AnonymBruker Skrevet 13. august #1 Del Skrevet 13. august Jeg liker ikke vann og det byr meg i mot. Jeg er ellers smart og spiser sunne måltider laget av råvarer. Men jeg drikker ikke vann, kun cola zero og litt kaffe. Jeg husker ikke sist jeg drakk vann, i mai kanskje? Kan det være farlig? Hva kan skje? Andre som er som meg? en annen ting, jeg synes det er så flaut at jeg er så barnslig!! Anonymkode: e2951...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #2 Del Skrevet 13. august Du får nok i deg veldig mye koffein ihvertfall, og det er ikke bra for søvnkvalitet blant annet. Altså ikke bra for helsa. Tennene blir ikke noe fine heller. Av og til må man gjøre ting som byr en i mot når man er voksen Anonymkode: f3471...915 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 13. august #3 Del Skrevet 13. august Hva med saft? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Del Skrevet 13. august Jeg har ikke drukket vann på mange år. Går helt fint med meg. Er sunn og frisk, fine tenner. Sover godt også da jeg ikke reagerer på koffein. Anonymkode: d0de1...3c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 14. august #5 Del Skrevet 14. august Vann med kullsyre da? Jeg synes selv det smaker helt annerledes enn vanlig vann - men jeg liker begge deler, jeg da 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Del Skrevet 14. august Jeg drakk ikke vann før jeg ble voksen og flytta for meg selv..... Anonymkode: 3a678...f59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #7 Del Skrevet 14. august Får vondt i hodet hvis jeg ikke har drukket vann i løpet av dagen🙈 Anonymkode: 2ba0d...913 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #8 Del Skrevet 14. august Men har du med deg brusflasken på trening/tur også? I såfall høres det veldig rart ut. Jeg er heller ikke glad i vann til hverdags, men jeg drikker rundt en liter på hver treningsøkt. Anonymkode: d4297...b7e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #9 Del Skrevet 14. august Har du prøvd og ha en liten cola slump stående i et hvitt proselensglass eller farget plastglass, og så helle ut? Jeg er veldig glad i brus, men det synet byr meg faktisk litt imot, tenk at det belegget heller vi i oss frivillig. Inn i kroppen og på tenner og i mage. Jeg koser meg heller ikke med et glass vann, men styrter det regelmessig. Når jeg står opp, før lunsj, før middag og på kvelden x 2 etter tur/trening, da er det plutselig 1 liter vann i kroppen. Ellers får du jo evt lære deg å drikke vann med kullsyre/smak. For støtter deg i at det er innmari flaut å være voksen og avhengig av cola. Tenk på fester og middag ute. Helt greit med en cola på pizzarestaurant, men på finere restaurant så er det da virkelig ingen som bestiller cola (ingen brus på menyen en gang på de fineste). Anonymkode: 106db...5b2 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #10 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men har du med deg brusflasken på trening/tur også? I såfall høres det veldig rart ut. Jeg er heller ikke glad i vann til hverdags, men jeg drikker rundt en liter på hver treningsøkt. Anonymkode: d4297...b7e ts her Jeg drikker aldri på trening, men har alltid ei flaske lett tilgjengelig til etterpå. På lengre turer har jeg cola i sekken slik andre har kaffe 😜 Jeg må nok få meg en rutine der jeg styrter et glass her og der, det skal jeg få til. Kullsyrevann er jeg ikke så fan av, men saft kan gå. Men er ikke det ca det samme som cola da? Anonymkode: e2951...e5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #11 Del Skrevet 14. august Har ikke drukket vann på mange år. Iste, kaffe, appelsinjuice, te, kaffe men aldri vann. Går helt fint😊 Var hos tannlegen i januar med 0 hull, sover godt og kroppen mangler ingenting ifølge blodprøver. Drikke er ganske viktig for kroppen men det er ikke så viktig at det er vann. Selvfølgelig er vann sunnest men det går helt fint å ikke drikke vann. Anonymkode: 491de...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #12 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (44 minutter siden): ts her Jeg drikker aldri på trening, men har alltid ei flaske lett tilgjengelig til etterpå. På lengre turer har jeg cola i sekken slik andre har kaffe 😜 Jeg må nok få meg en rutine der jeg styrter et glass her og der, det skal jeg få til. Kullsyrevann er jeg ikke så fan av, men saft kan gå. Men er ikke det ca det samme som cola da? Anonymkode: e2951...e5e Saft er ikke det samme som cola. Cola inneholder koffein og syre. Anonymkode: 7d058...246 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #13 Del Skrevet 14. august Er dårlig på å drikke vann selv, men hjelper hvis jeg har isbiter. Ellers drikker jeg boble/bris med smak, det er friskt og godt. Saft fungerer også bra for å få i seg vann. Anonymkode: cdaee...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 14. august #14 Del Skrevet 14. august (endret) Jeg klarer heller ikke å drikke kun vann. Blander meg en flaske veldig tynn Zer'oh, kun for å få litt annen smak. Det går ned mye lettere. Endret 14. august av PusheenPusheen Korrigering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #15 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (49 minutter siden): ts her Jeg drikker aldri på trening, men har alltid ei flaske lett tilgjengelig til etterpå. På lengre turer har jeg cola i sekken slik andre har kaffe 😜 Jeg må nok få meg en rutine der jeg styrter et glass her og der, det skal jeg få til. Kullsyrevann er jeg ikke så fan av, men saft kan gå. Men er ikke det ca det samme som cola da? Anonymkode: e2951...e5e Kullsyre er ikke bra. Du lever ikke sunt om du dropper vann, da lider kroppen din om enn i stillhet.. Anonymkode: 76deb...a4c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #16 Del Skrevet 16. august Se filmen «idiocracy». Den er på kanten, men da skjønner du hvorfor du må få i deg vann. Anonymkode: badac...871 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #17 Del Skrevet 16. august PusheenPusheen skrev (På 14.8.2024 den 12.58): Jeg klarer heller ikke å drikke kun vann. Blander meg en flaske veldig tynn Zer'oh, kun for å få litt annen smak. Det går ned mye lettere. Klart du klarer det. Hadde du dødd om det ikke fantes noe annet enn vann? Anonymkode: 9c14a...1e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #18 Del Skrevet 16. august Har en bestefar som kun drikker kaffe. Tror knapt han har drukket noe annet i sitt voksne liv. Én kopp per måltid. Nå er han over 80 og frisk og rask. Tennene er helt fine, men tannkjøttet er kølsvart 😉 Anonymkode: 45080...732 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #19 Del Skrevet 16. august Jeg drikker heller ikke vann, men jeg drikker mer variert enn ts. Jeg drikker jus, smoothie, iskaffe, brus, sjokolademelk, mandelmel, kokosvann og te. Jeg kan imidlertid drikke vann rett fra springen etter trening eller på lange fjellturer og ellers lange treningsøkter. Kroppen min har det kjempefint, men ikke tennene dessverre. Jeg får lett hull i tennene, og jeg hadde så vonde syreskader at jeg måtte bore dem vekk og få fyllinger Anonymkode: 07537...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 16. august #20 Del Skrevet 16. august hvis du for eksempel spiser vannmelon, agurk, grapefrukt, epler, bær osv får du kanskje i deg nok vann likevel? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå