AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #81 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 4.48): Jeg syns ikke alltid det er så billig det folk legger ut at de kjøper heller. Om plagget koster over 200 kroner kunne man vel like gjerne kjøpt det hjemme i Norge. Anonymkode: 949be...a07 Jeg handler klær på Temu som jeg ikke finner andre steder. Feks tskjorter med tekst osv. Kjøper også nattøy der for de har mye fint og billig (sove T-skjorte), betaler 75kr for T-skjorte og shorts. Har også kjøpt tskjorter med tekst fra en animee som tenåringen liker, den kostet 60kr. Skulle gjerne kjøpt den i norske butikker, men fant ingen. Ønsker du type syden T-skjorte med teksten «I am the Catfather» så finner du det på Temu og ikke norske butikker. Ville man kjøpt tskjorten på Kreta i en bod? Det kommer nok fra samme fabrikk. Nordmenn har jo kjøpt tskjorter i syden i åresvis. Anonymkode: d129b...8c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #82 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 4.48): Jeg syns ikke alltid det er så billig det folk legger ut at de kjøper heller. Om plagget koster over 200 kroner kunne man vel like gjerne kjøpt det hjemme i Norge. Anonymkode: 949be...a07 Norge har forferdelig dårlig utvalg av klær. Det er helt greit om en har en basic bitch stil da kan en gå inn i en hvilken som helst butikk og kjøpe akkurat det samme som du får kjøpt i alle de andre butikkene vi har i Norge. Norge er mainstream på det meste. Alle butikker er make til alle de andre. Men ønsker du noe bittelitt annerledes så må en henvende seg til utenlandske butikker. Ikke nødvendigvis temu men andre nettsteder. Jeg har brukt mye etsy for å finne ting jeg liker men har også kjøpt en cardigan på temu med fine detaljer i høst preg av "broderert" rev og eikenøtter med fine knapper. Detaljer i klær jeg liker. Om det koster 200 eller 100 er ikke så nøye for meg men poenget er at du finner ikke det brede utvalget i Norge. Og iallefall ikke i hundrede lapper prisklassen så det blir helt dumt av deg å nevne 200 kr. Det får en kanskje et par sokker ut av her i Norge. Anonymkode: 0ba6b...568 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #83 Del Skrevet 15. august 2024 https://www.telen.no/tre-dager-pa-sykehus-etter-temu-kremfiasko-jeg-synes-det-er-flaut/s/5-75-781968 Anonymkode: cb7e1...2a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #84 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fakta: Temu leveres med Helthjem, og de får betalt. Anonymkode: d129b...8c8 Helt hjem leverer bare i en brøkdel av Norge. Rart at vi får temu pakker da.. Anonymkode: bb25a...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #85 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Håper du ikke har barn! Anonymkode: 7748d...e69 Har 4 stk. Hva har mine barn med saken å gjøre? Jeg er for gammel til å bry meg hvor og hvordan ting lages. Kjøper det jeg vil når jeg vil og fra der jeg vil. Anonymkode: 43b06...f2b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #86 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har 4 stk. Hva har mine barn med saken å gjøre? Jeg er for gammel til å bry meg hvor og hvordan ting lages. Kjøper det jeg vil når jeg vil og fra der jeg vil. Anonymkode: 43b06...f2b … selv på bekostning av egne barn og andres barn? Ja da er det bare å heise flagget og gratulere! 🥇du oppfører deg som en idiot, som ikke bryr deg om hverken planeten ELLER egne barn. Anonymkode: cb7e1...2a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #87 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): … selv på bekostning av egne barn og andres barn? Ja da er det bare å heise flagget og gratulere! 🥇du oppfører deg som en idiot, som ikke bryr deg om hverken planeten ELLER egne barn. Anonymkode: cb7e1...2a1 Mine barn er mellom 30 og 40 år. Du har tapt diskusjonen når du går til personangrep. Du er også rapportert nettopp for dette. Anonymkode: 43b06...f2b 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #88 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Mine barn er mellom 30 og 40 år. Du har tapt diskusjonen når du går til personangrep. Du er også rapportert nettopp for dette. Anonymkode: 43b06...f2b Argumentet ditt for å kjøpe helseskadelige varer fra Temu var at du gjør som du vil og ingen andre kan hindre deg. Jeg spurte om selv ikke dine (det som viser seg å være voksne) barns helse, eller de stakkars små barnearbeidernes helse ikke minst, kunne hindre deg i å oppføre deg som du gjør. Svaret ditt er at det var et personangrep? Det kan jeg leve med, merker jeg. Anonymkode: cb7e1...2a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #89 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg har prøvd det ut og må si at jeg er ferdig. Skal gjerne bruke det jeg har bestilt, men mitt inntrykk relativt dyre varer tatt i betraktning kvalitet... så fra nå av blir det vanlige nettbutikker (norske og utenlandske ), og fysiske butikker Anonymkode: 559b0...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #90 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Argumentet ditt for å kjøpe helseskadelige varer fra Temu var at du gjør som du vil og ingen andre kan hindre deg. Jeg spurte om selv ikke dine (det som viser seg å være voksne) barns helse, eller de stakkars små barnearbeidernes helse ikke minst, kunne hindre deg i å oppføre deg som du gjør. Svaret ditt er at det var et personangrep? Det kan jeg leve med, merker jeg. Anonymkode: cb7e1...2a1 Er det bedre for familiene til dissr barna at de ikke har inntakt? Temu har ikke fabrikker. Det er en salgsplattform akkuray spm f eks Miinto, Epla, Etsy, og andre slike. Klimatullet har jeg sluttet å bry meg om. Du gjør som du vil, men du kan ikke bestemme hva vi voksne skal gjøre. Anonymkode: 43b06...f2b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #91 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det bedre for familiene til dissr barna at de ikke har inntakt? Temu har ikke fabrikker. Det er en salgsplattform akkuray spm f eks Miinto, Epla, Etsy, og andre slike. Klimatullet har jeg sluttet å bry meg om. Du gjør som du vil, men du kan ikke bestemme hva vi voksne skal gjøre. Anonymkode: 43b06...f2b Jeg er ikke den du siterte, men det er helt greit med litt naturlig seleksjon, så du må gjerne fortsette å bruke produkter som forgifter deg. Anonymkode: 49101...56b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #92 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bedre for familiene til dissr barna at de ikke har inntakt? Temu har ikke fabrikker. Det er en salgsplattform akkuray spm f eks Miinto, Epla, Etsy, og andre slike. Klimatullet har jeg sluttet å bry meg om. Du gjør som du vil, men du kan ikke bestemme hva vi voksne skal gjøre. Anonymkode: 43b06...f2b Hvis du vil diskutere barnearbeid så kan vi godt det, men hvis du argumenterer for at du skal fortsette å handle der fordi hvis ikke har de stakkars barna ikke lenger noe jobb, kjenner jeg at nivået på debatten ikke appelerer til meg. You do you. Du har fått informasjonen, du velger å ikke bry deg. Survival of the fittest! 👍🏼 synd om du skulle dra med deg noen i dragsuget i mellomtiden, men pytt pytt - ingen voksne skal få bestemme over deg……… Anonymkode: cb7e1...2a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #93 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ikke den du siterte, men det er helt greit med litt naturlig seleksjon, så du må gjerne fortsette å bruke produkter som forgifter deg. Anonymkode: 49101...56b Det er bare det at JEG ikke vil omgås de som er ignorante på det nivået, for sjansen for at vi bor i relativ nærhet er ganske stor! Og radioaktive stoffer er liksom ikke bare-bare å holde seg unna. 😂 Anonymkode: cb7e1...2a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #94 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er bare det at JEG ikke vil omgås de som er ignorante på det nivået, for sjansen for at vi bor i relativ nærhet er ganske stor! Og radioaktive stoffer er liksom ikke bare-bare å holde seg unna. 😂 Anonymkode: cb7e1...2a1 Du bet at du kan omgås radioaktive personer uten at du vet det og uten at personene har handlet på Temu? Mennesker med ulike sykdommer får satt inn radioaktive stoffer både i blæren og andre steder i kroppen som en del av behandling. Pasienter som får cellegift kan og overføre cellegift via svette, urin og andre kroppsvæsker. Disse skal blant annet ikke klemme, ha sex uten kondom, bytte sengetøy etter første døgnet etter cellegift. Klemmer du en venn du ikke vet har fått radioaktiv behandling eller cellegift så risikerer du å bli påvirket, og påvirket mer enn om du står i samme heisen som naboen, med Temu klær fra topp til tå. Skal du være redd Temu, så må du og være redd for å gjøre annet enn å grave deg ned i en gammel nedlagt potetkjeller. Anonymkode: 31fb4...b3f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #95 Del Skrevet 18. august 2024 Kan man kansellere noe man har bestilt på Temu? Jeg angrer og vil kansellere, kan man det? Og hvordan? Det står at det er under behandling så det er fortsatt ikke sendt. Håper noen kan svare meg fort? Bestilte i går. Anonymkode: 18a90...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #96 Del Skrevet 18. august 2024 Her var det mange sinte, som sitter på mobil, ipad og pc med batterier som er laget med kobolt. Kobolt som slaver (inkludert barn) i Kongo må ned i små farlige gruver for å oppdrive. https://amnesty.no/aksjon/vi-vil-ha-etiske-batterier Dere er moralsk overlegne 👏👏👏 Anonymkode: 086c7...855 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 18. august 2024 #97 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 9.49): Da er du særdeles lite opplyst! Alt som selges på Cubus skal være testet etter europeisk standard, det er en hel haaaug med krav! Temu? INGEN. Rett fra fabrikken! Produsentens eneste håp er å selge deg varene, selv om du kanskje dør av å bruke de… I saken på NRK måtte de levere øredobbene de bestilte som FARLIG AVFALL! På gjenvinningstasjonen! Ærlig talt, som FARLIG AVFALL!!!!!!! Er dere stokk dumme når dere virkelig tror at dette ikke er så farlig? De SEEEER jo helt vanlige ut? Anonymkode: cb7e1...2a1 Du dør ikke av å bruke de. Det er eventuelt summen av alle skadelige stoffene vi utsettes for vi kan dø av. Det skal veldig mye til å dø pga et enkelt produkt. Problemet er at dette da kommer i tillegg til alt det andre vi utsettes for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #98 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 9.28): Norge har forferdelig dårlig utvalg av klær. Det er helt greit om en har en basic bitch stil da kan en gå inn i en hvilken som helst butikk og kjøpe akkurat det samme som du får kjøpt i alle de andre butikkene vi har i Norge. Norge er mainstream på det meste. Alle butikker er make til alle de andre. Men ønsker du noe bittelitt annerledes så må en henvende seg til utenlandske butikker. Ikke nødvendigvis temu men andre nettsteder. Jeg har brukt mye etsy for å finne ting jeg liker men har også kjøpt en cardigan på temu med fine detaljer i høst preg av "broderert" rev og eikenøtter med fine knapper. Detaljer i klær jeg liker. Om det koster 200 eller 100 er ikke så nøye for meg men poenget er at du finner ikke det brede utvalget i Norge. Og iallefall ikke i hundrede lapper prisklassen så det blir helt dumt av deg å nevne 200 kr. Det får en kanskje et par sokker ut av her i Norge. Anonymkode: 0ba6b...568 Noe av det dummeste jeg har hørt. Gå inn på hvilket som helst kjøpesenter og se hvor mange butikker som selger dameklær, undertøy og endog spesialbutikker som selger nylonstrømper. Så kan du telle butikker for herreklær. Det bugner av klær og titusenvis av plagg å velge i. De kjøpesentrene jeg har vert i, er sikkert mellom 30 og 50% klesbutikker! Livet er mer en bare klær, klesindustrien forurenser mer en skipsfart og flytrafikk til sammen! På tide å ta seg sammen, frøken! Anonymkode: 6b837...ddb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #99 Del Skrevet 19. august 2024 Kjøpte truser på change til 500 kr per stk, hadde trøbbel med infeksjon og dritt der nede. Kjøpte fra Temu bare for å teste, har ikke hatt noe trøbbel etter det. Men jeg ønsker ikke at folk skal handle vilt der, det er lurt å bruke sunn fornuft og hadde det man trenger. Det er klart at butikker kan gå konkurs pga Temu, derfor er det viktig for dem at det spres ut at dette er farlig og ikke miljgøvennlig, men tviler på at en butikkansatt stopper deg hvis du kjøper 30 plagg i butikken som du ikke trenger🙈 Så hvorfor er det mer etisk å handle masse klær fra butikken som igjen har kjøpt det billig og selger dobbelt pris? Anonymkode: 644d7...932 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #100 Del Skrevet 20. august 2024 Butikken Normal selger jo samme varer som Temu. Merkelappene er like. Anonymkode: d129b...8c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå