AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Del Skrevet 13. august 2024 Nå vet jeg det er forbudt å skrive om dette her på forumet, og jeg vet folk vil prøve å sable meg ned. Men jeg vil uansett bare dele fordi jeg er så lykkelig. Spør selvsagt ikke om noenting men det må være lov til å få dele lykke også. Psykisk vold fra ulike hold, primært menn, fra så lenge jeg kan huske. Møtte mannen nå i vår, mens jeg forsøkte å deale med en mannlig person i livet mitt som jeg aldri har hatt en kjærlighetsrelasjon til, men som likevel bedrev psykisk vold mot meg og hunden min. Ble raskt kjærester med drømmemannen, og fra dag 1, uansett forjævlig livssituasjon og en mentalt ødelagt meg, har han stilt opp og vist meg ubetinget og fullkommen kjærlighet. Med han har jeg kommet dit jeg skal være i livet og vi har det helt fantastisk sammen. Jeg føler meg som den lykkeligste jenta på jord. At livet kan være så fantastisk bra! Så er han ultrakjekk uten å vite det selv (damer sjekker han opp hele tiden men han skjønner det ikke selv), utrolig lojal og 100% trofast og ærlig type, har en høy utdannelse og god jobb, vi har helt like forventninger til husholdning og stell hjemme og alt er bare +++++. Vi har selvsagt sunne diskusjoner som alle par har, men det finnes ikke et snev av mistrivsel og vi har også så utrolig god kommunikasjon, vi snakker om alt. Jeg forstår nesten ikke at det er mulig❤️!!! Unner alle å ha det sånn! Anonymkode: c476c...9be 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #2 Del Skrevet 13. august 2024 Hyggelig å være forelsket! Anonymkode: c4aaa...8f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #3 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hyggelig å være forelsket! Anonymkode: c4aaa...8f3 Dette er nok mer enn «bare» forelskelse 😊 - ts Anonymkode: c476c...9be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #4 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er nok mer enn «bare» forelskelse 😊 - ts Anonymkode: c476c...9be Jeg håper dere får et langt og godt forhold i årene som kommer. Anonymkode: c4aaa...8f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er nok mer enn «bare» forelskelse 😊 - ts Anonymkode: c476c...9be Det er nettopp hva forelskelse er.. Det setter igang så sterke drifter at man tror man er mer enn andre, sterkere enn etc etc. Ekte kjærlighet kommer og består etterhvert som forelskelsen går over. Hyggelig å være forelsket 😊 Anonymkode: efad3...3ae 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 13. august 2024 #6 Del Skrevet 13. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette er nok mer enn «bare» forelskelse 😊 - ts Anonymkode: c476c...9be Jeg forstår at du er i skyene og jeg er glad på dine vegne for at du er lykkelig, jeg unner alle å oppleve det. Jeg mener for all del at du skal sette pris på dette og forhåpentligvis er det drømmemannen du har funnet, og jeg skal være den siste til å sable deg ned. Husk likevel at de følelsene du har og den kjemien du opplever skal være standard i ethvert forhold som bare er noen få måneder gammelt. Utfordringer kommer som regel etter en tid, men det meste er overkommelig om man jobber sammen som et team ❤️ Endret 13. august 2024 av Jdz Skrivefeil 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #7 Del Skrevet 13. august 2024 Så koselig. 🥰 Og ja, det er lov å være lykkelig og ytre det. Selv her på KG!! 😃 Håper dere fortsetter å være lykkelige og at han viser seg å være drømmemannen, også i det lange løp. ❤️ Anonymkode: aef53...f2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #8 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er nettopp hva forelskelse er.. Det setter igang så sterke drifter at man tror man er mer enn andre, sterkere enn etc etc. Ekte kjærlighet kommer og består etterhvert som forelskelsen går over. Hyggelig å være forelsket 😊 Anonymkode: efad3...3ae Ingen av oss tror vi er bedre enn andre! Men du skulle nok ha vært flue på veggen her og sett. Forelskelse i seg selv gjør ikke at man har alle de plussene som jeg skriver om i HI (ref. Kommunikasjon, lojalitet og ærlighet, like preferanser, kompabilitet ++++). Hvorfor ikke bare glede seg over andres lykke?😊 Men for all del, tro hva du vil - alt jeg vet er at jeg har funnet drømmemannen🥰 - ts Anonymkode: c476c...9be 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 13. august 2024 #9 Del Skrevet 13. august 2024 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 13. august 2024 #10 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nettopp hva forelskelse er.. Det setter igang så sterke drifter at man tror man er mer enn andre, sterkere enn etc etc. Ekte kjærlighet kommer og består etterhvert som forelskelsen går over. Hyggelig å være forelsket 😊 Anonymkode: efad3...3ae Men man kan opprettholde en forelskelse, ikke sånn at den er vedvarende slik den er i begynnelsen, men den kan komme som små blaff i løpet av forholdet om det er ekte kjærlighet. 😍🤪 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #11 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hyggelig å være forelsket! Anonymkode: c4aaa...8f3 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nettopp hva forelskelse er.. Det setter igang så sterke drifter at man tror man er mer enn andre, sterkere enn etc etc. Ekte kjærlighet kommer og består etterhvert som forelskelsen går over. Hyggelig å være forelsket 😊 Anonymkode: efad3...3ae Jdz skrev (2 minutter siden): Jeg forstår at du er skyene og jeg er glad på dine vegne for at du er lykkelig, jeg unner alle å oppleve det. Jeg mener for all del at du skal sette pris på dette og forhåpentligvis er det drømmemannen du har funnet, og jeg skal være den siste til å sable deg ned. Husk likevel at de følelsene du har og den kjemien du opplever skal være standard i ethvert forhold som bare er noen få måneder gammelt. Utfordringer kommer som regel etter en tid, men det meste er overkommelig om man jobber sammen som et team ❤️ Alle er forskjellige - og en ting jeg ikke har skrevet her, er at jeg kjenner meg ikke igjen i slik andre beskriver forelskelse. Jeg har ikke kjent meg igjen i det siden jeg var kanskje tenåring. Jeg kjenner bare på en dyp følelse av å være glad i, dvs at jeg elsker vedkommende. Jeg føler at jeg aldri har vært forelsket, og heller ikke nå, men for enkelthets skyld sier jeg bare med letthet til folk rundt meg «jada, vi er forelsket». Så, tror ikke dere skal uttale dere så sterkt om dette altså. I’m happy, thats all it is😁 - ts Anonymkode: c476c...9be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #12 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle er forskjellige - og en ting jeg ikke har skrevet her, er at jeg kjenner meg ikke igjen i slik andre beskriver forelskelse. Jeg har ikke kjent meg igjen i det siden jeg var kanskje tenåring. Jeg kjenner bare på en dyp følelse av å være glad i, dvs at jeg elsker vedkommende. Jeg føler at jeg aldri har vært forelsket, og heller ikke nå, men for enkelthets skyld sier jeg bare med letthet til folk rundt meg «jada, vi er forelsket». Så, tror ikke dere skal uttale dere så sterkt om dette altså. I’m happy, thats all it is😁 - ts Anonymkode: c476c...9be aldri siden jeg var tenåring*, til og med da var jeg kanskje bare mer betatt, enn forelsket - ts Anonymkode: c476c...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 13. august 2024 #13 Del Skrevet 13. august 2024 Hvor fant du han? Hvor lenge datet dere før sex? Og hvor lenge før dere ble et par? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #14 Del Skrevet 13. august 2024 svartkatt skrev (Akkurat nå): Hvor fant du han? Hvor lenge datet dere før sex? Og hvor lenge før dere ble et par? Tinder, datet kanskje en måneds tid før sex (begges ønske), ble et par ikke så lenge etter det😊 min erfaring er at arenaen man møtes ikke er så viktig, men at man møter noen man passer sammen med i hverdagen! - ts Anonymkode: c476c...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrigpetrine Skrevet 13. august 2024 #15 Del Skrevet 13. august 2024 Så herlig at dere har funnet hverandre og har det så fint sammen! Dette kan godt være starten på et langt liv sammen hvor dere er gode partnere for hverandre. Husk likevel at livet alltid har utfordringer. Vær klare for å møte hverandre med ro, forståelse og kjærlighet når utfordringer kommer. Kommunikasjon og åpenhet er så viktig for å kunne fortsette å ha det fantastisk sammen. Gratulerer med en herlig start, og lykke til videre fremover! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #16 Del Skrevet 13. august 2024 Jo dette er ikke noe annet enn forelskelse 🙈 Anonymkode: fa928...9ea 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 13. august 2024 #17 Del Skrevet 13. august 2024 Veldig fint å høre ts! Har selv vært sammen med drømmemannen i over 10år nå. Er ekstremt lykkelig sammen med han og barna våre 😊 Og jeg kjenner enda blaff av forelskelse innimellom. Håper jeg kan få smake på den samme følelsen enda innimellom til vi er 80år. Ellers er jeg nok også av typen som ser på de første månedene som litt unntakstilstand. For de fleste så er jo alt bra og fantastisk det første året. Og sånn skal det være i gode forhold! Det betyr på ingen måte at jeg ikke er glad på dine vegne for det er jeg. Ønsker dere all lykke, og håper kjærligheten bare vokser seg sterkere og sterkere mellom dere! ❤ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #18 Del Skrevet 13. august 2024 Nysgjerrigpetrine skrev (Akkurat nå): Så herlig at dere har funnet hverandre og har det så fint sammen! Dette kan godt være starten på et langt liv sammen hvor dere er gode partnere for hverandre. Husk likevel at livet alltid har utfordringer. Vær klare for å møte hverandre med ro, forståelse og kjærlighet når utfordringer kommer. Kommunikasjon og åpenhet er så viktig for å kunne fortsette å ha det fantastisk sammen. Gratulerer med en herlig start, og lykke til videre fremover! Tusen takk for det, og du har helt rett, fullstendig enig med deg i at det er viktig å møte og se hverandre❤️ jeg har i tillegg en jobb (typ fagkonsulent-ish) som gjør at jeg har god innsikt i utfordringer som medfølger foreldrerollen og det å ha barn, så jeg er vel forberedt (så godt det lar seg gjøre) på utfordringene som vil komme og hvordan hanskes med dem 😄 - ts Anonymkode: c476c...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #19 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo dette er ikke noe annet enn forelskelse 🙈 Anonymkode: fa928...9ea Tro hva du vil🤣😁 - ts Anonymkode: c476c...9be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #20 Del Skrevet 13. august 2024 Var slik når jeg møtte mannen å. Enn å ikke ha noen feil da. Så flink til alt. Vaska klær gjorde han å. Men det gikk over. Fant en del feil ja. Ikke vaska ei maskin med klær etter vi møttes😂😂 men fortsatt sammen. 25 år senere. Vil ikke bytte han ut med noen. Han er tvers gjennom veldig god person. Anonymkode: 0bfdc...7e7 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå