Gå til innhold

Hvor mye utringing kan en kvinne ha som er midt i 40-åra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye utringing kan en kvinne ha som er midt i 40-åra?

Jeg spør for jeg vet ikke hva som er fint/stygt eller passer seg/ikke passer seg blandt folk. Hva er vulgert? Jeg blir ikke enig med meg selv hva som passer.

Litt info:
Normal kropp med noen få kg for mye og ser slik ut på bildet.

Håper dere kan hjelpe meg litt på gli på dette teamet.

Skjermbilde 2024-08-13 kl. 12.04.22.jpg

Anonymkode: c8d61...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat så mye utringning det er på det plagget du liker og vil ha på deg.

Anonymkode: 1726e...530

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet an på hvor fint brystpartiet (decolletage eller hva det heter?) er. Ikke bare selve kløften, men hele området. Jeg syns det er kjempefint med små pepper og sterke brystmuskler f.eks. Men det er dritharry med pløsete hud og dvask pupper.  Eller store stygge silikon-greier. 

Anonymkode: 9455e...908

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (24 minutter siden):

Det blir aldri for mye😀

Hilsen mann

Anonymkode: 51071...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer så an på tid og sted og anledning og plagg og kropp, hva du føler deg komfortabel med og hva slags inntrykk du vil gi. Blant annet. Det er ganske stor forskjell på hva slags utringning jeg (44, relativt stor byste og generelt rund) synes er akseptabelt å ha på en kveld ute med venner, hos psykologen og i kirken - og på hva jeg hadde da jeg var 24.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk gjør som de vil. I jobbsammenheng er ikke jeg komfortabel med utringning. Da har jeg lært at jeg skal heldekkende, men en kan ha stoffer som viser nyanser, tynne stoffer som ikke viser mye hud, fordi det er behagelig når det er varmt. Kjoler, singleter med bare armer er OK på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det som du føler deg vel i. Jeg liker ikke å vise kløft. Føler meg naken da. Men synes det er fint på andre folk fordi. Viktigst for meg at jeg føler meg vell

Anonymkode: 09e68...9dd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det kommer an på anledning. Jobbantrekk er f.eks. noe annet enn hvis du skal ut på byen en kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks 40 selv og jeg bruker dype utregninger, gjennomsiktige overdeler osv. Er ikke aldersgrense på dette, men hvordan kroppen og huden din ser ut vil jo spille en rolle i hvor fint det ser ut. Anledning og hvordan dette styles har mest og si for om det vil se "vulgært" ut.

Anonymkode: 3ff7c...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det som skrives om jobbantrekk, uavhengig av alder.

Jeg er i 40-årene, og bruker gjerne dype v-utrigninger på kjoler. Men ikke lenger i kombinasjon med at det er kort, eller stropper. Kan også fortsatt bruke litt kortere kjoler, men de er da mer dekkende overtil.

Men det er meg. Synes alle skal få kle seg som de vil, så lenge det ikke er helbom mot anledningen. 

Anonymkode: 8cbb8...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det kommer veldig an på hvordan man ellers kler seg. Jeg føler jeg kler meg veldig tekkelig og bruker ikke veldig hard sminke, og bruker f.eks. en del lange skjørt. Da hender det jeg har en utringet topp eller bluse til. Jeg er 43. 

Anonymkode: c162b...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...