Gå til innhold

Å bli penetrert i søvne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Faktisk så kunne det vært noe dersom det var grundig diskutert på forhånd. Rent praktisk, for å unngå tørrpuling, så kunne man smurt med en dæsj glidemiddel på forhånd.

Anonymkode: d2f87...fb7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 14.30):

Noen kvinner som liker dette? Deilig måte å våkne opp på (med eller uten glid?)?

Menn- noe dere liker å gjøre? Eller ville gjort ved mulighet? Snakker om frivillig såklart, at det er snakket om på forhold.

Anonymkode: 5a3ca...d0c

Eksen likte jeg gjorde det. Vi hadde en avtale om at jeg kunne forsyne meg når jeg ville, også om hun sov, så hun sov alltid naken. Ikke så ofte jeg gjorde det, og det er ikke akkurat sånn at hun våknet av at jeg var inni henne, skal jo litt til å ikke våkne før det.

Desverre så kan jeg bare glemme å gjøre det med kjæresten, gapet i sexlyst er for stor 

Anonymkode: b7471...fd2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Forbausende mange menn tror dette er greit. Det er det ikke, det er voldtekt.

Anonymkode: 75a63...720

Hvis det ikke var snakket om på forhånd ja. Men her er det snakk om frivillig sex 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det var en pussig tolkning, og det var i hvert fall ikke det jeg mente😅

Jeg mente at man ikke burde drive med slikt om man ikke er 100% trygg på hverandre. For jeg som mann vil også føle på utrygghet rundt dette om ikke alt er 100% avklart. For selv om begge to er helt enig om at det er greit, er det jo en risiko for å bli beskyldt for det ene og det andre, som du ser i denne tråden.

Forøvrig - dette er bare en måte å initiere sex på - det er jo ikke enveiskjøring slik du sier. Hun våkner og blir kåt, og vi fortsetter sexen som vanlig, der begge bidrar. Det som er spesielt, er hun blir initielt penetrert mens hun sover. Og det synes jeg og noen av mine partnere er sexy, mens andre tydeligvis ikke synes det. Folk er forskjellige.

Jeg liker å starte dagen sånn. Hvis hun mot formodning ikke er klar for noe action, så sier hun i fra at hun vil sove i stedet. Ingen skade skjedd.

PS: Jeg regner ikke med at det er normen å ha slik sex, men det er ikke uvanlig heller. De fleste jeg spør, sier faktisk det er ok - men det er ikke dermed sagt at jeg kaster meg på ved første anledning.

Anonymkode: 07bec...d0a

Godt beskrevet- er et slikt scenario jeg tenker på. Noe deilig og «forbudt» over det hele, som er opphissende. Man vil jo naturligvis våkne ganske raskt og dermed bli med på leken. Og som gjentatt til det kjedsommelige, selve handlingen må være 100% klarert på forhold. 

TS 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

FAENS AUTOKORREKTUR 😂😂😂😂 altså …. Jeg prøvde å skrike: Kjøp deg ei DUKKE du vil penetrere noe livløst!

Anonymkode: 2dc0e...d09

Autokorrekt 😂😂 Men jeg er jo kvinnen, hva skal jeg kjøpe…? 😝 Nysgjerrigheten er relativt til om andre tenner på dette, og om det var noe menn kunne tenkt seg å få lov til.  Ja, jeg kan jo spørre, såklart, men litt skummelt, om det er så drøyt som det fremstår av flertallets svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Autokorrekt 😂😂 Men jeg er jo kvinnen, hva skal jeg kjøpe…? 😝 Nysgjerrigheten er relativt til om andre tenner på dette, og om det var noe menn kunne tenkt seg å få lov til.  Ja, jeg kan jo spørre, såklart, men litt skummelt, om det er så drøyt som det fremstår av flertallets svar. 

*relatert til…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg høres det ut som sovevoldtekt, så sorry. Melder meg ikke på her... 

(mann) 

Anonymkode: 0fcb7...ae9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt og oppfordret kjæresten til å ha sex med meg når jeg sover, men så klart at jeg er ved bevissthet. At han vekker meg litt og ønsker å ha sex med meg er bare deilig. Jeg trenger ikke å komme. Synes bare det er hot at han «tar meg»

Anonymkode: 7b4a2...5eb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg høres det ut som sovevoldtekt, så sorry. Melder meg ikke på her... 

(mann) 

Anonymkode: 0fcb7...ae9

Spurte også for å sondere terrenget hva menn synes, skjønner at mange synes det er ugreit. 

TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer likestillingen til kort. En kan jo ikke sette seg overskreds uten stigning.

Men uansett er dette grensespørsmål og en bør ikke bare finne på noe sånt uten å ha snakket om det.

Endret av Hoia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (1 minutt siden):

Her kommer likestillingen til kort. En kan jo ikke sette seg overskreds uten stigning.

Nå har friske menn ereksjon flere ganger om natten, og spesielt på morgenen, så det burde la seg gå det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå har friske menn ereksjon flere ganger om natten, og spesielt på morgenen, så det burde la seg gå det 😊

Uansett er det ikke noe en bare gjør mot sovende mennesker.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoia said:

Det er ikke et tema- les deg opp på diskusjonens forutsetninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoia skrev (4 minutter siden):

Uten samtykke nei. Men her er det vel snakk om tilfeller der begge har avtale om at dette er greit og ønsket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lovise78 skrev (4 minutter siden):

Sex uten samtykke er no-go. 🤕

Men hvis du leser, så handler tråden om samtykkende sex, ikke voldtekt 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt forhold har jeg gitt tillatelse til alt utenom anal- jeg tror nok jeg vil våkne. Partner er alltid yrkåt på morgenen og jeg har flere ganger i halsøvne hatt han mellom beina, om han slikker eller er hard og glir gradvis inn varierer. Jeg elsker å vekkes slik. Jeg elsker å være hans leketøy og «dukke» - og til gjengjeld behandler han med som et favoritt instrument som må smøres, ivaretas og legges på øverste hylle 😇 

jeg er sjeldent kåt ved start men ender nå alltid med en orgasme eller tre. Nå er han flink med både fingre og munn også.

Tørrpenetrering er nok et nei for begge men han må gjerne ta glidekrem og kose seg om jeg sover- ganske sikker pp at jeg hadde våknet tilslutt 🥰

Anonymkode: f9a74...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, at noen gjør seksuelle handlinger på meg i søvne er en tanke som gir meg skikkelig angst og ubehag. Det er nok blant det verste en partner kunne gjort mot meg. Jeg har vært nær ved å slå til menn som har overrasket meg med intime berøringer mens jeg var sov/var i halvsøvne et par ganger. Ren refleks. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...