AnonymBruker Skrevet 13. august #1 Del Skrevet 13. august «Noen gutter og jenter kan få oregasme når de klatrer m.a på en stolpe eller i et tau, eller slipper seg sakte ned en stolpe. Både menn og kvinner kan altså oppleve å få en coregasm, men det er ansett som mindre vanlig blant menn. Klessnoren hjemme hos hu mor var bygd av tre, og formet som en Y og var ein effektiv plass for coregasme. Tidligere var tauklatring en prestisje sport i ulike samanhenger saman med venner. Medan kammeratene klatert opp tauverket som noen apekatter så ble eg ofte mobbet, og betraktet som ein svekling .Etter noe få armhevningen merket ein oregasmen bygge seg opp, og ble handlingslammet. Nevnte aldri noe om denne følelsen da ein ein synes det var litt flaut. Rundt 10 prosent av alle kvinner kan nemlig få orgasme ved trening! Det kalles «coregasm» - eventuelt «treningsindusert orgasme». Anonymkode: 6fb32...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #2 Del Skrevet 13. august Ja, under gruppetrening der vi sto lenge i knebøy - da jeg reiste meg opp, smalt det til i underlivet. Anonymkode: 0f2c9...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #3 Del Skrevet 13. august Ja, ved mageøvelser i maskin flere ganger. Anonymkode: fb7b5...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Del Skrevet 13. august Ja. Anonymkode: 7d5a5...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #5 Del Skrevet 13. august Var veldig nær noen gangen ved tauklatring i gymtymen. Måtte gi meg før jeg nådde toppen. Anonymkode: a8802...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): «Noen gutter og jenter kan få oregasme når de klatrer m.a på en stolpe eller i et tau, eller slipper seg sakte ned en stolpe. Både menn og kvinner kan altså oppleve å få en coregasm, men det er ansett som mindre vanlig blant menn. Klessnoren hjemme hos hu mor var bygd av tre, og formet som en Y og var ein effektiv plass for coregasme. Tidligere var tauklatring en prestisje sport i ulike samanhenger saman med venner. Medan kammeratene klatert opp tauverket som noen apekatter så ble eg ofte mobbet, og betraktet som ein svekling .Etter noe få armhevningen merket ein oregasmen bygge seg opp, og ble handlingslammet. Nevnte aldri noe om denne følelsen da ein ein synes det var litt flaut. Rundt 10 prosent av alle kvinner kan nemlig få orgasme ved trening! Det kalles «coregasm» - eventuelt «treningsindusert orgasme». Anonymkode: 6fb32...c39 Er selv gutt, opplevde min første corgasm som 13. Da knakk helt sammen og hikstet, de rundt trodde jeg var totalt utslitt. Etter første gang, har jeg det jevnlig, det er litt kjipt, siden jeg spruter i tightsen, men der syns det heldigvis ikke spesielt godt. Syns det er digg og trigger selv til orgasme. Er 18. Anonymkode: 2b8ad...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #7 Del Skrevet 14. august Nope, ingenting i nærheten. Anonymkode: f865c...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #8 Del Skrevet 14. august Ja. Tauklatring eller klatrestativ. Eller når jeg er sent ute/stressa, første gang som kanskje 12-åring da klassen var lamgt foran meg i skiløypa. Jeg ble redd, og gikk så fort jeg kunne. Og der..skjedde det. Sist var i sommer da jeg plutselig fikk dårlig tid til gate på flyplassen. Kunne ikke løpe så fort, hadde et barn med meg, og .....da skjedde det også. Midt blant masse folk, helt grusomt å ikke kunne stoppe det eller "gjøre det ferdig"... 😝😝 Anonymkode: f9afd...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #9 Del Skrevet 14. august Jeg har aldri opplevd det på trening (utenom bekkenbunnstrening...), men i stress /forte-seg situasjoner. Som hun over her. Første gang jeg opplevde det var på eksamen. Jeg er gammel nok til at jeg har hatt eksamen på papir. Så i den situasjonen, der man har litt for lite tid igjen, mens man fortere seg å river gjennomslagspapirene fra hverandre og fordeler i riktige mapper 🙈 Anonymkode: 63e88...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå