AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #21 Del Skrevet 13. august 2024 Ja, følte at jeg ble gjenkjent etter at noen kommenterte ting slik at jeg forstod at de hadde lest noe jeg hadde skrevet i en gruppe på fb. Vil nok slutte å be om råd på kvinneguiden etter dette... Anonymkode: 5b96b...941 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #22 Del Skrevet 13. august 2024 Jeg har både kjent igjen og blitt kjent igjen, samme person begge deler. Kjente veldig igjen både historier og detaljer, og måten å skrive på (noen grammatiske feil som gikk igjen, f.eks, setningsoppbygning osv). Ikke så gøy å bli kjent igjen, må jeg innrømme.. Anonymkode: ef403...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #23 Del Skrevet 13. august 2024 Kjente igjen en mor i klassen til sønnen min da hun delte et screenshot inne på rampelys der hun avslørte brukernavnet sitt på Instagram. Sa ikke noe men var litt interessant å følge med på hva hun skreiv 🤷🏼♀️ Anonymkode: ec3cb...814 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #24 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har både kjent igjen og blitt kjent igjen, samme person begge deler. Kjente veldig igjen både historier og detaljer, og måten å skrive på (noen grammatiske feil som gikk igjen, f.eks, setningsoppbygning osv). Ikke så gøy å bli kjent igjen, må jeg innrømme.. Anonymkode: ef403...d57 Kjente du igjen deg selv i historien? Høres veldig ubehagelig ut i så fall, ja! Anonymkode: 131a2...376 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #25 Del Skrevet 13. august 2024 Jeg gjenkjente en jeg datet en kort periode som postet et innlegg her for noen år tilbake. Det var så spesifikk informasjon i innlegget at jeg skjønte hvem han var. Og det handlet om hvordan han fortsatt var forelsket i eksen og ville flytte dit hun bodde for å få henne tilbake. Kort tid senere skreiv han til meg at han skulle flytte til det stedet (bare ikke hvorfor), og han visste jo ikke at jeg visste det jeg gjorde ut i fra innlegget på KG 😅 Anonymkode: 622dc...a1f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #26 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjente du igjen deg selv i historien? Høres veldig ubehagelig ut i så fall, ja! Anonymkode: 131a2...376 Var sikkert klønete forklart. Men tror du skjønte hva jeg mente hvis du legger velviljen til? Jeg kjente igjen en person, og en annen gang kjente den personen igjen meg, ulike historier og tråder, selvsagt. Anonymkode: ef403...d57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #27 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gjenkjente en jeg datet en kort periode som postet et innlegg her for noen år tilbake. Det var så spesifikk informasjon i innlegget at jeg skjønte hvem han var. Og det handlet om hvordan han fortsatt var forelsket i eksen og ville flytte dit hun bodde for å få henne tilbake. Kort tid senere skreiv han til meg at han skulle flytte til det stedet (bare ikke hvorfor), og han visste jo ikke at jeg visste det jeg gjorde ut i fra innlegget på KG 😅 Anonymkode: 622dc...a1f Haha! Sa du noe? Anonymkode: 131a2...376 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #28 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var sikkert klønete forklart. Men tror du skjønte hva jeg mente hvis du legger velviljen til? Jeg kjente igjen en person, og en annen gang kjente den personen igjen meg, ulike historier og tråder, selvsagt. Anonymkode: ef403...d57 Beklager, misforstod deg! Anonymkode: 131a2...376 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #29 Del Skrevet 13. august 2024 Skjedde oftere før, når folk skrev mer dagbøker og før AB funksjonen var så vanlig (ja, jeg har vært på KG lenge 😅). Har kjent igjen folk i dagbøkene. Anonymkode: bafe1...fc2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #30 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Haha! Sa du noe? Anonymkode: 131a2...376 Nei 🤣 Jeg latet som ingenting, og fulgte med i all stillhet i sosiale medier en periode i etterkant for å se om han fant tonen med denne damen igjen, men det virket ikke slik. Jeg var selvsagt bare sjeleglad for at jeg slapp unna hele fyren når han holder på sånn. Anonymkode: 622dc...