Mardina Skrevet 17. august #21 Del Skrevet 17. august (endret) AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 23.50): Jeg liker ikke vann og det byr meg i mot. Jeg er ellers smart og spiser sunne måltider laget av råvarer. Men jeg drikker ikke vann, kun cola zero og litt kaffe. Jeg husker ikke sist jeg drakk vann, i mai kanskje? Kan det være farlig? Hva kan skje? Andre som er som meg? en annen ting, jeg synes det er så flaut at jeg er så barnslig!! Anonymkode: e2951...e5e Jeg er heller ikke spesielt glad i vann, men jeg har lært meg med årene å like det bedre. Men det må være iskaldt vann da, så jeg har alltid en glassflaske med vann stående i kjøleskapet. Og da er det lettere å drikke det til middager. Men det MÅ være kaldt vann, ellers synes jeg ikke det er spesielt godt. Endret 17. august av Mardina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #22 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 23.50): Jeg liker ikke vann og det byr meg i mot. Jeg er ellers smart og spiser sunne måltider laget av råvarer. Men jeg drikker ikke vann, kun cola zero og litt kaffe. Jeg husker ikke sist jeg drakk vann, i mai kanskje? Kan det være farlig? Hva kan skje? Andre som er som meg? en annen ting, jeg synes det er så flaut at jeg er så barnslig!! Anonymkode: e2951...e5e Du blir dehydrert over tid ved å bare drikke cola og kaffe. Det vil igjen si at kroppen tappes for mineraler, og du vil få helseproblemer. Anonymkode: 7d058...246 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #23 Del Skrevet 17. august Carrot skrev (På 16.8.2024 den 8.45): hvis du for eksempel spiser vannmelon, agurk, grapefrukt, epler, bær osv får du kanskje i deg nok vann likevel? Nei, man bør drikke rent vann i tillegg til frukt. Anonymkode: 7d058...246 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #24 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 23.52): Du får nok i deg veldig mye koffein ihvertfall, og det er ikke bra for søvnkvalitet blant annet. Altså ikke bra for helsa. Tennene blir ikke noe fine heller. Av og til må man gjøre ting som byr en i mot når man er voksen Anonymkode: f3471...915 Men enkelte typer vann smaker dritt. Jeg er enig med TS. Her jeg bor, er det veldig hardt, kalkholdig vann. Smaker skikkelig dritt. Vann på jobb smaker rustne rør. Vann i butikken koster mer enn brus. Rart det, i grunn. Anonymkode: e0f3c...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #25 Del Skrevet 17. august Helt sykt etter min mening. Tenk å bare drikke cola og kaffe, kan vel ikke være bra for kroppen. Anonymkode: 79672...c29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 17. august #26 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 23.50): Jeg liker ikke vann og det byr meg i mot. Jeg er ellers smart og spiser sunne måltider laget av råvarer. Men jeg drikker ikke vann, kun cola zero og litt kaffe. Jeg husker ikke sist jeg drakk vann, i mai kanskje? Kan det være farlig? Hva kan skje? Andre som er som meg? en annen ting, jeg synes det er så flaut at jeg er så barnslig!! Anonymkode: e2951...e5e Du får i deg vann gjennom maten og drikken du inntar. Du overlever nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 17. august #27 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 16.8.2024 den 8.29): Har en bestefar som kun drikker kaffe. Tror knapt han har drukket noe annet i sitt voksne liv. Én kopp per måltid. Nå er han over 80 og frisk og rask. Tennene er helt fine, men tannkjøttet er kølsvart 😉 Anonymkode: 45080...732 Kaffe er jo vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 17. august #28 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 23.50): Jeg liker ikke vann og det byr meg i mot. Jeg er ellers smart og spiser sunne måltider laget av råvarer. Men jeg drikker ikke vann, kun cola zero og litt kaffe. Jeg husker ikke sist jeg drakk vann, i mai kanskje? Kan det være farlig? Hva kan skje? Andre som er som meg? en annen ting, jeg synes det er så flaut at jeg er så barnslig!! Anonymkode: e2951...e5e Koffeinfri kaffe, veldig tynn? Så får du i deg mer vann? Koffeinfri te, finnes massevis (sjekk Pukka), den kan også drikkes kald Er du dehydrert da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 17. august #29 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 12.09): ts her Jeg drikker aldri på trening, men har alltid ei flaske lett tilgjengelig til etterpå. På lengre turer har jeg cola i sekken slik andre har kaffe 😜 Jeg må nok få meg en rutine der jeg styrter et glass her og der, det skal jeg få til. Kullsyrevann er jeg ikke så fan av, men saft kan gå. Men er ikke det ca det samme som cola da? Anonymkode: e2951...e5e Nei. Saften har sukker eller søtningsmiddel som jo ikke er bra for tennene. Men brus/farris har i tillegg syre. Like uheldig som juice i mengder. Cola har i tillegg koffein. Har du sett de vannflaskene med duft man kan sette på så vannet smaker den gitte smaken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 17. august #30 Del Skrevet 17. august Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Kaffe er jo vann. Delvis ja. Men koffein krever også mye vann = man kan ikke beregne samme mengde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 17. august #31 Del Skrevet 17. august AprilLudgate skrev (4 minutter siden): Delvis ja. Men koffein krever også mye vann = man kan ikke beregne samme mengde. Klar over det. Igjen, personen overlever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #32 Del Skrevet 17. august Alle dere som sier at dere ikke drikker vann og at det går fint. Det gjør det kanskje en stund. Og mens dere er yngre. Men kroppen kommer til å si ifra en eller annen gang. Min mor er sånn som dere. Drikker ikke vann. Og siste blodprøver viste nedsatt nyrefunksjon. Det første legen spurte var hvor mye vann hun drikker. Så til ts, ja det kan være farlig. Det er viktig å få i seg nok væske i løpet av dagen. Hvis du drikker 3 liter brus om dagen så får du i deg nok væske, men sunt er det absolutt ikke. Og kaffe er vanndrivende. For hver kopp kaffe du drikker bør du få i deg et glass med vann. Anonymkode: 98dd3...18b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #33 Del Skrevet 17. august Hatsumomo skrev (35 minutter siden): Kaffe er jo vann. Anonymkode: 7d058...246 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #34 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 23.50): Jeg liker ikke vann... Jeg er ellers smart Anonymkode: e2951...e5e hmmm...ikke så veldig Anonymkode: c028d...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 17. august #35 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Anonymkode: 7d058...246 Vanskelig ja, skjønner det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #36 Del Skrevet 17. august Spar meg for voksne mennesker som «ikke liker»🤦♀️det som er sunt og bra for kroppen. Anonymkode: 7264a...624 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #37 Del Skrevet 17. august Hatsumomo skrev (1 time siden): Vanskelig ja, skjønner det. Nei. Jeg klasker meg i hodet fordi du mener at kaffe er vann. Anonymkode: 7d058...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 17. august #38 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Nei. Jeg klasker meg i hodet fordi du mener at kaffe er vann. Anonymkode: 7d058...246 Tydeligvis veldig vanskelig 🤡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #39 Del Skrevet 17. august Nå syns jeg det er litt rart å ikke drikke vann daglig, men jeg syns også at det er fullstendig unødvendig å pøse på med 2 liter til dagen som enkelte gjør. Går rundt med disse overprisede Stanley flaskene og sipper selv om de ikke er i aktivitet. Spiser du mye frukt og grønt og drikke væske så er du jo hydrert. Anonymkode: 4a730...e67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #40 Del Skrevet 17. august Måneder? Har ikke drukket vann på minst 30 år. Går aldeles utmerket. Anonymkode: 17aec...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå