AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Del Skrevet 12. august Jeg prøver å gå ned I vekt og har gått ned 13 kilo siden Februar. Men i dag mistet jeg litt motivasjonen. På fredag morgen veide jeg 93.5. Var en spesiell helg med bryllup på lørdag og bursdag i går. Så ble litt mer mat enn vanlig. Veide meg nettopp og vekten viste 97.3. Hvordan er det mulig? Jeg skal ha menstruasjon om 4 dager. Kanskje det er grunnen? Anonymkode: 17a4f...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Del Skrevet 12. august Jeg har opplevd det samme, og det er nok vann som har samlet seg i kroppen etter helgen med utskeielser. Spis knekkebrød og grønnsaker noen dager, og vei deg på torsdag så har det nok gått seg til. Lykke til videre - dette klarer du😀 Anonymkode: 2abb8...c8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #3 Del Skrevet 13. august Jeg har opplevd det samme, også etter å ha gått ned 30 kg. Utrolig irriterende å gå ned de samme kiloene flere ganger, men man skjønner jo med fornuften at det ikke er fett.... En kg fett er 7000 kcal, og så mye ekstra som 14000 kalorier klarer de færreste på en helg med litt utskeielser! Anonymkode: a223c...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #4 Del Skrevet 14. august Jeg kan veie 4-6 kg mer i dagene før jeg får mensen, kombiner dette med mye salt, søtt og fett, så ville jeg også ha «lagt» på meg så mye på noen få dager. Dette er nok mye vann, så jeg ville ikke gått i kjelleren av dette. Anonymkode: d8019...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #5 Del Skrevet 14. august Det er vannvekt og går fort på og heldigvis fort av. Karbo og salt holder vann. Syklusen og hormonene påvirker også vannmengden i kroppen. Du har jo både ekstra mat i kroppen og ekstra salt/søtt etter bursdag og bryllup + at du skal ha mensen. Vil tro det raser ned dagene etter mensen. Anonymkode: 6c3eb...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Del Skrevet 14. august Slenger meg på med de andre, det er syklus og vannvekt. For å konkretisere det: for hvert gram karbohydrater du spiser og som ikke brukes enda, lagrer kroppen mellom tre og fire gram vann. Når karbohydratene etterhvert brukes opp til energi, slipper kroppen dette vannet. Anonymkode: 083f1...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #7 Del Skrevet 14. august Er rart hva noen kilo opp pga menstruasjon gjør med selvfølelsen. Jeg føler meg maaaange kilo tyngre og ser jeg i speilet så ser jeg mye større ut Anonymkode: 17a4f...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå