbyer. En ting jeg lurer på: gjør dere alt dette for mannfolka deres? Masserer hodet, skuldre, ansiktsmassasje, lager god mat nesten daglig, alltid tar initiativ til sex? Utføre spa behandling på han bare for å være nær han? Lage god frokost selv om jeg også skal på jobb, tenne lys osv? Er dette plagsomt for en mann? Liker menn sånn oppførsel? Til kontekst så har vi vært sammen i 11 år og er i 40 åra. Anonymkode: 0a150...f11 😅 dette er plagsomt for kvinner også. Anonymkode: f248b...a47
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #32 Skrevet 15. august 2024 Cornix skrev (20 timer siden): Om man ønsker et brudd så er det faktisk ens eget ansvar. Ikke skyve det over på den andre. Noen liker faktisk ikke å anta hva den andre tenker, ergo tyde hint. Kommunikasjon, slik at man kanskje kan rette opp i misforståelser. Det burde man iallfall kunne gjøre etter 11 år sammen. Tyr man til ignorering er man umoden, og bør ikke være i et kjæresteforhold. Helt enig med deg. Men vi lever ikke i en perfekt verden. Mange personer er så feige at de ikke slår opp selv, men behandler partneren som dritt til de ikke holder ut lenger og slår opp. Jeg har selv opplevd det, så det var derfor jeg skrev det som et forslag til hva han driver på med. Anonymkode: d4706...25d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:41 #33 Skrevet lørdag kl. 11:41 AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 6.57): Jeg sitter og puser med han hele tiden. Masserer skuldrene hans, føttene, lager god mat til han, tar alltid initiativ til sex, foreslår nye serier hele tiden. Jeg er på han hele tiden. Med det resultat at han totalt har mistet interessen i meg. Ham ser ikke på meg engang. Bryr seg ikke om sex. Om jeg forvant ville han ikke merket det engang. Han kommer aldri og vil tilbringe tid med meg. Han setter meg ikke sammen med meg. Prater ikke med meg. Jeg ser venninners menn er helt sprø etter dem. Ser på dem som om de var Hollywood-damer. Gjør alt for dem. Hvordan kan jeg få det? Egentlig lurer jeg på hvordan konkret jeg skal bli mindre klengete. Anonymkode: 0a150...f11 Kan jeg få overta deg, hadde elsket å hatt det slik og er akkurat lik selv ❤️ Anonymkode: 492c2...14b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå