Gå til innhold

Alderskrise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff. Føler tiden bare renner ut så fort. Snart førti. Så kommer 50 ..  og du store gru...60. Tørr ikke tenke på 70 en gang. Alt bare raser  avsted. Har dere noen råd?

Anonymkode: f8c91...bc5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp, gjør noe hyggelig hver dag. Kjenn at du syns det er hyggelig å leve. Hvile og søvn er også livet. :)  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle forunt å bli 40-50-60 osv. Ja, det er klisje å si det, men vær glad for hver dag du har og hver bursdag du kan feire. 

(Jeg har alderspanikk selv, så jeg forstår hva du sier)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 55 år og elsker hvert sekund. Livet ble bare bedre og bedre etter fylte 45 ❤

Har god helse, økonomi og livet smiler, det hjelper selvsagt. 

Men sett bort i fra det, så kjenner jo jeg også at livet og tiden flyr. Derfor prøver jeg å nyte hver dag. Har en jobb jeg elsker, det hjelper mye. Når min mamma forsvinner fra dette livet, er det jeg som er eldst i familien, det føler jeg også på. 

Vi skal alle dø, derfor prøver jeg å leve livet best mulig, så føles det ikke helt bortkastet at jeg hadde min tilmålte tid her på jorden. 

Anonymkode: a751f...a03

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativet enn å bli eldre er i alle fall ikke bedre.

Personlig synes jeg livet har blitt bedre og bedre. Livet går i faser. Når man er 50 gjør man ikke det samme som når man var 20. Men man har det fortsatt gøy med venner. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater livet og har alltid gjort det siden jeg ble 16 år. Vet ikke hvorfor det er sånn. Er nå over 40 og heldigvis lever jeg kun en gang. Livet går så sakte.

Anonymkode: b75ca...1b7

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bedre. Snart 60, og aldri hatt det bedre. Men har det en mening? Dessverre, nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 16.42):

Er 55 år og elsker hvert sekund. Livet ble bare bedre og bedre etter fylte 45 ❤

Har god helse, økonomi og livet smiler, det hjelper selvsagt. 

Men sett bort i fra det, så kjenner jo jeg også at livet og tiden flyr. Derfor prøver jeg å nyte hver dag. Har en jobb jeg elsker, det hjelper mye. Når min mamma forsvinner fra dette livet, er det jeg som er eldst i familien, det føler jeg også på. 

Vi skal alle dø, derfor prøver jeg å leve livet best mulig, så føles det ikke helt bortkastet at jeg hadde min tilmålte tid her på jorden. 

Anonymkode: a751f...a03

Kjenner du ikke så kroppen i hele tatt at du ikke er 35 lengre?

Jeg er 55 år, dårlig helse (kollisjonsskadd), dårlig økonomi og livet suger, så har det motsatt av deg.

Anonymkode: db202...709

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ting. Fyll dagene med opplevelser. Om det er mulig. Da går tiden mye tregere og du vil oppleve å ha en lengre og rikere liv.

Anonymkode: 0919c...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

63 her.. og deppa. Jeg føler at denne verden er blitt fremmed. Trives ikke i 2000 årene. Jeg var et barn av 1900 tallet og savner det sårt. Har ikke noe råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 16.35):

Huff. Føler tiden bare renner ut så fort. Snart førti. Så kommer 50 ..  og du store gru...60. Tørr ikke tenke på 70 en gang. Alt bare raser  avsted. Har dere noen råd?

Anonymkode: f8c91...bc5

Som 50 åring så er første følelsen som slår deg, det er for seint til å begynne på noe nytt , det er for tidlig til å legge seg for å dø.... og det er et jævlig vakum..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange depressive ting her.. For meg er ikke alderen i seg selv så viktig hvis jeg har gjort det jeg føler jeg burde få gjort i hver alder. 

Livet er en kamp i alle aldre, men det er ting å kose seg med og glede seg over hele veien hvis man åpner opp og ser mulighetene.

Anonymkode: 1832f...772

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...