Gå til innhold

Jeg er av de heldige som har funnet drømmemannen!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå vet jeg det er forbudt å skrive om dette her på forumet, og jeg vet folk vil prøve å sable meg ned. Men jeg vil uansett bare dele fordi jeg er så lykkelig. Spør selvsagt ikke om noenting men det må være lov til å få dele lykke også. 

Psykisk vold fra ulike hold, primært menn, fra så lenge jeg kan huske. Møtte mannen nå i vår, mens jeg forsøkte å deale med en mannlig person i livet mitt som jeg aldri har hatt en kjærlighetsrelasjon til, men som likevel bedrev psykisk vold mot meg og hunden min.

Ble raskt kjærester med drømmemannen, og fra dag 1, uansett forjævlig livssituasjon og en mentalt ødelagt meg, har han stilt opp og vist meg ubetinget og fullkommen kjærlighet. Med han har jeg kommet dit jeg skal være i livet og vi har det helt fantastisk sammen. Jeg føler meg som den lykkeligste jenta på jord. At livet kan være så fantastisk bra! Så er han ultrakjekk uten å vite det selv (damer sjekker han opp hele tiden men han skjønner det ikke selv), utrolig lojal og 100% trofast og ærlig type, har en høy utdannelse og god jobb, vi har helt like forventninger til husholdning og stell hjemme og alt er bare +++++. Vi har selvsagt sunne diskusjoner som alle par har, men det finnes ikke et snev av mistrivsel og vi har også så utrolig god kommunikasjon, vi snakker om alt. Jeg forstår nesten ikke at det er mulig❤️!!!

Unner alle å ha det sånn! 

Anonymkode: c476c...9be

Så herlig ❤️ Starten av et forhold er alltid fantastisk, kjemien i hjernen er sterk. Håper du er like lykkelig videre framover og at drømmemannen viser seg å være en drømmemann på lang sikt også. Jeg fant drømmemannen i fjor, og er helt tullete forelsket og lykkelig enda ❤️ 

Anonymkode: 3c1a0...f40

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ha det slik 6 måneder inn i et forhold, da har jeg møtt drømmemannen hele fire ganger. Likevel endte jeg opp med å gå fra tre av dem.😆 

Håper det vedvarer ts! Ta godt vare på dette. Det som skar seg med to av dem som var fantastiske i mer enn halvåret var at de bare sluttet med å gjøre innsats. Som de trodde man gjorde et godt innskudd i starten, for så å leve på rentene. Tredje var nok mer bevisst falsk, og lurte meg regelrett. Jeg er imidlertid gift med fjerde fremdeles etter 20 år +. 🥰

Det er jo slik de gode forhold starter også. De som virkelig varer og er gode, så håper det er tilfellet. Jeg tror ingen mener å være sjalu eller slem ved å påpeke at 6 måneder er 6 måneder, men det er jo 6 måneder og ikke 6 år. Slik er det bare. Ganske vanlig å flyte på bare positivt i opptil 2 år. 

Spar på tråden og oppdater hver 6 måned, så vil nok overbevisning øke med tiden. Vi er ikke slemme egentlig, og håper selvfølgelig... men mange har nok vært i situasjonen, uten at det forholdet vedvarte slik. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss tror vi er bedre enn andre! Men du skulle nok ha vært flue på veggen her og sett. Forelskelse i seg selv gjør ikke at man har alle de plussene som jeg skriver om i HI (ref. Kommunikasjon, lojalitet og ærlighet, like preferanser, kompabilitet ++++). Hvorfor ikke bare glede seg over andres lykke?😊

Men for all del, tro hva du vil - alt jeg vet er at jeg har funnet drømmemannen🥰

- ts 

Du er utsatt for lovebombing. Klassiske tegn. Kun vært sammen i noen få måneder og hellig overbevist om å ha truffet drømmemannen. Herlighet, du kjenner ikke fyren engang.

Sorry, men jeg har sett dette altfor mange ganger hos andre og ett år eller to inn i forholdet kommer bombene. Nyt følelsene, men ha hodet på rett plass og beskytt deg selv. Og særlig barna om du har noen.

Anonymkode: ea6e0...89c

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forresten en psykolog jeg gikk til nylig som fortalte meg at det er uvanlig i dagens datingmarked å finne en sånn mann!🥰 - ts

Til og med psykologen sier at det er uvanlig med en sånn mann, men du tar ikke advarselen i det hele tatt...

Anonymkode: 8516b...eba

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er utsatt for lovebombing. Klassiske tegn. Kun vært sammen i noen få måneder og hellig overbevist om å ha truffet drømmemannen. Herlighet, du kjenner ikke fyren engang.

Sorry, men jeg har sett dette altfor mange ganger hos andre og ett år eller to inn i forholdet kommer bombene. Nyt følelsene, men ha hodet på rett plass og beskytt deg selv. Og særlig barna om du har noen.

Samme her. Opplevd det selv og sett det hos andre. Første tiden er oftest fantastisk. Og man er overbevist om at det er ens sjelevenn. Håper det varer, men oppdater oss om ett år

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Til og med psykologen sier at det er uvanlig med en sånn mann, men du tar ikke advarselen i det hele tatt...

Anonymkode: 8516b...eba

Psykologen er da ikke datingekspert. 

Anonymkode: 3c391...cd6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :)

Jeg forstår deg ts, for jeg fikk høre noe av det samme i starten, at det kun var en forelskelse osv. Blås i dette. Og noen må alltid se det negative i ting, kalle det love bombing når det ikke nødvendigvis er det. Vanskelig for enkelte å være glade på andres vegne tydeligvis.

Nå er jeg 37, og har to lange forhold bak meg, ett av dem ikke spesielt bra. Og nå har jeg endelig funnet drømmemannen, vi har vært sammen i snart tre år. Tiden flyr. Vi giftet oss i sommer. Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Noen ganger bare vet man at man har truffet den riktige. Vi har jo også hatt store utfordringer fra start pga hans barn med spesielle behov - og når man kan overleve det, overlever man alt, føles det som. :)

Kos deg ts! Ta vare på kjærligheten.

Endret av SPOCA
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (På 13.8.2024 den 20.19):

Hvor lenge har dere vært sammen? I mitt forrige forhold var det første året helt fantastisk. Var helt sikker på at jeg hadde truffet drømmemannen. Alt var helt topp, trodde ikke det var mulig å være så heldig 

Står at de traff hverandre i vår, altså bare noen måneder siden. Hun er fortsatt på den rosa skyen.

Anonymkode: c47ee...d23

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (På 13.8.2024 den 16.44):

Hvor fant du han? Hvor lenge datet dere før sex? Og hvor lenge før dere ble et par?

Denne vil jeg svare på og! 
Jeg og mannen var veldig forelska fra dag en. Vi møttes på Tinder. Hadde sex på dag en, ble et par på dag en. Og etter 14 år er vi fortsatt sammen og har det veldig bra. 

Anonymkode: 3b84a...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 21.30):

Hvorfor så bitter? Det finnes faktisk bra menn der ute som kan overøse deg med kjærlighet uten å ha noen baktanker med det. 

Jeg var hellig overbevist om at jeg hadde truffet min drømmemann etter en date jeg. Og vi har det like bra etter 13 år sammen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor så bitter? Det finnes faktisk bra menn der ute som kan overøse deg med kjærlighet uten å ha noen baktanker med det. 

Jeg var hellig overbevist om at jeg hadde truffet min drømmemann etter en date jeg. Og vi har det like bra etter 13 år sammen. 

Edit; eller øyeblikkelig 14 år da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! 🥰Alle kjærester bør vel føles som drømmemannen de første par årene, men så ser du etter ei tid om han fremdeles er det! I "kaninfasen" er jo alt alltid bare idyll. Hvis ikke bør man tenke seg om 😉

Men når man etter ei stund fremdeles synes at sin man er den kjekkeste, snilleste, greieste og tilnærmet uten feil og mangler. DA er det drømmemannen for alltid. 

Jeg har vært gift med min drømmemann i 25 år nå. Og jeg tenker ofte at "ingen andre har det så bra som vi" og "ingen forstår hvor fantastisk et forhold kan være" eller "ingen har så bra sex som vi".  Men så forstår jeg at joda; de fleste andre som er i et godt forhold føler at de er enestående heldige. Og det jo bra!! Det er noe av limet som holder par sammen tror jeg. Litt på samme måte som at mine barn er litt finere enn andre barn  (myrsnipa). Mens de antagelig er omtrent som andre barn,😄

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er lykkelig, Ts! Håper det varer.

Det er leit å høre at du har hatt vonde opplevelser tidligere, så vil legge til at det du føler nå, er helt vanlig. Har vært sammen med mannen siden 18/19-års alderen, og alltid hatt det slik.

Alle forhold bør være slik du beskriver. Det er som regel unntakene som ikke er sånn. 

Anonymkode: 6c697...dfa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i et veldig godt forhold. Jeg setter pris på det hver eneste dag. Mest sannsynlig ville jeg syntes at mannen min var dørgende kjedelig om jeg hadde vært 20. Da likte jeg nemlig "bad boys" Denne mannen er omsorgsfull, snill, fester med måte, orden i økonomien, verdens beste pappa, godt forhold til familien, altså god på alle tenkelige måter. Slik jeg har det nå er slik jeg så for meg at et forhold skal være. 

Likevel klarte jeg å være gift med en tulling i 13 år, det var røde flagg fra dag 1, men jeg var ung, ville ha kjæreste og tenkte at heldige meg som klarte å temme en slik bad boy som ville ha MEG. Flaut! Flaut Flaut. Godt jeg er voksen nå. 

Anonymkode: f6d6c...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette fikk meg til å smile😅

Så hyggelig for deg, ts! Nyt det mens det varer😊 

Vi er mange som har vært der, og kjenner igjen beskrivelsene dine. Men altså…hverdagen kommer jo etterhvert. Det betyr ikke at man går hver til sitt, men at de rosa brillene erstattes med klare briller. Om du skjønner hva meg mener.

Mvh kvinne, 38. 

Anonymkode: fe030...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på akkurat samme måte, og vi har vært sammen i snart 20 år💖💖💖

Aldri vært noe tull, og følelsene er like sterke 🥰

Ønsker dere alt godt ❤️

Anonymkode: 26a39...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette fikk meg til å smile😅

Så hyggelig for deg, ts! Nyt det mens det varer😊 

Vi er mange som har vært der, og kjenner igjen beskrivelsene dine. Men altså…hverdagen kommer jo etterhvert. Det betyr ikke at man går hver til sitt, men at de rosa brillene erstattes med klare briller. Om du skjønner hva meg mener.

Mvh kvinne, 38. 

Anonymkode: fe030...e5d

Jeg skrev innlegget rett før deg. Vi har vært sammen i 5 år, og hverdagen vår er kommet for lengst. Vi har to barn på 1.5 og 3.5. Selv med hverdagen så har vi det bra. Livet består jo mest av hverdager. Trenger ikke gå dårlig selv om man ikke er er i nyforelsketperioden lengre. 

Kvinne 41. 

Anonymkode: f6d6c...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitter? Dette er ikke personlig.

Ts er den samme som skriver om å ha funnet drømmemannen i utallige tråder hvert år her på kg. Det blir alltid slutt. Faste kg-lesere vil kjenne igjen skrivestilen og førhistorien med dårlige menn og forhold. Alltid psykolog i bildet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...