AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Del Skrevet 13. august 2024 Hei, Fikk satt inn hormonspiral slutten av mai på 6-ukerskontroll etter fødsel. Siste dagene har jeg følt meg veldig kvalm etter måltider, særlig middagsmåltidene, noe som var et tidlig graviditetstegn forrige gang. Har ingen tester hjemme, så får ikke avkreftet før i morgen ettermiddag, men trenger å høre fra noen her at det er uhyre sjeldent at man blir gravid med hormonspiral🫣 Anonymkode: 3c0b1...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 14. august 2024 #2 Del Skrevet 14. august 2024 Det er ekstremt sjelden, men det skjer. Har selv et spiralbarn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg har det. Den ble satt feil/eller satt seg fast på en merkelig måte i følge de som tok ultralyd. Det var sykt vondt å sette den inn og jeg var mye plaget med smerter etter den ble satt inn. Etter sikkert ett halvt år var jeg på ultralyd for smertene ble bare verre og verre. De mistenkte cyster på eggstokkene da jeg har hatt det før. Da ble det oppdaget at jeg var ca 6-7 uker på vei. Spiralen ble fjernet og jeg beholdt barnet. Han blir 14 nå straks. Anonymkode: 0b3e6...7d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #4 Del Skrevet 14. august 2024 1 av 100 opplever graviditet selv med hormonspiral - så det skjer, men ikke ofte. Det regnes som 98-99% sikkert. Blitt gravid med spiral, men utenfor livmor. Anonymkode: dc326...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #5 Del Skrevet 15. august 2024 Takk for svar dere! Tok en test igår ettermiddag og den var helt blendahvit, så det var kanskje noe jeg hadde spist som gjorde meg kvalm🙊 TS Anonymkode: 3c0b1...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #6 Del Skrevet 16. august 2024 Har møtt på to stk som ble gravide med hormonspiral, antar at den ikke har ligget rett hos begge. Det ene barnet kom ut med spiralen i hånda 😂 Anonymkode: 8a210...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #7 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (På 16.8.2024 den 21.38): Har møtt på to stk som ble gravide med hormonspiral, antar at den ikke har ligget rett hos begge. Det ene barnet kom ut med spiralen i hånda 😂 Anonymkode: 8a210...471 Haha for en viljestyrke disse spiralbarna må ha😂🫣 Her var i alle fall testen blenda og kvalmen ble borte, så det var nok noe sykdom eller psykisk🫣 TS Anonymkode: 3c0b1...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå