Gå til innhold

Har du opplevd coregasme ved fysisk aktivitet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

«Noen gutter og jenter kan få oregasme  når de klatrer m.a på en stolpe eller i et tau, eller slipper seg sakte ned en stolpe. 

Både menn og kvinner kan altså oppleve å få en coregasm, men det er ansett som mindre vanlig blant menn. Klessnoren hjemme hos hu mor  var  bygd av tre, og formet som en Y og var ein effektiv plass for coregasme.  

Tidligere var tauklatring  en  prestisje sport   i ulike samanhenger saman med  venner. Medan kammeratene klatert  opp tauverket som  noen  apekatter  så ble eg  ofte mobbet, og betraktet som ein svekling .Etter noe få  armhevningen  merket  ein oregasmen  bygge seg opp, og ble handlingslammet. Nevnte aldri noe om denne følelsen  da ein  ein  synes det var litt flaut. 

Rundt 10 prosent av alle kvinner kan nemlig få orgasme ved trening! Det kalles «coregasm» - eventuelt «treningsindusert orgasme».

Anonymkode: 6fb32...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, under gruppetrening der vi sto lenge i knebøy - da jeg reiste meg opp, smalt det til i underlivet.

Anonymkode: 0f2c9...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ved mageøvelser i maskin flere ganger.

Anonymkode: fb7b5...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Anonymkode: 7d5a5...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig nær noen gangen ved tauklatring i gymtymen. Måtte gi meg før jeg nådde toppen.

Anonymkode: a8802...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

«Noen gutter og jenter kan få oregasme  når de klatrer m.a på en stolpe eller i et tau, eller slipper seg sakte ned en stolpe. 

Både menn og kvinner kan altså oppleve å få en coregasm, men det er ansett som mindre vanlig blant menn. Klessnoren hjemme hos hu mor  var  bygd av tre, og formet som en Y og var ein effektiv plass for coregasme.  

Tidligere var tauklatring  en  prestisje sport   i ulike samanhenger saman med  venner. Medan kammeratene klatert  opp tauverket som  noen  apekatter  så ble eg  ofte mobbet, og betraktet som ein svekling .Etter noe få  armhevningen  merket  ein oregasmen  bygge seg opp, og ble handlingslammet. Nevnte aldri noe om denne følelsen  da ein  ein  synes det var litt flaut. 

Rundt 10 prosent av alle kvinner kan nemlig få orgasme ved trening! Det kalles «coregasm» - eventuelt «treningsindusert orgasme».

Anonymkode: 6fb32...c39

Er selv gutt, opplevde min første corgasm som 13. Da knakk helt sammen og hikstet, de rundt trodde jeg var totalt utslitt. Etter første gang, har jeg det jevnlig, det er litt kjipt, siden jeg spruter i tightsen, men der syns det heldigvis ikke spesielt godt. Syns det er digg og trigger selv til orgasme.

Er 18.

Anonymkode: 2b8ad...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, ingenting i nærheten.

Anonymkode: f865c...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Tauklatring eller klatrestativ. Eller når jeg er sent ute/stressa, første gang som kanskje 12-åring da klassen var lamgt foran meg i skiløypa. Jeg ble redd, og gikk så fort jeg kunne. Og der..skjedde det. 

Sist var i sommer da jeg plutselig fikk dårlig tid til gate på flyplassen. Kunne ikke løpe så fort, hadde et barn med meg, og .....da skjedde det også. Midt blant masse folk, helt grusomt å ikke kunne stoppe det eller "gjøre det ferdig"... 😝😝

Anonymkode: f9afd...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd det på trening (utenom bekkenbunnstrening...), men i stress /forte-seg situasjoner. Som hun over her.

Første gang jeg opplevde det var på eksamen. Jeg er gammel nok til at jeg har hatt eksamen på papir. Så i den situasjonen, der man har litt for lite tid igjen, mens man fortere seg å river gjennomslagspapirene fra hverandre og fordeler i riktige mapper 🙈

Anonymkode: 63e88...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...