Gå til innhold

Er det noe marked for strikkede gensere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er strikkede gensere noe som selger? Hva er evt populært?

Anonymkode: 30c60...da0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selges masse på Finn og sikkert de andre site'ene, men kommet jo alltid an på prisen du tar. Jeg kjøper masse strikketøy til barna fra finn, ihvertfall.

Anonymkode: 0b1eb...a36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikketøy til barn i kvalitetsgarn selger. Og "moteplagg" til voksne, det er stadig en ny genser som er på moten (husker ikke hva som har vært populært de siste årene, men Marius-genser og Jenny Skavlan-genser og sånt, det går litt i svingninger). Ullsokker til voksne (spesielt menn) tror jeg også selger greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal strikke for salg er Mariusgensere og andre tradisjonelle mønstre som f.eks Setesdal, Fana o.l i nøytrale farger (svart, hvitt, grått, blått og rødt) et sikkert valg, det samme er selbuvotter.

Anonymkode: 269c8...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at hvis du skal selge ting med Marius-mønsteret på må du ha godkjenning fra de som har opphavsretten på mønsteret! Du må også printe ut merket og vise at du har tillatelse, hvert plagg skal merkes. Men det er bare å google og finne ut hvordan du gjør det, når jeg gjorde det for en del år siden holdt med å sende en mail😊

Anonymkode: d0d96...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Husk at hvis du skal selge ting med Marius-mønsteret på må du ha godkjenning fra de som har opphavsretten på mønsteret! Du må også printe ut merket og vise at du har tillatelse, hvert plagg skal merkes. Men det er bare å google og finne ut hvordan du gjør det, når jeg gjorde det for en del år siden holdt med å sende en mail😊

Anonymkode: d0d96...08c

Ts her. Takk for svar alle. Ja har lest om det. Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Selges masse på Finn og sikkert de andre site'ene, men kommet jo alltid an på prisen du tar. Jeg kjøper masse strikketøy til barna fra finn, ihvertfall.

Anonymkode: 0b1eb...a36

Hva kjøper du helst da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert marked for det, men jeg tviler på at markedet er villig til å betale en pris som gir en skikkelig timelønn for arbeidet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får knapt igjen garnprisen, timebetalingen er elendig. Ville sett etter noe annet å tjene penger på.

Anonymkode: 0f03d...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er medlem av flere strikkegrupper på Facebook og strikkfolket selger mye der inne. Jeg har kjøpt flere strikkaplagg på Facebook :) Fineste kjøpet var Nordkapp-kofta. Betalte rundt 2200,- for den. 

Anonymkode: a2b5a...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...