Gå til innhold

Hva er det mest pirrende du har opplevd innen sex i sommer??

Magwen

Anbefalte innlegg

Sex er så mangt og en del her inne har opplevd sexøkt eller flere de aldri glemmer. Nå i sommer hadde jeg og kona med ei ekstra dame. Da fikk jeg oppleve noe jeg hadde drømt om lenge. Det var at den ene slikket meg intens bak, andre sugde meg og motsatt. Det var rått og deilig🙂🙂.

Se kona drikker urin er også pirrende. Andre opplevelser jeg hadde i sommer var å bli sugd av 2 damer. 

Analsex og pisse over kona skjer også en del. Særlig det første🙂.

Har noen her inne opplevd noe rått pirrende den her sommeren innen sex??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg dreit i munnen på lillesøster tidlig i juli. Har også hatt røff analsex med en dame på 90 + etter å ha delt 2 flasker sviskerom sammen. I går natt pisset jeg i munn på kona som lå å sov. Hun bråvåknet og ble krakilsk. Kunne endt i tragedie. Hun kastet en kniv etter meg og var ikke videre imponert over mitt påfunn.

Ellers har det stort sett gått i vanlig vanilje i sommer.

Anonymkode: d1988...426

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at kona egentlig er en sexbombe. Etter å ha runket, så tørket jeg av meg på gardinene, og da eksploderte hun gitt. 

Anonymkode: 5094c...d5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg fant ut at kona egentlig er en sexbombe. Etter å ha runket, så tørket jeg av meg på gardinene, og da eksploderte hun gitt. 

Jeg bruker å tørke kuken på putetrekket hennes. Ingenting slår å hvile ansiktet på stivt gammelt sæd som er ru og gir sår i ansiktet i løpet av natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg bruker å tørke kuken på putetrekket hennes. Ingenting slår å hvile ansiktet på stivt gammelt sæd som er ru og gir sår i ansiktet i løpet av natten.

Den må ikke være stivere enn at konehåret hennes rekker å feste seg i putevaret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tidlig så lagde jeg en bedre frokost til madammen som ble gitt på sengen. Dette ble godt mottatt og jeg fikk en blåsejobb i retur. Sikkelig munnknulling med pustebesvær, tårer og og brekninger.

Det var nok den gode frokosten, og da spesielt eggerøra som jeg hadde hevet smaksmessig med litt gammel cum(ladning fra torsdag som ble lagt på syltetøyglass) og fersk gressløk som gjorde susen.

I kveld skal vi på dogging i Aurskog. Har tidligere god erfaring med noen polske håndverkere i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

I kveld skal vi på dogging i Aurskog. Har tidligere god erfaring med noen polske håndverkere i området.

Campingen på Gjerdrum, er mitt heteste tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen skrev at han fantaserte om å presse meg inntil en vegg, kysse meg og kna på rumpa mi samtidig. Kysse meg til jeg ble rødglødende og myk, inntil den veggen.

Det var det.

Anonymkode: 0b2f9...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fistet av mannen for første gang i sommer 😍 

Anonymkode: dd5c4...46e

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en kvalm tråd 🤮

Tenk å nedverdige din kone så grassat. At sånne mennesker finnes…. Med sånne syke handlinger. 

Anonymkode: a8baa...731

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Dette var en kvalm tråd 🤮

Tenk å nedverdige din kone så grassat. At sånne mennesker finnes…. Med sånne syke handlinger. 

Anonymkode: a8baa...731

Og dette tror du er sant??😂😂😂

Anonymkode: 865b7...8b7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og dette tror du er sant??😂😂😂

Anonymkode: 865b7...8b7

Det jeg skriver et sant. Hva andre skriver inne her kan jeg ikke stå inne for.

Så du mener at wet sex, ha sex med 2 damer hvor den ene suger og den andre rimmer ikke er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg dreit i munnen på lillesøster tidlig i juli. Har også hatt røff analsex med en dame på 90 + etter å ha delt 2 flasker sviskerom sammen. I går natt pisset jeg i munn på kona som lå å sov. Hun bråvåknet og ble krakilsk. Kunne endt i tragedie. Hun kastet en kniv etter meg og var ikke videre imponert over mitt påfunn.

Ellers har det stort sett gått i vanlig vanilje i sommer.

Lite som slår sviskerom og dårlige tenner/ru gum!!!(gomm som det uttales) 

gjerne etterfulgt av en smørbukk karamell 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Eksen skrev at han fantaserte om å presse meg inntil en vegg, kysse meg og kna på rumpa mi samtidig. Kysse meg til jeg ble rødglødende og myk, inntil den veggen.

Det var det.

Anonymkode: 0b2f9...f78

Ja, det var skuffende lesning om det er det mest spicy du opplever. Kondolerer så meget.

Anonymkode: e734a...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magwen skrev (21 timer siden):

Sex er så mangt og en del her inne har opplevd sexøkt eller flere de aldri glemmer. Nå i sommer hadde jeg og kona med ei ekstra dame. Da fikk jeg oppleve noe jeg hadde drømt om lenge. Det var at den ene slikket meg intens bak, andre sugde meg og motsatt. Det var rått og deilig🙂🙂.

Se kona drikker urin er også pirrende. Andre opplevelser jeg hadde i sommer var å bli sugd av 2 damer. 

Analsex og pisse over kona skjer også en del. Særlig det første🙂.

Har noen her inne opplevd noe rått pirrende den her sommeren innen sex??

Slik sex syns ikke jeg noe om  men elsker normal sex. har møtt en del damer og noen få menn. Uten tvil er damer best. Men har ikke vert mange villige damer i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest pirrende jeg har opplevd i sommer var en dame som satt rett mot meg på t-banen i Oslo. Hun løftet demonstrativt på den ene skinken og slapp en real promp. Alt mens hun så meg inn i øynene. 

Anonymkode: e780e...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det mest pirrende jeg har opplevd i sommer var en dame som satt rett mot meg på t-banen i Oslo. Hun løftet demonstrativt på den ene skinken og slapp en real promp. Alt mens hun så meg inn i øynene. 

Deilig. Var prompen våt? Type odør? Liker at det var øyekontakt. Selv så ser jeg kona dypt i hennes vakre øyne og forteller hvor flott hun er og hva hennes tilstedeværelse betyr for meg mens jeg gjerne harker opp en saftig klyse med snørr som jeg suger opp fra svelg og gøgger henne midt i ansiktet. Dette kan noen ganger endre situasjonen og eskalere i vold fra hennes side, andre ganger blir hun kåt av spyttingen og trer seg ned på magen min og presser ut en ruke bestående av gårsdagens middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Deilig. Var prompen våt? Type odør? Liker at det var øyekontakt. Selv så ser jeg kona dypt i hennes vakre øyne og forteller hvor flott hun er og hva hennes tilstedeværelse betyr for meg mens jeg gjerne harker opp en saftig klyse med snørr som jeg suger opp fra svelg og gøgger henne midt i ansiktet. Dette kan noen ganger endre situasjonen og eskalere i vold fra hennes side, andre ganger blir hun kåt av spyttingen og trer seg ned på magen min og presser ut en ruke bestående av gårsdagens middag.

Ikke våt. Den var tørr og fin men braket godt. Regner med hun hadde et kaviarkryss som ga god resonans. Luktet promp, men ikke ekkelt promp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...