Gå til innhold

Å bli penetrert i søvne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AprilLudgate said:

Da må du spørre henne?

Få her setter pris på det.

Og: man er ikke tent overhodet når glidemiddel må til - det skjønner du jo?

Spørsmålet er:

Hvorfor spør du ikke om «vekkes av pirrende berøring, oralsex ved samtykke, diverse ting som gir kvinnen også nytelse»?

Fordi der er en deilig fantasi, å våkne opp med ham inni meg (ja- jeg er kvinne 😉). Jeg skjønner jo nå at den er såpass drøy og usmakelig at jeg skal holde den for meg selv. 

TS

Anonymkode: 5a3ca...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TomKrus skrev (42 minutter siden):

Du er jo ikke bevistløs når du sover, de fleste vil våkne og si klart i fra om de ikke liker det. Det er heller ikke poenget. Slik gjør man bare ikke ovenfor sin partner eller noen andre om det ikke er avklart på forhånd. Noen mangler noe i hodet når de faktisk gjør dette, uten avklaringer som et innfall. Total mangel på sperrer i hodet sitt, og da er det psykiatrien som må følge opp slike. Eller politiet om en partner opplever dette som voldtekt, uansett ganske utrolig at noen gjør slikt i det hele tatt. Da får de også ta konsekvensene om noe går galt.

Jo, man er per definisjon bevisstløs når man sover. Når man våkner sover man ikke lengre 🤪

Anonymkode: 43d22...00b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fordi der er en deilig fantasi, å våkne opp med ham inni meg (ja- jeg er kvinne 😉). Jeg skjønner jo nå at den er såpass drøy og usmakelig at jeg skal holde den for meg selv. 

TS

Hvorfor, når det er noe du fantaserer om? Vi deler våre fantasier selv når de er "feile". Da prater vi imidlertid godt gjennom dem, for å vurdere hvor realistisk fantasiene er og hvilke fallgruver som finnes. 

Ville delt denne fantasien,  men snakket godt og grundig om dette, for noen fantasier gjør seg best som fantasier, og dessuten er ikke en dag/natt samme som annen dag/natt. Det som kanskje kan være veldig pirrende og opphissende en natt alt er fryd og gammen dere to mellom er kanskje det nøyaktig motsatte når ting så absolutt ikke er fryd og gammen mellom dere. 

Dersom man gir uttrykk for at det er absolutt helt greit å ha samleie med deg når du sover, hva da når dette plutselig er scenarioet; Du er veldig lei deg fordi forholdet ikke et helt bra, og du føler deg sviktet av mannen som har gjort noe dumt. Derfor avviser du ham angående sex på kvelden. Har ikke lyst. På natta våknet du imidlertid av at han har samleie med deg, og han påpeker at det har du gitt åpent og permanent samtykke til, så han hadde lyst på sex og ventet du sovnet, siden du sa nei som våken.

Eller du er så sliten at du holder på å revne, og når du endelig får anledning til å sove våkner du av at han har samleie med deg. Du har jo gitt samtykke til det. 

Livet svinger, og man må derfor passe seg for å en "godværsdag" si ja til noe som kan bli veldig veldig feil en dårlig dag (natt!). Samtykke er best som ferskvare, fordi livet og også forhold svinger. 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Trolltunge said:

Hvorfor, når det er noe du fantaserer om? Vi deler våre fantasier selv når de er "feile". Da prater vi imidlertid godt gjennom dem, for å vurdere hvor realistisk fantasiene er og hvilke fallgruver som finnes. 

Ville delt denne fantasien,  men snakket godt og grundig om dette, for noen fantasier gjør seg best som fantasier, og dessuten er ikke en dag/natt samme som annen dag/natt. Det som kanskje kan være veldig pirrende og opphissende en natt alt er fryd og gammen dere to mellom er kanskje det nøyaktig motsatte når ting så absolutt ikke er fryd og gammen mellom dere. 

Dersom man gir uttrykk for at det er absolutt helt greit å ha samleie med deg når du sover, hva da når dette plutselig er scenarioet; Du er veldig lei deg fordi forholdet ikke et helt bra, og du føler deg sviktet av mannen som har gjort noe dumt. Derfor avviser du ham angående sex på kvelden. Har ikke lyst. På natta våknet du imidlertid av at han har samleie med deg, og han påpeker at det har du gitt åpent og permanent samtykke til, så han hadde lyst på sex og ventet du sovnet, siden du sa nei som våken.

Eller du er så sliten at du holder på å revne, og når du endelig får anledning til å sove våkner du av at han har samleie med deg. Du har jo gitt samtykke til det. 

Livet svinger, og man må derfor passe seg for å en "godværsdag" si ja til noe som kan bli veldig veldig feil en dårlig dag (natt!). Samtykke er best som ferskvare, fordi livet og også forhold svinger. 

Kloke ord, takk! Blankofullmakt utgår- den må være av type korttids 😊

TS

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Menn- noe dere liker å gjøre? Eller ville gjort ved mulighet? Snakker om frivillig såklart, at det er snakket om på forhold.

Ja, jeg har gjort dette med 3-4 partnere, og flere partnere jeg har hatt over tid har svart at det er selvfølgelig er ok. Også min nåværende har gitt med fullmakt til å ta for meg i søvne.

Selv synes jeg det ikke er helt selvfølgelig, og har spurt flere ganger om det faktisk er ok å vekke dem på den måten før jeg faktisk gjør det. Jeg synes det er en fantastisk tillitserklæring.

Bruker nesten alltid glidemiddel

M50

Anonymkode: 07bec...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jo, man er per definisjon bevisstløs når man sover. Når man våkner sover man ikke lengre 🤪

Nei det er man ikke, fordi at man i stor eller i de aller fleste tilfeller som bevistløs aldri vil respondere på stimuli utenfra. En bevistløs person kan du dulte bort i, fike til, knipe hardt på innsiden av lårene og den vil aldri respondere i det hele tatt. Prøv det med en som sover og se hva som skjer da :) 

definisjon i følge store norske leksikon:  Bvisstløshet er en tilstand der alle de prosessene i storhjernebarken som betinger funksjoner som sansing, tenking, følelse og handling, er (midlertidig) opphørt. En person som er bevisstløs, kan ikke erkjenne sin egen og omgivelsenes eksistens, og vedkommende reagerer lite eller overhodet ikke på påvirkninger utenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde ofte med min første ex. Følte meg egentlig noe misbrukt. 

En kompis av meg sa det er helt vanlig. 

Er det vanlig? 

Anonymkode: 2c77a...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (7 minutter siden):

Nei det er man ikke, fordi at man i stor eller i de aller fleste tilfeller som bevistløs aldri vil respondere på stimuli utenfra. En bevistløs person kan du dulte bort i, fike til, knipe hardt på innsiden av lårene og den vil aldri respondere i det hele tatt. Prøv det med en som sover og se hva som skjer da :) 

definisjon i følge store norske leksikon:  Bvisstløshet er en tilstand der alle de prosessene i storhjernebarken som betinger funksjoner som sansing, tenking, følelse og handling, er (midlertidig) opphørt. En person som er bevisstløs, kan ikke erkjenne sin egen og omgivelsenes eksistens, og vedkommende reagerer lite eller overhodet ikke på påvirkninger utenfra.

"Sleep is defined as a state of unconsciousness (...)

https://www.emedicinehealth.com/sleep_understanding_the_basics/article_em.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det og praktiserer det. Men å gjøre noe slikt innebærer 100% sikkert samtykke. Man må konkret ha en samtale om at det er greit å gjøre, uansett hvor usexy det føles. For noen liker det ikke, og noen kan få trigget traumer av det.

Kjæresten min har tilgang til sex 24/7, og det er for meg HELT uproblematisk. Jeg sovner veldig lett igjen om jeg vekkes og blir ikke sliten av avbrutt søvn. Ikke har jeg noen traumer han kan trigge og jeg blir alltid kåt når han er det. Sånn sett blir jeg bare blid om han vekker meg for sex, enten ved kos eller ved å penetrere.

Han vet jo når jeg har hatt en dårlig dag eller veldig mye å gjøre, eller har smerter noen plass, og er da klok nok til å la partner sove i fred. En mer perifer partner, sexvenn og slikt, ville neppe fått samme tillatelse, fordi han ikke er like klar over den generelle stemningen/situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det vanlig? 

Nei det er ikke så vanlig verken at menn liker å voldta noen og ha solosex med noen som ikke reagerer posetivt på tilnærmelser eller at kvinner synes dette er noe å rope hurra for. De fleste ønsker å være med på det som skjer igjennom hele akten. Men det finnes unntak selvfølgelig. Og kommunikasjon er viktig i alle type forhold spesielt her. Men at det er vanlig er nok å overdrive. De fleste i denne tråden synes ikke noe om det.

Anonymkode: 19dd3...cbc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er det vanlig? 

