Gå til innhold

Sosiale antenner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På en stor uteservering, ingen andre gjester enn meg som sitter ute. Så kommer to eldre damer og setter seg på bordet ved siden av meg. Ikke at det gjør så fryktelig mye, men er det ikke litt smårart? Eller det bare jeg som er sær?

Anonymkode: c9f3e...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe jeg har grublet mye på slike ting selv, men har ikke noe fornuftig svar. Blir like overrasket hver gang noen stiller seg på tredemøllen ved siden av meg når vi kun er to der, og 25 møller. Eller når det er folke og biltomt på parkeringsplassen utenfor butikken, og den eneste bilen der må avskjære meg som kommer gående. Samme greia oppstår i ulike former. ANER ikke hvorfor det er sånn klenging😝

Anonymkode: 74d32...fe8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sannsynligvis de samme som parkerer så tett inntil bilen min at jeg nesten ikke får opp døra, selv om jeg står parkert 100 meter fra inngangen til senteret og det er 400 ledige plasser.

Anonymkode: c0b3d...402

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller de som går så tett på deg inne på kjøpesenteret, at du må hoppe unna for at de ikke skal smelle inn i deg med handlevognen, selv om de har 10 meters klaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

hvis det plaget meg hadde jeg flytte meg :P

Anonymkode: d55cb...c54

Det plaget meg ikke, mer sånn at jeg reflekterer over at sånn gjør du det, ja 😀 Akkurat som man ser folk i utrolig lite kjedelige klær så tenker man kanskje at Jaså,  du tok det valget ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På en stor uteservering, ingen andre gjester enn meg som sitter ute. Så kommer to eldre damer og setter seg på bordet ved siden av meg. Ikke at det gjør så fryktelig mye, men er det ikke litt smårart? Eller det bare jeg som er sær?

Kanskje de hadde lyst til å sitte i solen/skyggen, nærmest/lengst fra serveringen, med utsikt i en eller annen retning. Kanskje det var stambordet deres. Folk har så mange grunner til å gjøre det de gjør. 

Anonymkode: c8284...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitte på tom buss, så kommer det en passasjer og setter seg helt inntil deg.. 

kun i usa det skjer 

Anonymkode: d9b45...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...