AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Del Skrevet 13. august 2024 Ansatt på utested sa først jeg var for full, så gikk ut. Gikk i gata på vei hjem, så kommer det en politibil og stopper, og de pågriper meg. Var i arresten og blir anmeldt for vold. Hvorfor pågriper de meg sånn ute? Anonymkode: ba14f...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #2 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ansatt på utested sa først jeg var for full, så gikk ut. Gikk i gata på vei hjem, så kommer det en politibil og stopper, og de pågriper meg. Var i arresten og blir anmeldt for vold. Hvorfor pågriper de meg sånn ute? Anonymkode: ba14f...097 Noen har anmeldt deg, hvem har gjort det? Anonymkode: 1e698...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #3 Del Skrevet 13. august 2024 Du må jo da finne ut hvem og hvorfor anmeldt, og så må du bevise at du ikke har gjort det. De arresterer ikke vanligvis uten rimelig grunn, så noe har vel muligens skjedd Anonymkode: f04e4...e65 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #4 Del Skrevet 13. august 2024 Politet har anmeldt meg for vold under pågripelsen fra dem Anonymkode: ba14f...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Del Skrevet 13. august 2024 Da har du ikke oppført deg pent når du ble pågrepet, da. Åpenbart. Og du ble pågrepet fordi du ravet full rundt i gatene, antar jeg. Anonymkode: a25c9...5bc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #6 Del Skrevet 13. august 2024 Ja, men gikk med en person til.. Anonymkode: ba14f...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #7 Del Skrevet 13. august 2024 På tide å slutte å drikke hvis du ikke klarer å oppføre deg da. Anonymkode: 080dc...9e2 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #8 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Politet har anmeldt meg for vold under pågripelsen fra dem Anonymkode: ba14f...097 Da har du nok motsatt deg arrest eller gjort noe som du ikke burde. Husker du hele hendelsen ? I og med at du var for full til å være på et utested? Politiet kan ha bevitnet at du var overstadig beruset og ønsket å pålegge deg å dra hjem. Evt sørge for at du kom deg trygt hjem. Og deretter ansett at det var nødvendig med en pågripelse. Politet gjør mye unødvendig og kan være drittsekker, men desverre så må man bare underrette seg dem uansett om man er uenig Anonymkode: ddc97...06f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #9 Del Skrevet 13. august 2024 Husker hendelsen når jeg gikk ute ja, men de kommer alltid brutalt flere stykker og pågriper meg. Anonymkode: ba14f...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #10 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Husker hendelsen når jeg gikk ute ja, men de kommer alltid brutalt flere stykker og pågriper meg. Anonymkode: ba14f...097 Du trengte nok å bli pågrepet. Anonymkode: 2d5a5...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #11 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Husker hendelsen når jeg gikk ute ja, men de kommer alltid brutalt flere stykker og pågriper meg. Anonymkode: ba14f...097 Alltid? Skjer dette ofte eller? Er nok en grunn til at de er flere stykker da. Anonymkode: a25c9...5bc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #12 Del Skrevet 13. august 2024 Skjer ikke ofte nei. Men de pågrpet meg også en gang, og da gjorde de feil og pågrep feil person, så ble jeg utvist i fra sentrum, siden jeg løp. Anonymkode: ba14f...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #13 Del Skrevet 13. august 2024 Er det deg Marius?🤔 Anonymkode: ab27a...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #14 Del Skrevet 13. august 2024 Du må jo slutte å drikke hvis det er sånn du oppfører deg i fylla. Anonymkode: a25c9...5bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 13. august 2024 #15 Del Skrevet 13. august 2024 Hvor full var du? Skjedde det noe på utestedet... Noe har skjedd.. politi tar bare ikke folk som går på gata 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #16 Del Skrevet 13. august 2024 Hvis man gjentatte ganger har problemer med politiet, så burde man vurdere å rette opp livet sitt. De aller aller fleste går gjennom livet uten å ens snakke med politi, ihvertfall ikke bli pågrepet. Du ble vel satt i arresten.. du spurte ikke hvorfor når du ble sluppet fri? På tide å bli voksen. Anonymkode: 2c551...bdf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #17 Del Skrevet 13. august 2024 mommyaka skrev (9 minutter siden): Hvor full var du? Skjedde det noe på utestedet... Noe har skjedd.. politi tar bare ikke folk som går på gata Skjedde ikke noe på utestedet, ble nektet drikke, så gikk jeg. Anonymkode: ba14f...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 13. august 2024 #18 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjedde ikke noe på utestedet, ble nektet drikke, så gikk jeg. Anonymkode: ba14f...097 Vil tro det skjedde noe der...du var nok så full at du ikke fikk ner drikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #19 Del Skrevet 13. august 2024 Mye rart. vet om en som ble pågrepet og kastet i glattcelle i helga. Noen med «blå» jakke hadde vært voldelig på et utested, og derfor pågrep de han mannen.. tynt grunnlag. Mannen skjønte ingenting. Anonymkode: 54bec...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå