Gå til innhold

Damer!? jeg må spørre om en ting som jeg lurer veldig på

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå må jeg få fornuftige svar på noe jeg har gått lenge å tenkt på:

Mange av dere går med utring (i stor eller liten skala) klær. Det å vise brystene godt eller skal si litt eller godt "innpakket" spiller ingen rolle.
Men når dere oppdager at en antydling til brystet vises...ja, da er dere på med en gang og gjemmer det fort..Ja enkelt blir helt hysteriske og nesten tar helt av bare en blottlegger litt av brystene...

Så da lurer jeg på hvorfor er det sånn? Jeg trenger å få litt forklare her:) Og gjerne en liten debatt om dette også om hvorfor det er slik.

Anonymkode: b7f3d...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri på meg noe med dyp utringning. Har ikke behov for å vise frem brystene mine. Syns det ser vulgært ut.

Anonymkode: 0b73f...e85

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men når dere oppdager at en antydling til brystet vises...ja, da er dere på med en gang og gjemmer det fort..Ja enkelt blir helt hysteriske og nesten tar helt av bare en blottlegger litt av brystene...

Sannsynligvis fordi de mistet kontrollen og folk har en tendens til å mislike å miste kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke på meg utringet topp for å vise brystene, men fordi det gir en finere form på antrekket når toppen ikke er så tilkneppet. Man får litt lengde på halsen, litt slankende effekt, på en måte. Syns brystene virker større hvis jeg ikke har litt utringing. 

Anonymkode: 0569e...05a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja da har du ikke opplevd ubehageligheter man får i ettertid. Og det kan vare lenge

Dog man er forskjellig. Noen er mer sjernrte enn andre. 

Anonymkode: 606a8...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal vi være så fokusert på at ingeting vises?  På varme dager kan jeg fint gå med en kjole som er litt utringet uten at det betyr noe.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det du ikke forstår? Dersom man går med en utringet topp/kjole, så skal jo den være slik. Da har man undertøy som passer og holder alt på plass. Dersom man har et annet antrekk, og føler et bryst holder på å poppe ut, ønsker man jo å unngå det og tar kontroll. Dersom jeg går med kort skjørt, så viser jeg beina frivillig. Dersom jeg går med langt skjørt og det henger seg opp i trusa etter et toalettbesøk, så lar jeg det jo ikke være slik? Ikke fordi jeg er redd for å vise beina, men det er ikke slik det antrekket skal være, det ser jo merkelig ut 😂 

Anonymkode: c83a6...ef5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du egentlig? Kan det være at noen frykter at brystvorten synes er det dette du tenker på?

Anonymkode: f272e...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...