AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Del Skrevet 12. august 2024 Ok, jeg innrømmer at jeg tenner på å se kvinner som tydelig må tisse. Er noe med spenningen der som jeg liker. Men har du noen gang vært så trengt at du skulle ønske du hadde bleie på og brukt den? Håper det er takhøyde for slike spm her 🫣 Anonymkode: a19ec...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #2 Del Skrevet 7. september 2024 Nei,bleie har jeg sluttet med. Anonymkode: 4ca48...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. september 2024 #3 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg kunne ikke tisset på meg selv om jeg ville 😂. Tror jeg vet om en mann som kan klare å få meg til å le så mye at jeg tisser på meg selv 🤣🤣🤣🤣. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #4 Del Skrevet 8. september 2024 Nei, jeg er ikke 2 år. Anonymkode: 13d46...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8. september 2024 #5 Del Skrevet 8. september 2024 Irak skrev (5 timer siden): Jeg kunne ikke tisset på meg selv om jeg ville 😂. Tror jeg vet om en mann som kan klare å få meg til å le så mye at jeg tisser på meg selv 🤣🤣🤣🤣. Jeg tror du må ha enorm sterke bekkenbunnsmuskler? Nam nam.. sa brudgommen på bryllupsnatten🥰 Men jo.. latter, nys og hosting påvirker musklene som holder igjen. Ikke så uvanlig at det kommer noen dråper når det skjer, for det kan også skje den beste at pikken spretter ut🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. september 2024 #6 Del Skrevet 8. september 2024 Bamseklemmer skrev (20 minutter siden): Jeg tror du må ha enorm sterke bekkenbunnsmuskler? Nam nam.. sa brudgommen på bryllupsnatten🥰 Men jo.. latter, nys og hosting påvirker musklene som holder igjen. Ikke så uvanlig at det kommer noen dråper når det skjer, for det kan også skje den beste at pikken spretter ut🤗 Det er mye mulig....Eneste gangen jeg kjente noen få dråper komme var etter et par glass rødvin, og min mamma som fikk meg til å le så mye at jeg nesten ikke klarte å holde igjen 😂. Så jeg løp rett på toalettet i en beinfart. Det gikk unna for å si det sånn 🤣🤣🤣🤣. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8. september 2024 #7 Del Skrevet 8. september 2024 Irak skrev (15 minutter siden): Det er mye mulig....Eneste gangen jeg kjente noen få dråper komme var etter et par glass rødvin, og min mamma som fikk meg til å le så mye at jeg nesten ikke klarte å holde igjen 😂. Så jeg løp rett på toalettet i en beinfart. Det gikk unna for å si det sånn 🤣🤣🤣🤣. 😅...💦...😂Morsomt minne.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #8 Del Skrevet 8. september 2024 Irak skrev (9 timer siden): Jeg kunne ikke tisset på meg selv om jeg ville 😂. Tror jeg vet om en mann som kan klare å få meg til å le så mye at jeg tisser på meg selv 🤣🤣🤣🤣. Å joda, det klarer du. Klarer jeg, klarer du😊 Anonymkode: 26252...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. september 2024 #9 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å joda, det klarer du. Klarer jeg, klarer du😊 Anonymkode: 26252...24c Da trenger jeg motivasjon tror jeg 🤣🤣🤣🤣. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 8. september 2024 #10 Del Skrevet 8. september 2024 Har møtt EN mann som ved en anledning har fått meg til å le så mye at jeg KUNNE tisset på meg, dersom jeg ikke allerede hadde vært på toalettet rett før - kunne det faktisk gått galt 😂 Men sjeldent jeg ler såpass mye som det, heldigvis, må jeg vel nesten si! Og han begynte også å le fordi jeg lo ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #11 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg har faktisk brukt sånn type voksenbleie på ferier om det er slik at toalett ikke har vært tilgjengelig. Problemet er at fordi jeg er redd det skal lekke så får jeg ikke tisset før det er helt på grensen av hva blæren 🤦🏼♀️ Anonymkode: 218e6...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #12 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har faktisk brukt sånn type voksenbleie på ferier om det er slik at toalett ikke har vært tilgjengelig. Problemet er at fordi jeg er redd det skal lekke så får jeg ikke tisset før det er helt på grensen av hva blæren 🤦🏼♀️ Anonymkode: 218e6...a98 Bra at bleien kom til nytte! Gikk det lettere etterhvert da - når du fant ut at det ikke var grunn for å frykte lekkasje? Anonymkode: a19ec...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå