Gå til innhold

Hva anser dere som en «quickie» ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi står faktisk over «kjappiser». Ingen av oss finner noe særlig glede/nytelse av det.

For en del år siden før vi ga oss med «kjappiser», så hendte det vi kunne ha en 2-3 minutters.

Anonymkode: ffe95...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kjappis i mitt forhold pleide å være å dra opp skjørtet og være ferdig på max 5 minutter på skogstur. Deretter ble det til 5 minutter mens ungen sov eller 5 minutter midt i arbeidsdagen (hjemmekontor) der vi sa "tilbake om 5 minutter" til kollegaene og gikk for å prøve å lage en baby til. Nå har vi ikke hatt kjappiser på lenge, savner det. 

Anonymkode: b2ee4...f42

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

[..] før vi hører barnegråt, og 1 av 3 ganger må vi avbryte midt i Anonymkode: 1e359...62a

I all verden.. Moderne unger tåler vel mer enn det håper jeg. Ikke timesvis, men fort-fort-ferdig. At lysten kanskje dabber fort er kanskje mer av årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (På 12.8.2024 den 19.56):

Har ikke noe konkret lengde, men for meg er en quickie er når vi har sex kjapt, kjapt og målet er å bli ferdig innenfor tiden vi har tilgjengelig eller kan bli oppdaget. Vi er allerede kåte og klare, så forspill og oppvarming hopper vi glatt over: ned med buksa, opp med skjørtet, inn med pikken, fram med orgasmen, på med klærne...

Naturlig nok er det ikke en langvarig affære, men tiden er ikke så viktig. Det viktige er at vi skal ha sex, vi skal ha det nå og vi har ikke så mye å gjøre det på.

Enig i denne. En kjappis er som du sier uten foreplay, vi er begge veldig kåte og vil ha sex NÅ. Og da tar det som regel ikke lange stunden før vi kommer heller. ;) Liker egentlig den typen sex jeg da. :D

Anonymkode: 93b39...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp en i dusjen, på kjøkkenet, i skogen. 5 min +/-.

Anonymkode: 3b882...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlberner1 skrev (På 13.8.2024 den 16.39):

I all verden.. Moderne unger tåler vel mer enn det håper jeg. Ikke timesvis, men fort-fort-ferdig. At lysten kanskje dabber fort er kanskje mer av årsaken.

Du er psykopat hvis du fortsetter å ha sex når ungen din gråter

Anonymkode: 571a5...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, AnonymBruker said:

Du er psykopat hvis du fortsetter å ha sex når ungen din gråter

Anonymkode: 571a5...d7a

Takk, jeg noterer - uten å gå inn på hva jeg noterer ;D Mer jeg burde vite med det samme? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quicke var No helt annet før vi fikk barn. Etter det har Quicke blitt very Quicke 😂 

2-6 min. Alt ettersom hvor gira vi er. En vanlig greie er doggy på badet/kjøkkenet med full fres til begge kommer. Eller en blowjob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp en hvis bare den ene er klar varer ca. 20 minutter. Hvis begge er klare klarer vi det på under 10, men det ville blitt stusselig om det ble for ofte. 

Anonymkode: 704a6...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjappis er for oss knulling uten forspill

Anonymkode: cc42f...b5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 6.35):

Forspillet tar ofte 5-15 min her… og vi begge elsker det. Vi hadde jo ikke hatt lange sexøkter hvis vi fant det slitsomt. Vi liker det, derfor gjør vi det. Langt forspill hvor vi nyter hverandre etterfulgt av flere orgasmer på begge og mye kos. 

Anonymkode: d10a2...aaf

Vi har det likt som dere, og jeg finner det på ingen måte slitsomt heller. 

En kjapp en her er rundt 30 minutter. Trur ikke min mann klarer å komme kjappere enn det. Gjør ikke meg noe. 

Anonymkode: 06219...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjappis er for oss knulling uten forspill

Anonymkode: cc42f...b5f

Litt samme jeg tenker en «kjappis» er.

Ingen av oss liker «knulling uten forspill», så i praksis har vi aldri kjappiser.

Anonymkode: ffe95...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...