AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Del Skrevet 12. august 2024 Hei, Jeg mister håpet snart... kan man finne noen når man er 39 år, kan man oppleve å gifte seg.. og få et godt liv? Eller er det bare å gi opp? Noen som har opplevd å finne kjærlighet i den alderen? Anonymkode: dbcf1...4fb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #2 Del Skrevet 12. august 2024 Absolutt! Jeg var vel 40 da jeg møtte mannen i mitt liv. Ekteskap nr 2, da. Lykke til!!! 🥰 Anonymkode: e4f6c...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #3 Del Skrevet 12. august 2024 Traff min nåværende da jeg var 51. Han holder ut med meg to år senere! Anonymkode: 864b9...f7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #4 Del Skrevet 12. august 2024 Møtte min 41 år gammel 🥰 Anonymkode: b2177...c5c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #5 Del Skrevet 12. august 2024 TS her. Godt å høre. Bare føler meg så mislykket, og som et utskudd. Har møtt en mann, men det kjennes ikke helt rett.. Men føler at jeg ikke burde ha så høye forhåpninger om hvordan det skal være. Man er jo voksen, og da er ikke ting så lett lenger. Så ja.. burde vel føle meg heldig som har møtt noen som vil ha meg. Men har grått i hele dag da jeg føler det ikke er riktig, og jeg vet ikke om jeg har styrke til å starte på nytt Anonymkode: dbcf1...4fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #6 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS her. Godt å høre. Bare føler meg så mislykket, og som et utskudd. Har møtt en mann, men det kjennes ikke helt rett.. Men føler at jeg ikke burde ha så høye forhåpninger om hvordan det skal være. Man er jo voksen, og da er ikke ting så lett lenger. Så ja.. burde vel føle meg heldig som har møtt noen som vil ha meg. Men har grått i hele dag da jeg føler det ikke er riktig, og jeg vet ikke om jeg har styrke til å starte på nytt Anonymkode: dbcf1...4fb Du har mange år igjen og ikke ta til takke med hvem som helst. Dette ordner seg men hør på magefølelsen din nå Anonymkode: 2c26f...236 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thndrcnt Skrevet 12. august 2024 #7 Del Skrevet 12. august 2024 Broren min forlovet seg nettopp med ei rundt samme alder. Han er 55. Før det var han gift i 10 år, og hadde ett forhold på ca. 8 år etter skilsmissen (hun har aldri vert gift). Tanta mi har vert sammen med en fyr i ti år som hun traff da hun var 60 (de er særboere men tilbringer stort sett all tid sammen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #8 Del Skrevet 12. august 2024 Nei, når man er passert 25 så har toget godt. Bestill deg plass på gamlehjemmet og håp på en ensom gubbe der. Det er det eneste håpet. Gamle kjerringer har ikke sjans på noen. Anonymkode: c13c3...162 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #9 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hei, Jeg mister håpet snart... kan man finne noen når man er 39 år, kan man oppleve å gifte seg.. og få et godt liv? Eller er det bare å gi opp? Noen som har opplevd å finne kjærlighet i den alderen? Anonymkode: dbcf1...4fb Ja. Møtte min da jeg var 39! Anonymkode: d1972...01f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. august 2024 #10 Del Skrevet 12. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, Jeg mister håpet snart... kan man finne noen når man er 39 år, kan man oppleve å gifte seg.. og få et godt liv? Eller er det bare å gi opp? Noen som har opplevd å finne kjærlighet i den alderen? Anonymkode: dbcf1...4fb Moren til en kamerat av meg giftet seg for andre gang i en alder av 69. Håpet er det siste som dør sies det, så ikke gi opp. Din tur kan komme når som helst. Bare sørg for å være sosial og omgås folk, så du setter deg selv i situasjoner der du potensielt kan treffe Mr Right Min eksmann er i gang med sitt andre forsøk på kjærligheten etter at vi skiltes for åtte år siden. Både han og de to damene han har vært sammen med er over 50, så de damene hans har da greid å finne seg en kjæreste i voksen alder. Du er jo bare 39, rene ungsauen! Er usikker på om eksen min vil gifte seg da, men fast forhold, langvarig, er det mange godt voksne som han som ønsker i alle fall. Og det er vel like bra som giftermål? Skriver man testamente og tilgodeser hverandre gjensidig i det, så trenger man vel strengt tatt ikke gifte seg? Du etterlyser "et godt liv", og det har man da faktisk som samboere og kjærester også. Man trenger ikke være gift for det. Endret 12. august 2024 av Million 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #11 Del Skrevet 12. august 2024 Jeg er 40 og har gitt opp, så ikke ifølge meg 😄 Anonymkode: 72abd...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #12 Del Skrevet 12. august 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: TS her. Godt å høre. Bare føler meg så mislykket, og som et utskudd. Har møtt en mann, men det kjennes ikke helt rett.. Men føler at jeg ikke burde ha så høye forhåpninger om hvordan det skal være. Man er jo voksen, og da er ikke ting så lett lenger. Så ja.. burde vel føle meg heldig som har møtt noen som vil ha meg. Men har grått i hele dag da jeg føler det ikke er riktig, og jeg vet ikke om jeg har styrke til å starte på nytt Anonymkode: dbcf1...4fb Du føler han ikke er rett fordi han er ikke rett for deg. Det er den magefølelsen vi alltid har kjent, men som da vi var yngre oftest ignorerte. Forventningene dine skal være skyhøye fordi det er faktisk bedre å være lykkelig alene enn å være ulykkelig og ensom i et forhold fordi en er redd for å være alene. Jeg satt hva JEG ville ha høyest når jeg ble singel som 40 åring. Jeg var ulykkelig gift og ikke f om jeg ville ha en ny fyr inn i livet mitt som ikke gjorde meg lykkelig. Jeg vil ville ha en bestevenn, partner, kjæreste og elsker. En livspartner. En jeg kan prate med alt om, le med, gjøre gøye ting med, henge med, dra på ferie med. Bare sitte i sofaen å ikke gjøre noe med. Jeg fant han. Akkurat nå sitter vi i sofaen på hver vår side og bare henger sammen uten å si noe og det føles så behagelig. En jeg kan være akkurat meg selv med på godt og vondt. Vær tro mot den du er og hva du vil ha. Finn en du ikke føler du må holde en maske med eller føler du må endre deg for. Anonymkode: b2177...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #13 Del Skrevet 12. august 2024 Jeg traff min store kjærlighet da jeg var 43. For 8 år siden. Det er håp! Vi giftet oss i fjor og vi elsker hverandre ingenting er tryggere en det vi har sammen nå! Anonymkode: e8d4e...dbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #14 Del Skrevet 12. august 2024 Jada, nå kommer skismissebølgen 😂 Jeg ble sammen med mannen i mitt liv da jeg var 40. Anonymkode: 811f6...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #15 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Absolutt! Jeg var vel 40 da jeg møtte mannen i mitt liv. Ekteskap nr 2, da. Lykke til!!! 🥰 Anonymkode: e4f6c...185 Fått barn sammen? Anonymkode: 180d5...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 12. august 2024 #16 Del Skrevet 12. august 2024 Ja! Og 59, og som 89... selvsagt kan du finne kjærligheten uansett hvor gammel du er ❤️ Da bestemor sin søster ble enke fikk hun, selv om hun var langt oppi årene, en "venn" som det ble kalt den gang. Han var enkemann og de hadde mye glede av hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #17 Del Skrevet 13. august 2024 Møtte min samboer da jeg var 41, hun 32. Vi er fortsatt samboere, 11 år nå. to barn. Hadde vært igjennom et samlivsbrudd året før vi møttes. Anonymkode: e75f8...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #18 Del Skrevet 13. august 2024 Ts her. Takk for fine innlegg 😊 Jeg kjenner bare at jeg har gått skikkelig i kjelleren. Kom på jobb igår, og der hadde en "evig singel" venninne fått seg kjæreste. Kjente det bare stakk inni meg, selv om jeg er glad på hennes vegne. Er så vondt å føle på at man faktisk aldri får det til.. at man er et utskudd på en måte 😔 Er jo glad i han mannen jeg har funnet, så burde jo også kanskje gi det en mer sjanse.. bare vil være lykkelig og føle at alt kjennes helt rett ut. 😔 Kommer til å få helt angst om jeg fortsetter å føle det sånn.. dere er så utrolige heldige dere som har funnet noen ❤️ Anonymkode: dbcf1...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 13. august 2024 #19 Del Skrevet 13. august 2024 Kjærlighet finnes i alle aldre og det er ikke for sent før den dagen du ikke er mer. Hva er det som ikke stemmer i forholdet ditt da? Hvorfor kan du ikke få det i det forholdet du er i nå? De fleste passer ikke sammen som hånd i hanske fra første sekund. Selv om det for noen ser sånn ut og det for noen nok føles sånn. I realiteten så må man vokse sammen, tilpasse seg hverandre og jobbe målrettet med entusiasme for at begge skal få det forholdet man vil ha. Noen ganger går det av seg selv, men ofte må man jobbe litt for det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #20 Del Skrevet 13. august 2024 Var 38,5 når jeg møtte min. Var 40,5 når vi fikk vår sønn. Alt er mulig 😊 Anonymkode: 7fc82...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå