AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #21 Del Skrevet 14. august 2024 Dødsfin kjole, men ville ikke brukt den i bryllup. Eventuelt så spør du bruden for å være helt sikker. Anonymkode: c6fca...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 14. august 2024 #22 Del Skrevet 14. august 2024 Kanskje du kan ha en farget eller mørk veske og tilsvarende sko? Da ser den mindre brudekjoleaktig ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #23 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg ville tenkt at det ikke var helt greit. Men kunne kanskje spurt bruden. Altså, sagt ifra om at jeg var sterkt i tvil, og syntes kjolen kanskje både var litt for "hvit-ish" og at den var veldig "brudekjole-ish". Og om hun ville syntes det var ugreit at jeg kom i den. Som brud kunne jeg fint ha svart at det var uproblematisk. Men jeg tror også det er mange andre som ville tenkt at det var problematisk. Anonymkode: 7b8e3...8cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 14. august 2024 #24 Del Skrevet 14. august 2024 Synes absolutt at du kan gå med den. Den var nydelig. Det er stas når gjestene har gjort seg make med å pynte seg sånn. Fint av deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #25 Del Skrevet 14. august 2024 Men slutt nå med dette «spør bruden»-greiene. Hvis kleskode er oppgitt, så spør man ikke bruden. Kjolen er helt fin og ser ikke ut som en brudekjole. Anonymkode: 63bc5...024 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #26 Del Skrevet 14. august 2024 Synes ikke den ser ut som en brudekjole. Pass bare på at du ikke styler håret i brude-stil (dvs litt too much). Anonymkode: 19ba2...0b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #27 Del Skrevet 14. august 2024 En nydelig kjole som du fint kan bruke. Anonymkode: f3306...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #28 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg synes den var helt nydelig, men fort gjort at du overskygger bruden i den der 😅 Anonymkode: ec853...b65 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #29 Del Skrevet 14. august 2024 Slutt med den "spør bruden"-greia. Man spør ikke bruden om hva man skal ha på seg i et bryllup. Det er her kleskoder, skikk og bruk, og andre skrevne og uskrevne regler kommer inn i bildet. Konklusjonene spriker her, men dette er en kjole jeg kunne giftet meg i. Husk også: er du i tvil, så er det ingen tvil. Anonymkode: bf910...5ad 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #30 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg tipper at dette er en Kina-kjole som ser langt fra like fin ut i virkeligheten? Slik den fremstår på bildet, så synes jeg vel at den er litt for brudete. Det ville nok ikke akkurat blitt noen skandale, men jeg hadde i alle fall ikke følt meg komfortabel med å bruke den. Anonymkode: 5054d...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå