Gjest Thndrcnt Skrevet 12. august #1 Del Skrevet 12. august Ble tipset om denne dokumentaren av en venninne, og, eh...det er ganske sjukt. Har noen andre sett den? Fant ikke noe om den her inne eller på andre forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 12. august #2 Del Skrevet 12. august Thndrcnt skrev (1 time siden): Ble tipset om denne dokumentaren av en venninne, og, eh...det er ganske sjukt. Har noen andre sett den? Fant ikke noe om den her inne eller på andre forum Ser han dukker opp på tik tok,for en ekkel fyr.Han utnytter PU jenter.Han har vist noen barn også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. august #3 Del Skrevet 12. august Takk for at du deler. Dette her må være noe av det sykeste jeg har sett i forhold til følelsesmessig manipulasjon... Det ga meg et tankekors kan du si.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thndrcnt Skrevet 12. august #4 Del Skrevet 12. august (endret) 2 hours ago, lew said: Ser han dukker opp på tik tok,for en ekkel fyr.Han utnytter PU jenter.Han har vist noen barn også. Jeg forstår ikke hvorfor ingen kan gripe inn på ett vis... Ja stakkars barn, om han lever til noen av de er myndige så kommer han vel til å utnytte de også. Kan jo umulig være kun lovlig erværvede penger som gir han mulighet til p bo kronisk på hotell. Det var litt vanskelig å forstå utifra dokumentaren hva han egentlig lever på Endret 12. august av Thndrcnt till Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thndrcnt Skrevet 12. august #5 Del Skrevet 12. august 1 hour ago, Irak said: Takk for at du deler. Dette her må være noe av det sykeste jeg har sett i forhold til følelsesmessig manipulasjon... Det ga meg et tankekors kan du si.... Tror flere kan ha godt av å se hva slags mennesker som faktisk finnes... jeg og sikkert andre tenker gjerne at det kan ikke være så ille når noen snakker om denne typen folk, men han her er jo hensynsløs og bryr seg kun om seg selv. Ikke rart hans egen familie er redd ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. august #6 Del Skrevet 12. august Thndrcnt skrev (2 minutter siden): Tror flere kan ha godt av å se hva slags mennesker som faktisk finnes... jeg og sikkert andre tenker gjerne at det kan ikke være så ille når noen snakker om denne typen folk, men han her er jo hensynsløs og bryr seg kun om seg selv. Ikke rart hans egen familie er redd ham Det så litt ut som han møtte seg selv litt i døra med ho "nye"....Det har han i så fall godt av...Som programlederen sa "din egen karma kan bite deg selv i baken".... Det var utrolig godt sagt syns jeg 👏👏👏👏. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 12. august #7 Del Skrevet 12. august Thndrcnt skrev (6 minutter siden): jeg og sikkert andre tenker gjerne at det kan ikke være så ille når noen snakker om denne typen folk, Sikkert fordi mange psykopater klarer å skjule det og fremstår som karismatiske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thndrcnt Skrevet 12. august #8 Del Skrevet 12. august 3 minutter siden, Irak said: Det så litt ut som han møtte seg selv litt i døra med ho "nye"....Det har han i så fall godt av...Som programlederen sa "din egen karma kan bite deg selv i baken".... Det var utrolig godt sagt syns jeg 👏👏👏👏. Hun sier jo at hun er autist, så da fungerer sikkert ikke de samme "triksene" på henne siden hun kanskje ikke tenker på samme måte som de andre ofrene. Han blir ikke værende med henne da, det var en del 2 om du ikke så det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. august #9 Del Skrevet 12. august Thndrcnt skrev (Akkurat nå): Hun sier jo at hun er autist, så da fungerer sikkert ikke de samme "triksene" på henne siden hun kanskje ikke tenker på samme måte som de andre ofrene. Han blir ikke værende med henne da, det var en del 2 om du ikke så det Nei han gjør nok ikke det, for da klarer han jo ikke å utnytte henne slik han har behov for virker det som... Takk for tipset! Den vil jeg gjerne se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 12. august #10 Del Skrevet 12. august Trodde ikke psykopater hadde som vane til å identifisere og promotere seg selv som det? Samt å være så åpne om sine egne svakheter, manipulering og samvittighet? Fyren har uten tvil psykiske problemer, men her tror jeg det er snakk om en identitetskrise framfor psykopati.. Liker dokumentarer, men dette syntes jeg var useriøst.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. august #11 Del Skrevet 12. august Bigote skrev (44 minutter siden): Trodde ikke psykopater hadde som vane til å identifisere og promotere seg selv som det? Samt å være så åpne om sine egne svakheter, manipulering og samvittighet? Fyren har uten tvil psykiske problemer, men her tror jeg det er snakk om en identitetskrise framfor psykopati.. Liker dokumentarer, men dette syntes jeg var useriøst.. Useriøst vil jeg ikke si det er... Han ville jo gjerne ha hjelp, men får det ikke. Gjør kriminelle handlinger i håp om å komme i fengsel virker det som... Har du sett del 1 og 2? Han skjønner jo selv at det han gjør er galt, men han klarer ikke å hindre seg selv i å begå nye handlinger.... Tja... Jeg er ingen ekspert på diagnoser... Vil hevde at man har ganske lav empati når man tar liv av sine egne kjæledyr, pga dem får mer oppmerksomhet enn han selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 12. august #12 Del Skrevet 12. august (endret) 14 minutter siden, Irak said: Useriøst vil jeg ikke si det er... Han ville jo gjerne ha hjelp, men får det ikke. Gjør kriminelle handlinger i håp om å komme i fengsel virker det som... Har du sett del 1 og 2? Han skjønner jo selv at det han gjør er galt, men han klarer ikke å hindre seg selv i å begå nye handlinger.... Tja... Jeg er ingen ekspert på diagnoser... Vil hevde at man har ganske lav empati når man tar liv av sine egne kjæledyr, pga dem får mer oppmerksomhet enn han selv... Så kun del en.. Det at han selv innrømmer at det han gjør er galt gjør at han mest sannsynlig ikke er en sosiopat eller narsissist. Grunnen til at jeg følte det var useriøst var at det virket som om fokuset lå mer rundt på å skape underholdning rundt at en så syk person går rundt i det fri fremfor å ta opp problemet med at han eller ofrene hasn ikke får hjelp. Det var ingen fagfolk innenfor psykiatrien som ble intervjuet for å opplyse hva som feilet personen eller noen fra staten som ble konfrontert i forhold til hvorfor han ikke får hjelp.. Forhåpentligvis skjedde dette i del 2.. Endret 12. august av Bigote Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. august #13 Del Skrevet 12. august Bigote skrev (1 minutt siden): Så kun del en.. Det at han selv innrømmer at det han gjør noe galt gjør at han mest sannsynlig ikke er en sosiopat eller narsissist. Grunnen til at jeg følte det var useriøst var at det virket som om fokuset lå mer rundt på å skape underholdning rundt at en så syk person går rundt i det fri fremfor å ta opp problemet med at han eller ofrene han ikke får hjelp. Det var ingen fagfolk innenfor psykiatrien som ble intervjuet for å opplyse hva som feilet personen eller noen fra staten som ble konfrontert i forhold til hvorfor han ikke får hjelp.. Forhåpentligvis skjedde dette i del 2.. Psykiatrien i Norge er helt ræva dessverre... Når man ikke får hjelp innenfor psykisk helsevern, men heller vil i fengsel så sier jo det sitt... Han sier selv at han har en ustabil personlighetsforstyrrelse, og omtaler seg selv som psykopat.... Han er meget reflektert, og likevel klarer han ikke å stoppe seg selv i å skade andre mennesker.. Han sier blant annet at han føler seg lite verdt, som gjør at han bruker andre mennesker for sin egen glede....Dette er han helt åpen om... Så jeg vet ikke om det er mulig å være en reflektert psykopat?... Det er jeg faktisk usikker på... Narsissistister er ikke bevisste på seg selv. Det vet jeg. Sosiopater kan jeg for lite om.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 12. august #14 Del Skrevet 12. august 1 minutt siden, Irak said: Psykiatrien i Norge er helt ræva dessverre... Når man ikke får hjelp innenfor psykisk helsevern, men heller vil i fengsel så sier jo det sitt... Han sier selv at han har en ustabil personlighetsforstyrrelse, og omtaler seg selv som psykopat.... Han er meget reflektert, og likevel klarer han ikke å stoppe seg selv i å skade andre mennesker.. Han sier blant annet at han føler seg lite verdt, som gjør at han bruker andre mennesker for sin egen glede....Dette er han helt åpen om... Så jeg vet ikke om det er mulig å være en reflektert psykopat?... Det er jeg faktisk usikker på... Narsissistister er ikke bevisste på seg selv. Det vet jeg. Sosiopater kan jeg for lite om.... Av det jeg vet om sosiopater så er det veldig unormalt at disse dyrker et negativt bilde om seg selv og sin egen identitet med mindre at de kan tjene på det. Sosiopater har en manglende evne for å kjenne empati noe som gjør at de ikke bærer samvittighet i forhold til sine egne ugjerninger. Grunnen til at jeg så på dokumentaren som useriøs var at jeg ble lite opplyst i forhold til hva som feilet denne personen, og at det ikke ble stilt spørsmål rundt systemet som helhet i større grad. Trodde det å kaste lys på disse tingene var vanlig i slike dokumentarer.. Det handlet liksom mer om intervjuerens erfaringer og opplevelser rundt fyren enn å gi fakta rundt hva som egentlig feiler slike personer fra et faglig standpunkt.. Dette er for øvrig min mening.. Syntes det var forstyrrende å se hvordan denne fyren utnyttet ofrene sine, men jeg følte jeg ikke ble noe klokere av det jeg så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 13. august #15 Del Skrevet 13. august Søk opp Psykopaten eller Harald Tancred Paulsrud Bye på Tik Tok. Han er Ingen bedre person nå heller. Venter på ny soning i fengsel for mishandling. Han er pappa til 3 og den eldste er i tenårene. Han har vel noen få timer i året med samvær og egentlig skulle han ikke hatt noe spør dere meg. Nå for tiden går han rundt i dress og slips, leker storkar. Skikkelig psykopat som spiller på følelser. Nå er han veldig positivt, men plutselig «gråter» han og verden er helt ræva for han. Gråt uten en eneste tåre og for de som har sett en del av han klarer gjennomskue denne gråtingen som elendig skuespill. Han kommer aldri til å bli en troverdig person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 16. august #16 Del Skrevet 16. august (endret) Eva-Lena skrev (På 13.8.2024 den 19.33): Søk opp Psykopaten eller Harald Tancred Paulsrud Bye på Tik Tok. Han er Ingen bedre person nå heller. Venter på ny soning i fengsel for mishandling. Han er pappa til 3 og den eldste er i tenårene. Han har vel noen få timer i året med samvær og egentlig skulle han ikke hatt noe spør dere meg. Nå for tiden går han rundt i dress og slips, leker storkar. Skikkelig psykopat som spiller på følelser. Nå er han veldig positivt, men plutselig «gråter» han og verden er helt ræva for han. Gråt uten en eneste tåre og for de som har sett en del av han klarer gjennomskue denne gråtingen som elendig skuespill. Han kommer aldri til å bli en troverdig person. Han er faktisk far til seks barn. Hørte nettopp et intervju med han på podcasten "Sykt ærlig med Martine". De fleste av barna bor i fosterhjem. Alle disse damene han lurer er jo psykisk utviklingshemmede. Harald selv har masse diagnoser, men at han er psykopat tror jeg ikke ett eneste sekund på;) Endret 16. august av Hannah80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 17. august #17 Del Skrevet 17. august Hannah80 skrev (19 timer siden): Han er faktisk far til seks barn. Hørte nettopp et intervju med han på podcasten "Sykt ærlig med Martine". De fleste av barna bor i fosterhjem. Alle disse damene han lurer er jo psykisk utviklingshemmede. Harald selv har masse diagnoser, men at han er psykopat tror jeg ikke ett eneste sekund på;) Seks barn ja, han han bare nevnt 3 som jeg har hørt. Stakkars barn som har en sånn far. Harald er vel ett svært godt eksempel på at tvangssterilisering av enkelte individer skulle vært lov og pålagt. Han er kanskje ikke psykopat, men totalt uten empati iallefall. Langt ifra noen svigermors drøm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. august #18 Del Skrevet 17. august Hannah80 skrev (19 timer siden): Han er faktisk far til seks barn. Hørte nettopp et intervju med han på podcasten "Sykt ærlig med Martine". De fleste av barna bor i fosterhjem. Alle disse damene han lurer er jo psykisk utviklingshemmede. Harald selv har masse diagnoser, men at han er psykopat tror jeg ikke ett eneste sekund på;) Hva er grunnen til at du ikke tror det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 17. august #19 Del Skrevet 17. august Irak skrev (5 minutter siden): Hva er grunnen til at du ikke tror det? Han elsker å trekke frem denne psykopatdiagnosen sin. I enhver anledning. I hans øyne, så virker det som om det å være psykopat er noe kult. Har hørt intervju med han, der han forteller at han har dårlig samvittighet ovenfor enkelte av ofrene sine. For det er jo ikke akkurat samfunnstopper han svindler. Men meget ressurssvake kvinner, som ofte har en psykisk utviklingshemning. Og som er ekstremt lette å lure. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 21. august #20 Del Skrevet 21. august Hannah80 skrev (På 17.8.2024 den 10.47): Han elsker å trekke frem denne psykopatdiagnosen sin. I enhver anledning. I hans øyne, så virker det som om det å være psykopat er noe kult. Har hørt intervju med han, der han forteller at han har dårlig samvittighet ovenfor enkelte av ofrene sine. For det er jo ikke akkurat samfunnstopper han svindler. Men meget ressurssvake kvinner, som ofte har en psykisk utviklingshemning. Og som er ekstremt lette å lure. Er ganske så sikker på at i hvertfall en av diagnosene er: emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Pluss kanskje flere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå