AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Del Skrevet 13. august 2024 Vi datet i over ett år og vår sex er det mest fantastiske jeg har hatt. Jeg har hatt sex med mange menn, i både Norge og utland, men denne norske råneren fra landet, har virkelig fått meg spinnvill. Ingen mann har fått meg til å komme som han, og han vet akkurat hva jeg liker. Hver gang har han gitt meg minst tre orgasmer, og spenningen og lidenskapen mellom oss er on fire. 🔥 Bare tanken på vårt sexliv gjør meg kåt. Hans penis er som en vibrator og han knuller så bra. Den jenta som får han, kommer til å ha et amazing sexliv. Jeg valgte å avslutte relasjonen fordi jeg føler at vi ikke passet personlighetsmessig og at jeg skulle flytte til Oslo. Vi er gode venner i dag og begge tenker tilbake på den tiden som magisk, men hvordan slutte å tenke på dette og gå videre? Jeg kan sikkert ha sex med en ny mann, men jeg er redd jeg blir skuffet om sexen suger. Jeg vil heller ikke kutte kontakten fordi det er ingen konflikter eller ondt blod mellom oss. Men hver gang jeg blir kåt, som skjer ukentlig, så tenker jeg på han/sexen. Hjelp? Anonymkode: d5c32...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Del Skrevet 14. august 2024 Du har sikkert bare vært uheldig med menn før denne råneren. Finn deg en ny pikk fort, så skal du se at det alltid finnes noe bedre. Anonymkode: a7728...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 14. august 2024 #3 Del Skrevet 14. august 2024 Klarer ikke ta deg seriøst. Kusineknullende råner med vibrerende penis 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå