Gå til innhold

Hvorfor driter så mange i risikoen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irak skrev (58 minutter siden):

Fordi jeg ikke har sex. Derfor....

De får ikke ha sex i Irak?

Anonymkode: 564fc...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tilfeldig sex gir smitte, også med kondom.

Anonymkode: 09b4f...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (7 timer siden):

Vi har ikke et sundt forhold til seksualitet : Vi er desverre fortsatt veldig pietistisk og konservative.  Og det påvirker hvor mye vi er fokusert på trygg sex.

Hadde vi vært pietistiske, hadde vi selvfølgelig ikke hatt sex utenom ekteskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hadde vi vært pietistiske, hadde vi selvfølgelig ikke hatt sex utenom ekteskap. 

Selvfølgelig hadde man det, man bare skjulte det. Det er ikke mindre hor blandt disse gruppene, bare mer overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Så spørs det hvor mange damer som lar seg overtale eller til og med tvinges til (religion) til å la være?

Anonymkode: b4cdb...392

Det er nok svært få kvinner som tvinges til å droppe kondom pga religion. Den påstanden tar jeg i beste fall som ren fremmedfrykt.

Kondombruk for å beskytte seg mot smitte gjelder hovedsaklig utenfor faste forhold. Er man i et forhold med en fast (og eksklusiv) partner, kommer det ingen nye sykdommer inn i bildet. Var man smitte da man ble samme, så er man fortsatt smittefri etter aldri så mye sex.
I faste forhold er kondom hovedsaklig en prevensjonsgreie... men det er ikke tema for denne tråden.

Utenfor faste forhold derimot er kondom The Shit for å beskytte seg. Men da kommer også feilslutningen din inn i bildet. Er man i et strengt religiøst miljø er neppe ligging rundt greia der i utgangspunktet. Og de som eventuelt ligger med flere i et slikt miljø er neppe typen til å bli med den strengt troende dominerende fyren hjem.

Videre, en kvinne som kommer utenfra og tilfeldigvis hooker opp med en i et slikt strengt religiøst miljø ... eller skal vi bare si muslim, for det er del det du tenkte, som så nekter å bruke kondom, vel, da vil jeg tro at det heller blir labert med hooking. Kan vanskelig se for meg en frigjort kvinne bli med en sinna-muslim i full oppsats hjem, og så akseptere at han skal dominere henne med muslimsk tvang.

Fremmedfrykten din derimot... DEN kan du stappe i et kondom og hive i søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

De får ikke ha sex i Irak?

Jeg må elske han for å kunne ha sex....

Er bare slik jeg er....Og jeg har så lyst på sex, så det er vanskelig kan du si 😂. Jeg føler meg ikke trygg, hvis ikke rett og slett. Og jeg faller så utrolig lett...Blir så fort glad i andre mennesker...

Noen ganger er det faktisk vondt, for jeg har jo lyst til å ha sex...Det er bare det at det ikke er bare bare å vekke den lysten..

Forstår du hva jeg mener? 

Jeg er høyseksuell, og tenker på sex 24/7.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen problem.. Jeg tester meg ofte.. og for hver kvinne jeg stoler på og har sex med, så ser jeg sannheten deres i hver eneste test.. da blir det også gjensynsglede🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Du ble lurt 🤣

Tror virkelig menn at fremmede damer som villig lar seg bedekke, ikke har sluppet til andre?

Forskjellen her er om det er ei som tar ansvar for egen seksualitet eller ei. Men ei som gjør det, ville ikke hatt sex med deg som er villig til å droppe kondom. 

Her brukes det alltid, bortsett fra med primærpartner.

Anonymkode: 0cb41...52d

Mye som smitter selv med kondom. 

Anonymkode: efa23...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man vil holde seg sunn og frisk så er det best og ikke ha seg i det hele tatt bare og kysse noen på munnen så kan man få kreft i halsen sånn HPV virus 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Når man er gift og regner med å ha samme mann resten av livet så dropper man kondom her i huset :) Raw er så utrolig mye bedre enn å bruke gummi.

Men ja, som ungdom var dette viktig for min del. Ønsket ikke sykdommer eller uønsket tidlig graviditet.

Anonymkode: 34c4a...5ed

Raw, ass.

Anonymkode: be194...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 13.36):

Jeg ble lurt! Hadde sex med en blondine som virket ren som en duggfrisk fjellbekk. 
Men så viste det seg hun hadde hatt sex ny kuk minst hver helg.. Resultat klamydia. 

Opplevde noe liknende også med ei blondine. Hu påstod at hub var veldig kristen og ordentlig… etterhvert kom det frem at hun hadde sex med flere forskjellige menn i UKA. Da var jeg raskt til å teste meg…. Har heldigvis aldri fått påvist noen kjønnssykdom, men lært at man ikke skal stole på folk man ikke kjenner….

Anonymkode: 15eb4...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 14.25):

Komdom er like mye kvinnens ansvar som mannen. Vil ikke dama bruke kondom, så kan hun bare si nei, akkurat som menn kan. 

Anonymkode: a02b6...82e

Menn er altså helt uten ansvar. Dama er ansvarlig for p-piller, spiral og kondom. Mannen skal bare pule på?

Anonymkode: 38cd8...651

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker sex med kondom også i faste forhold😊

Anonymkode: b4d6f...f85

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Menn er altså helt uten ansvar. Dama er ansvarlig for p-piller, spiral og kondom. Mannen skal bare pule på?

Les en gang til. Begge sitt ansvar. Og det er bare kondom som beskytter mot sykdommer 

Anonymkode: a02b6...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man ligger med attraktive oppegående unge folk så er risikoen betydelig lavere. 

Anonymkode: 1ea32...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så lenge man ligger med attraktive oppegående unge folk så er risikoen betydelig lavere. 

Anonymkode: 1ea32...6a7

Attraktive, oppegående unge folk har da ikke færre sykdommer enn mindre attraktive, eldre folk. Det er heller sjanse for at mindre attraktive folk har færre partnere. Jeg er en ganske så stygg dame på 41, og har aldri hatt noen sykdommer. Har heller aldri hatt ONS eller mange partnere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Attraktive, oppegående unge folk har da ikke færre sykdommer enn mindre attraktive, eldre folk. Det er heller sjanse for at mindre attraktive folk har færre partnere. Jeg er en ganske så stygg dame på 41, og har aldri hatt noen sykdommer. Har heller aldri hatt ONS eller mange partnere. 

Til deg dame 41, ordet attraktiv kan oppfattes på flere sett. Du kan ha et godt, varmt hjerte med mye kjærlighet, og på den måten være attraktiv. Etter min mening ( voksen mann) er dette mye større verdier en de som doller seg opp og tror de er attraktive! Nesten tragisk å se en del jenter/unge damer i dag med oppkonstruerte kjempestore lepper, silikonpupper og operert sprettrompe. Får ikke lyst i hele tatt...

Anonymkode: b4cdb...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...