AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Del Skrevet 12. august Jeg har vært i et nytt forhold er års tid nå. Han har en sønn i tenårene, som jeg gradvis blir kjent med, i sakte tempo. Kan noen se om vi får god kontakt med tiden? Hvordan har han det med relasjonen vår hittil? Takker for svar til den som vil hjelpe. Anonymkode: dccb2...6bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 12. august #2 Del Skrevet 12. august Nei. Ingen kan «se» det. Men folk kan lyve. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 12. august #3 Del Skrevet 12. august Nei, og ja lyve eller fantasere, innbille seg, tro og anta... Vi ser hva som foregår og hva du kan forandre på for å øke dine sjanser og om det er det som må til for at noen skal fatte større interesse for deg enn i dag kan du forsøke det, men du kan ikke forholde deg ansvarsløs og tro at 'det som skal skje det skjer'. Du og han blir ikke fjernstyrt til å like eller mislike hverandre. Nesten alt i livet handler om ord, valg og oppførsel som skal passe andre sin personlighet enn din. Hvordan noen kan tro at noen kan se på noen som du ikke engang oppgir et navn forstår jeg ikke, men innbille seg noe og få overbevist deg fordi det er enkelt å vite hva noen pleier å se for seg er det jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Del Skrevet 12. august Lawyam skrev (7 minutter siden): Nei, og ja lyve eller fantasere, innbille seg, tro og anta... Vi ser hva som foregår og hva du kan forandre på for å øke dine sjanser og om det er det som må til for at noen skal fatte større interesse for deg enn i dag kan du forsøke det, men du kan ikke forholde deg ansvarsløs og tro at 'det som skal skje det skjer'. Du og han blir ikke fjernstyrt til å like eller mislike hverandre. Nesten alt i livet handler om ord, valg og oppførsel som skal passe andre sin personlighet enn din. Hvordan noen kan tro at noen kan se på noen som du ikke engang oppgir et navn forstår jeg ikke, men innbille seg noe og få overbevist deg fordi det er enkelt å vite hva noen pleier å se for seg er det jo. Helt enig i at jeg kunne ordlagt meg bedre, for jeg tar selvsagt gjerne imot råd til hvordan jeg kan gjøre dette på best mulig måte. Så om noen ser dagens situasjon, og har noen råd å gi, blir jeg veldig glad. Når det kommer til at jeg ikke oppgir navn, så er selvsagt det fordi jeg vil være anonym. Men flere her inne har både trukket kort og lest andre på en god måte uten at de har oppgitt navn eller så mye annen info. Jeg tror så absolutt at det kan være godt mulig, de klarsynte får jo inn beskjeder og bilder fra hjelpere o.l, og disse hjelperne vet jo, de trenger ikke navn😊 Anonymkode: dccb2...6bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 12. august #5 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt enig i at jeg kunne ordlagt meg bedre, for jeg tar selvsagt gjerne imot råd til hvordan jeg kan gjøre dette på best mulig måte. Så om noen ser dagens situasjon, og har noen råd å gi, blir jeg veldig glad. Når det kommer til at jeg ikke oppgir navn, så er selvsagt det fordi jeg vil være anonym. Men flere her inne har både trukket kort og lest andre på en god måte uten at de har oppgitt navn eller så mye annen info. Jeg tror så absolutt at det kan være godt mulig, de klarsynte får jo inn beskjeder og bilder fra hjelpere o.l, og disse hjelperne vet jo, de trenger ikke navn😊 Anonymkode: dccb2...6bc Men du forstår ikke at de gode svarene du får ikke er 'sett', men 'trodd'? Om du tror at det er gode svar fordi de klinger i ørene og gir mening betyr bare at du er naiv og ikke noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 12. august #6 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Helt enig i at jeg kunne ordlagt meg bedre, for jeg tar selvsagt gjerne imot råd til hvordan jeg kan gjøre dette på best mulig måte. Så om noen ser dagens situasjon, og har noen råd å gi, blir jeg veldig glad. Når det kommer til at jeg ikke oppgir navn, så er selvsagt det fordi jeg vil være anonym. Men flere her inne har både trukket kort og lest andre på en god måte uten at de har oppgitt navn eller så mye annen info. Jeg tror så absolutt at det kan være godt mulig, de klarsynte får jo inn beskjeder og bilder fra hjelpere o.l, og disse hjelperne vet jo, de trenger ikke navn😊 Anonymkode: dccb2...6bc Ja, de snakker nå helst med nav da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Del Skrevet 12. august Lawyam skrev (Akkurat nå): Men du forstår ikke at de gode svarene du får ikke er 'sett', men 'trodd'? Om du tror at det er gode svar fordi de klinger i ørene og gir mening betyr bare at du er naiv og ikke noe annet. Skjønner ikke hvorfor du skal gidde å diskutere dette. Jeg er overbevist om at noen klarsynte får opp bilder og informasjon uten å ha vite så mye på forhånd. Det gjør meg ikke naiv å tro det, men du får tro og mene som du vil. Jeg vet også at det både er mange som synser og tror, og t.o.m kødder og gjør narr av her inne, men jeg får isåfall stole på min intuisjon i forhold til hvilke svar jeg skal se vekk fra og hvilke jeg kan tro på. Anonymkode: dccb2...6bc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Del Skrevet 12. august Lawyam skrev (11 minutter siden): Men du forstår ikke at de gode svarene du får ikke er 'sett', men 'trodd'? Om du tror at det er gode svar fordi de klinger i ørene og gir mening betyr bare at du er naiv og ikke noe annet. Beklagelig må enkelte møte døden eller få såpass trykk i brystet at tro og håp kommer opp. De fleste går igjennom livet uten troen på noen, de saumfarer livet slepende med føttene etter seg, disse ser ikke lenger enn sin egen nesetipp. Før kunne man syntes synd på de men ikke alle har fått troen på at noen er der eller passer på seg. Ts spør om ett nokså uskyldig spørsmål men du retter deg rakrygget imot, du burde begynne å få hode ditt opp igjen og se fremover istedenfor å dra folk ned. Du gjør ingen en tjeneste med å slå av lys og håp hos andre og en dag kommer du til å trenge det selv at noen ber deg om å se opp. Anonymkode: b6a84...9b7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 12. august #9 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor du skal gidde å diskutere dette. Jeg er overbevist om at noen klarsynte får opp bilder og informasjon uten å ha vite så mye på forhånd. Det gjør meg ikke naiv å tro det, men du får tro og mene som du vil. Jeg vet også at det både er mange som synser og tror, og t.o.m kødder og gjør narr av her inne, men jeg får isåfall stole på min intuisjon i forhold til hvilke svar jeg skal se vekk fra og hvilke jeg kan tro på. Anonymkode: dccb2...6bc Selvfølgelig er du naiv. Alle får opp bilder og informasjon. Vet du ingenting om hvordan hjernen fungerer? Du og gjør det, ale levende, klarsynte er bare mer observante på 'alt'. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 12. august #10 Del Skrevet 12. august (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Beklagelig må enkelte møte døden eller få såpass trykk i brystet at tro og håp kommer opp. De fleste går igjennom livet uten troen på noen, de saumfarer livet slepende med føttene etter seg, disse ser ikke lenger enn sin egen nesetipp. Før kunne man syntes synd på de men ikke alle har fått troen på at noen er der eller passer på seg. Ts spør om ett nokså uskyldig spørsmål men du retter deg rakrygget imot, du burde begynne å få hode ditt opp igjen og se fremover istedenfor å dra folk ned. Du gjør ingen en tjeneste med å slå av lys og håp hos andre og en dag kommer du til å trenge det selv at noen ber deg om å se opp. Anonymkode: b6a84...9b7 Slå av lys? Det er jo du som slukker det? 'Hvis ikke klarsynte svarer hva da liksom'. Vel, det går an å tenke sjæl og gjøre noe med det. Selv! 'Møte døden'? Innbiller du deg virkelig at klarsynte ikke ser du forsøker manipulere nå? Ta deg sammen. Endret 12. august av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #11 Del Skrevet 12. august Lawyam skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig er du naiv. Alle får opp bilder og informasjon. Vet du ingenting om hvordan hjernen fungerer? Du og gjør det, ale levende, klarsynte er bare mer observante på 'alt'. Har lagt merke til at du elsker å kalle andre naiv og rakke ned på de som skriver her inne. Du må være rimelig høy på deg selv🙄 Gidder ikke svare deg mer. Anonymkode: dccb2...6bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #12 Del Skrevet 12. august Lawyam skrev (Akkurat nå): Slå av lys? Det er jo du som slukker det? 'Hvis ikke klarsynte svarer hva da liksom'. Vel, det går an å tenke sjæl og gjøre noe med det. Selv! Jeg har ingen grunn til å spre hat slik du gjør og kommer aldri til å ha det i meg. Men dessverre ser man ofte at de møter det før eller siden, dette har eksistert i alle år mennesker har vandret jorden. Søke råd og veiledning har vi også gjort i alle år, at noen søker råd andre plasser enn Google og naboen er opptil avsender ikke sant? Eller eier du dette også? Anonymkode: b6a84...9b7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 12. august #13 Del Skrevet 12. august (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har ingen grunn til å spre hat slik du gjør og kommer aldri til å ha det i meg. Men dessverre ser man ofte at de møter det før eller siden, dette har eksistert i alle år mennesker har vandret jorden. Søke råd og veiledning har vi også gjort i alle år, at noen søker råd andre plasser enn Google og naboen er opptil avsender ikke sant? Eller eier du dette også? Anonymkode: b6a84...9b7 Selvølgelig gjør alle det, men naivitet kan jeg likevel advare mot. Du dramatiserer veldig når du sier 'spre hat'. Endret 12. august av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Del Skrevet 12. august Lawyam skrev (2 minutter siden): Selvølgelig gjør alle det, men naivitet kan jeg likevel advare mot. Det er ikke opp til oss hvor andre søker råd det er også å være naiv. Anonymkode: b6a84...9b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 12. august #15 Del Skrevet 12. august (endret) Trio skrev (26 minutter siden): 😂 Håper du ser hvor naive de er - og ikke at han var flink, fordi noen ville jo sagt det motsatte og kalt dette for 'bevis'... Endret 12. august av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 12. august #16 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke opp til oss hvor andre søker råd det er også å være naiv. Anonymkode: b6a84...9b7 Nåja, har ingen illusjoner. Til det har jeg litt for lang erfaring med ørevoks og hva det medfører. De som tar den ut har bemerkelsesverdig fremgang, men ikke dem som går gjennom livet med bind for øynene og ber andre lede dem, når de bare kunne tatt av bindet og sett etter selv. Hvor man søker råd er viktig jo! Veldig viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #17 Del Skrevet 12. august Vel, det var den tråden, takk for ødeleggelsen🙄 Anonymkode: dccb2...6bc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå