Gå til innhold

Frustrert og deppa over kjæreste som 99% av gangene vi har sex aldri får orgasme.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hvorfor gidder du styre så mye?

Kutt ned på sexen, og si deg fornøyd etter ett kvarter.

Anonymkode: 516c6...0d8

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring med menn på 50+ er varierende. Noen kommer fort. Hatt noen partnere på 60+. De har brukt evigheter på å komme, eller ikke kommet i det hele tatt. Datet en mann på 70. Han fikk aldri orgasme. Sa han ikke hadde hatt det på 7-8 år. Heller ikke ved onani

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Alle over 45 bruker faste medisiner, han vil nok ikke fortelle hvilke.

Anonymkode: f5808...a37

Milde himmel, hvilken verden lever du i? 😆 jeg vil si det er mer vanlig å ikke bruke medisiner når man er kun 45. 

Anonymkode: 6b1ba...90e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du er lei og sår så stopper dere bare. Ingen vits å holde på i to timer om man egentlig ikke orker. Er du fornøyd etter 15 min, ja, da var det det han fikk. Kan hende han holder igjen så lenge at orgasmen stopper helt opp, kanskje han da lærer p slappe mer av.

Anonymkode: 1dda8...3a5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 41 og han er 51. Når vi har sex kommer han nesten aldri, selv om vi kan holde på i evigheter, kan være snakk om opp til 1 til to timer uten at han kommer.. Han er hard hele veien så det er ikke ereksjonen det skorter på. Til og med de gangene jeg vet at han ikke har hatt utløsning på et par dager kommer han ikke når vi da først har sex igjen. Føler meg jo da helt udugelig og lite attraktiv, selv om han sier at han elsker kroppen min å at han synes jeg er flott og sexy å i tillegg stram nedentil. Har mange ganger tenkt på at han lider av dette “death grip” opplegget men alikevel..

Jeg ligger ikke som et daukjøtt i sengen heller, gjør ting/utfører fetisher han tenner på, kler meg opp i sexy undertøy, bruker heels og boots lakk/lær kostymer og lever meg inn i sexen ja you name it, men ender opp med å føle meg dritt og ikke bra nok fordi han ikke kommer. Når vi ikke er sammen kan jeg spørre om han har hatt seg en runde og to med hånden å da svarer han ja å at han fikk deilig orgasme osv, det får meg ikke akkuratt til å føle meg bedre at han fikser seg fint på egenhånd med orgasme, men sliter kraftig å få det sammen med meg🙁 Tanker?

Anonymkode: a0b25...c9d

Det er ikke så uvanlig som du tror å slite med det. Hadde en eks med samme problem. Men vi koste oss likevel. 

Det gjorde etc at vi kunne ha mye mer sex da en kjapp en ikke ble sølete. 

Det var litt rart i starten, men jeg så og hørte at han hadde det veldig godt og det ble etterhvert fokuset 😊

Anonymkode: 02b3f...b1c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han kommer en skjelden gang, jeg liker å ha sex men det er litt avtennende når det stort sett ikke skjer. Han skryter i tillegg til meg at han er utholden å at jeg er heldig som ikke er en 5 minnutters mann, noe jeg heller hadde foretrukket faktiskt..

Dere er en dårlig match, siden ingen av dere har forståelse for den andres situasjon.  Min kvinne liker heldigvis lange økter, og skal gjerne avslutte med en orgasme selv. 

Anonymkode: fa569...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kommer han alene da? Har han fått sjekket noe hos lege?

Anonymkode: ce603...13c

Ja han kommer alene ja, ikke tatt opp hos legen så vidt jeg vet, jeg har ikke nevnt for han at det sliter på meg fordi jeg ikke vil gjøre han utilpass.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ødelegge for seg selv pga dette? Tusenvis av kvinner kommer aldri! De nyter likevel sex.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere er en dårlig match, siden ingen av dere har forståelse for den andres situasjon.  Min kvinne liker heldigvis lange økter, og skal gjerne avslutte med en orgasme selv. 

Vi matcher på at vi har de samme fetishene og kinks, har samme tenningsmønster, jeg kan også like sex som varer ikke misforstå meg helt, men skulle ønske han bare sprengte av kåtskap å kastet seg over meg for å tømme seg å komme kjapt i ny og ne om du forstår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten rive av plasteret og snakke med han om det. Spørre han om han vet hvorfor han ikke kommer. Og spørre om han vil runke ved siden av deg…? Det høres psykisk relatert. Eller at han har vent seg til å komme kun på én spesifikk måte ved runkingen, siden han har vært alene en stund. 

Han kan prøve ut å gå en hel uke uten sex og runking…. Og så se om det hjelper på. 2 dager er kort tid for noen. 

Anonymkode: 11c13...0ae

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

men skulle ønske han bare sprengte av kåtskap å kastet seg over meg for å tømme seg å komme kjapt i ny og ne om du forstår

Tro meg; det hadde han også ønsket. Dessverre spiller kroppen oss et puss i blant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må jobbe med deg selv, og denne oppfatningen av at din verdi ligger i hans utløsning. Jeg kommer ikke alle gangene, og har skader etter tidligere bruk av antidepressiva. Andre skader på nervesystemet kan også gi slike utslag. Heldigvis har kjæresten min godtatt at det er slik, og er trygg på at jeg nyter sex med henne, fullt ut. Noen ganger blir jeg frustrert, men avslutter heller, enn å jage utløsning. Vi har ofte sex, så jeg vet at neste gang går det trolig for meg. Hun er den beste sexpartneren jeg har hatt, og jeg gir henne så mye bekreftelse som jeg kan. 

Jeg tenker det samme! Det kan godt hende death grip er problemet her, TS. Men det er jo i bunn og grunn  ikke annerledes enn en kvinne som ikke kommer, tenker nå jeg. Noen kvinner kommer aldri under sex, selv med stimulering av klitoris. Det betyr likevel ikke at de ikke nyter sex, og det ville fungert mot sin hensikt om partner mistet selvtilliten pga det og stresset masse… det har motsatt effekt.

Anonymkode: b2b86...b5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at alle som jager etter partnerens orgasme, bare gjør ting værre for orgasmen.. "Orgasme-støy" heter det på fagspråket..

Sånn er det for både kvinner og menn.. Dette er et spesiellt godt tegn, hvis de får orgasmer alene😉

Endret av Bamseklemmer
..Litt justeringer bare..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er 41 og han er 51. Når vi har sex kommer han nesten aldri, selv om vi kan holde på i evigheter, kan være snakk om opp til 1 til to timer uten at han kommer.. Han er hard hele veien så det er ikke ereksjonen det skorter på. Til og med de gangene jeg vet at han ikke har hatt utløsning på et par dager kommer han ikke når vi da først har sex igjen. Føler meg jo da helt udugelig og lite attraktiv, selv om han sier at han elsker kroppen min å at han synes jeg er flott og sexy å i tillegg stram nedentil. Har mange ganger tenkt på at han lider av dette “death grip” opplegget men alikevel..

Jeg ligger ikke som et daukjøtt i sengen heller, gjør ting/utfører fetisher han tenner på, kler meg opp i sexy undertøy, bruker heels og boots lakk/lær kostymer og lever meg inn i sexen ja you name it, men ender opp med å føle meg dritt og ikke bra nok fordi han ikke kommer. Når vi ikke er sammen kan jeg spørre om han har hatt seg en runde og to med hånden å da svarer han ja å at han fikk deilig orgasme osv, det får meg ikke akkuratt til å føle meg bedre at han fikser seg fint på egenhånd med orgasme, men sliter kraftig å få det sammen med meg🙁 Tanker?

Jeg syns du er flink og prøvd det meste. så vet ikke hva mer du kan gjøre. Nå vet jeg ikke hvordan du ser ut men det kan du ikke gjøre så mye med. Enste jeg kan tenke meg er om du kan tenke deg at dere ser sex med par som koser seg. Men om det er løsning vet jeg ikke. Da må du spørre hva han gjør og ser på når han koser alene. Jeg har det slik at jeg syns det er deilig å bli ronket og ikke så deilig at noen suger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bullshit

Anonymkode: f2f2e...8d1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (kvinne) klarer kun komme på egenhånd men mannen min sutrer ikke av den grunn.

At han er hard i flere timer burde si litt om hvor mye han digger deg. 

Anonymkode: d7c99...25b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han er stiv over lang tid så er han jo kåt og har lyst på TS. Selve orgasmegreia kan være psykisk, eller at han har vent seg til spesielle ting mht onani etc som han ikke klarer gjenskape i et samleie. TS har ingen grunn til å føle seg lite attraktiv ettersom han får reisning. Utallige menn opplever jo det samme, dama blir våt, men kommer aldri. Men å ta det opp med han som et problem vil neppe gjøre tingene bedre. Det er umulig å formulere den samtalen uten at gubben føler det som et sprutepress. Og sannsynligvis strever han nok med dette fra før uten å si noe om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva vaser du om?!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å fullføre om man ikke er så tent på den man har sex med. 

Anonymkode: 8dcfa...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vanskelig å fullføre om man ikke er så tent på den man har sex med. 

Anonymkode: 8dcfa...f5a

Vell om du hinter frempå at jeg er stygg eller ovevektig er jeg ingen av delene, alle har selvsagt preferanser og forskjellige preferanser om hva som er et fint utseende eller ikke, men jeg er tynn og petite, trent å har langt mørkt hår å knapt 50 kg noe som er hans preferanse i følge han selv, han blir ikke slapp under akten heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...