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #31 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei 🤣 Jeg latet som ingenting, og fulgte med i all stillhet i sosiale medier en periode i etterkant for å se om han fant tonen med denne damen igjen, men det virket ikke slik. Jeg var selvsagt bare sjeleglad for at jeg slapp unna hele fyren når han holder på sånn. Anonymkode: 622dc...a1f Takk til KG!😄 Anonymkode: 131a2...376 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 13. august 2024 #32 Del Skrevet 13. august 2024 Endrer alltid på detaljer slik at det ikke skal bli for gjenkjennbart. F.eks har jeg alt fra ett til fem barn, kan skrive om stedet jeg bor nå selv om jeg egentlig ikke bor der lengre osb, bare for at ikke noen skal begynne å lese innleggene mine og koble hvem jeg er. Og siden jeg er den jeg er, vil jeg heller aldri avsløre midt kjønn. Men det er mest fordi jeg ikke helt identifiserer meg som et kjønn 😉😎😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 13. august 2024 #33 Del Skrevet 13. august 2024 Tråden er ryddet for ryktespredninger og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #34 Del Skrevet 14. august 2024 Kjente igjen et bryllup. En av gjestene som skrev, men aner ikke hvem. Fant ikke ut av det heller. Selv bytter jeg ut mye info, men slik at poenget likevel blir det samme. Kommenterer aldri at det er anonymisert, for da kan jo noen legge to og to sammen, selv om jeg er grundig i med endringene mine. Ellers har jeg delt mye personlig her som familie og venner uansett ikke vet. Litt deilig å lufte noen ting her. Ikke alt man trenger eller skal dele med nærmeste. Men noen ganger reagerer jeg litt. Er mye som kan være gjenkjennelig. Historier fra bryllup, barnehager, skoler, til og med sykehus (taushetsplikt mtp om kjente leser og skjønner hvem som skriver). Anonymkode: 44a2a...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #35 Del Skrevet 14. august 2024 Har kjent igjen ekskjæresten min her inne. Stusset over et innlegg med en hel sinnsyk mening jeg trodde ingen andre enn han kunne ha. Sjekket innlegg brukeren hadde postet og da var det ikke lenger tvil for å si det sånn.. Anonymkode: 486e8...2b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. august 2024 #36 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg ble igjenkjent av ei venninne og det var helt ok. Jeg skriver ikke mer enn det jeg er komfortabel med at hvem som helst vet om meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #37 Del Skrevet 14. august 2024 Pleier å vri litt på detaljer sånn at om noen tror det kan være meg, leser de noen detaljer som ikke passer, og forhåpentligvis dropper tanken. Jeg har faktisk kjent igjen 2 historier, men begge ble skrevet av AB, men vet nå i hvert fall at jeg kjenner folk her inne. Anonymkode: 83367...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #38 Del Skrevet 14. august 2024 Hmh, jeg tenke ofte på jeg sikkert er venn med noen på kk, på Facebook ☺️ Anonymkode: d23fe...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #39 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg skriver nesten aldri som anonymbruker og har aldri blitt gjenkjent så vidt meg bekjent, selv om jeg har skrevet mye utleverende og lett gjenkjennbart om meg selv. Synes egentlig anonymbruker er en uting, men bruker det av og til i diskusjoner som lan gi slitsomme private meldinger i innboksen. Anonymkode: ec4c1...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #40 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men så er det de som skriver under nick og legger ut alt mulig av detaljer da. Er helt umulig ikke å kjenne de igjen. Anonymkode: 74982...9a1 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Folk skriver jo gjerne litt om for å ikke bli gjenkjent, men folk graver jo og skal vite alt Anonymkode: 09c96...f1b Disse to tingene er viktig. 1: Det er en del brukere her som klager på ab-funksjonen og argumenterer med at brukernavn også er anonymt. Ehm, nei, det er det faktisk ikke. 2: Brukere her som har som hobby å jakte på troll, argumenterer med at detaljer ikke stemmer og graver og spør for å få mer detaljer, og erklærer troll når alt ikke stemmer helt. Det er så SINNSYKT irriterende - skjønner de ikke at folk prøver å anonymisere litt? Så irriterende når de sporer av hele tråden med trolljakt. Anonymkode: ff670...161 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå