Gå til innhold

Make-up sex...

Jewel

Anbefalte innlegg

Merkelig det der....

Jeg og samboeren min har et godt sexliv, men jeg merker at det blir enda mer lidenskapelig etter en liten krangel....

Ikke det at vi er så mye uvenner, men da jeg kom hjem fra jobb og et besøk hos venninna mi, så var han ikke så veldig blid! Sikkert fordi jeg ble sen, men jeg hadde en god grunn til det! Uansett, han la seg før klokken ni og sa ikke hva det var så jeg ble nå sittende oppe og fudere litt! Da jeg la meg en time senere så la han seg helt i andre enden når jeg la meg! (noe ha ALDRI pleier å gjøre) Jeg ble enda mer fornærmet, tok puta mi,dyna og la meg på sofaen ute i stua...

Da skvatt han til,ja... Kom ut etterhvert og det endte med at han tryglet meg om å komme og legge meg hos han!! Vi ble venner igjen og fikk pratet godt ut om "problemet",strøk hverandre på ryggen og da skjedde det igjen.... Merkelig hvor heftig alt skal bli etter en krangel!!

Kan jo nesten bli avhengig av det,jo!!!

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også det er merkelig det der........

Jeg og mannen min har et upåklagelig sexliv, men makeup-sexen er noe spesielt likevel. Jo dårligere samvittighet vi har begge to, jo mer lidenskapelig blir det. Åhh guud, så gode venner vi er etterpå da gitt!! :D Synes jo egentlig det er en veldig fin måte å bli venner på igjen og da. Er det foresten noen andre som har erfaring med dette??

Hilsen Zoe! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...