Nei, det er ikke vanlig. Aldri vært borti noen som i det hele tatt har hatt ønske om å penetrere meg mens jeg sov.

Anonymkode: 964df...6c4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det vanlig? 

Jeg har inntrykk av at det er ganske vanlig i en trygg relasjon, der begge samtykker og har avtalt at det er ok. Jeg har som sagt opplevd dette ofte, med flere kvinner. De synes det er spennende og sexy, og tenner på å være tilgjengelig for mannen - også mens de sover.

Men ut fra svarene her, tyder det på at noen forbinder dette med noe helt annet enn samtykkende sex mellom to som er glad i hverandre.

Så det viktigste er vel uansett å snakke sammen!

M50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har inntrykk av at det er ganske vanlig i en trygg relasjon, der begge samtykker og har avtalt at det er ok. Jeg har som sagt opplevd dette ofte, med flere kvinner. De synes det er spennende og sexy, og tenner på å være tilgjengelig for mannen - også mens de sover.

Men ut fra svarene her, tyder det på at noen forbinder dette med noe helt annet enn samtykkende sex mellom to som er glad i hverandre.

Så det viktigste er vel uansett å snakke sammen!

M50

Det er veldig trist at du skriver "trygg relasjon" som i at viss en ikke liker dette, verken å ta for seg med et sovende menneske eller mota sex når en sover så er en i en utrygg relasjon. Jeg skjønner ikke sammenhengen her mellom en trygg relasjon, et godt og tillitsfullt forhold og sovesex. Jeg skjønner heller ikke hva nøyaktig som er opphissende for en mann å ha penetrering med noen som ikke responderer før det. Som ikke viser kåthet på deg før du er inni henne, der en *ifølge hi* kanskje er avhengig av glidemiddel fordi hun er tørr.

Jeg aksepterer at noen forhold er slik og jeg regner med i at det er avklart med en sikkerhet som er umulig å feiltolke på noen måter men jeg er glad jeg aldri har møtt en mann som synes dette er store greier for det virker som en utrolig enveiskjørt måte å ha sex på. Noen tenner kanskje på det men det er ikke en vanlig måte å ha sex på eller tenke på nei selv om du i dine forhold hsr opplevd dette.

Anonymkode: 19dd3...cbc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg liker å kunne gi signal om jeg er med eller ikke. Heldigvis vet partneren min det. Han kan gjerne ta initiativ, med stryk og kos, men full penetrering mens jeg sover er over min grense.

Anonymkode: 12fdb...194

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er veldig trist at du skriver "trygg relasjon" som i at viss en ikke liker dette, verken å ta for seg med et sovende menneske eller mota sex når en sover så er en i en utrygg relasjon

Det var en pussig tolkning, og det var i hvert fall ikke det jeg mente😅

Jeg mente at man ikke burde drive med slikt om man ikke er 100% trygg på hverandre. For jeg som mann vil også føle på utrygghet rundt dette om ikke alt er 100% avklart. For selv om begge to er helt enig om at det er greit, er det jo en risiko for å bli beskyldt for det ene og det andre, som du ser i denne tråden.

Forøvrig - dette er bare en måte å initiere sex på - det er jo ikke enveiskjøring slik du sier. Hun våkner og blir kåt, og vi fortsetter sexen som vanlig, der begge bidrar. Det som er spesielt, er hun blir initielt penetrert mens hun sover. Og det synes jeg og noen av mine partnere er sexy, mens andre tydeligvis ikke synes det. Folk er forskjellige.

Jeg liker å starte dagen sånn. Hvis hun mot formodning ikke er klar for noe action, så sier hun i fra at hun vil sove i stedet. Ingen skade skjedd.

PS: Jeg regner ikke med at det er normen å ha slik sex, men det er ikke uvanlig heller. De fleste jeg spør, sier faktisk det er ok - men det er ikke dermed sagt at jeg kaster meg på ved første anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjøp deg ei fullros du vil penetrere noe livløst!

Anonymkode: 2dc0e...d09

DER SKULLE STÅ «Kjøp deg ei fullros du vil penetrere noe livløst!»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

DER SKULLE STÅ «Kjøp deg ei fullros du vil penetrere noe livløst!»

FAENS AUTOKORREKTUR 😂😂😂😂 altså …. Jeg prøvde å skrike: Kjøp deg ei DUKKE du vil penetrere noe livløst!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Notert. Enig ang. voldtekt, det orker jeg ikke måtte argumentere for mer. Det er ikke hva jeg snakker om her. 

TS

Hva er det du snakker om da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...