AnonymBruker Skrevet 13. august #21 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ser folk brenner seg på denne feilslutning om å «avklare behov» med en date. Så blir de sjokkert 2 år etterpå når ting ikke lenger er slik. Man har ingen grunn til å bli sjokkert. Slik fungerer seksualitet for de aller fleste mennesker. Du har rett om det som har med å forutsi mengde og frekvens. Det er derimot andre ting som gjelder hvordan folk har sex, og tenker om det, som også er greit å avklare. Anonymkode: 42313...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 13. august #22 Del Skrevet 13. august Det er ikke sikkert han løy. Det er ikke alle som helt forstår at man i fremtiden kanskje føler annerledes enn man gjør akkurat nå og tror at slik man føler akkurat i nuet er slik det "skal være". Mer enn å beskrive at sex er herlig og at man har lyst på masse sex, så er det kanskje viktigere å gi hverandre et løfte om at sexlivet er verdt å jobbe for. Man kan få tunge perioder i småbarnsperioden og slikt. Men det viktige er at man er begge enige om at man skal arbeide og planlegge for at sex'en i så fall skal tilbake. Du sier at han ikke har lyst på sex. Men har han lyst til å ha lyst? Føler han at det nå er slik det ikke burde forbli? At hvis han har en tung periode, så burde dere som et team sveive det i gang igjen. Det er ikke løsningen at ene partneren skal presse seg til sex uten lyst, men at man tar et steg tilbake før man tar to frem. Hva har man LYST til å gjøre? Vil han kose på sofa? Vil han at du skal kle deg opp? Vil han rollespille? At han ikke stenger deg ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #23 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Man har ingen grunn til å bli sjokkert. Slik fungerer seksualitet for de aller fleste mennesker. Snakk for deg selv. Grunnen til at denne problemstillingen kommer opp så ofte, er nettopp fordi like mange har konstant libido. Anonymkode: 9f56a...a26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 13. august #24 Del Skrevet 13. august (endret) Har nøyaktig samme erfaring, og tok innover meg at jeg rett og slett ikke kan lytte til menns vurdering av egen lyst og seksuelle drive. Slik det markedsføres at menn alltid har lyst og alltid er klare for sex har jeg forsåvidt en viss forståelse for at menn, ikke engang ovenfor seg selv, ikke bestandig klarer å vurdere dette klokt eller innrømme at de ikke helt fungerer slik. Det ville jo nærmest være å stemple seg selv som lite mann. Så istedenfor å ta en realistisk fot i bakken blåser menn fort opp egen sexdrive til å "være slik" som opplest og vedtatt om menn. De bare teller med hver j... gang tankene streifer innom sex i regnestykket, selv om det vi kvinner selvfølgelig lever med hvor ofte de helt faktisk orker å HA sex. Begge mine ekser som reelt orket å HA sex maks en gang i uka relaterte seg 100% til at menn er dem som har størst behov for sex, fordi de TENKTE på sex flere ganger daglig. Ja hva pokker hjalp det meg??? 🤪 At jeg hadde behov for å helt faktisk HA sex oftere enn dem, ja da var nok jeg den unormale. Alle vet jo at menn er mest seksuelle av seg. 🙄 Min løsning på dette ble å være opptatt av at mannen måtte ha et sexbehov godt over hva jeg lever greit med i starten, for slikt vil synke med tiden. Aldri opplevd annet enn at det synker med tiden, og det bekreftes også av de fleste. Muligens borsett fra selvfornektende menn, som altså teller med å TENKE på sex som sitt seksuelle behov. Hva menn sier om sin sexdrive sluttet jeg med å lytte til. Ikke fordi de lyver til meg, men fordi menn lyver så godt til seg selv at de tror på at det de sier er sant. Mulig det engang var slik også, at de i tenårene var kåte og klare hele tiden, så det ikke er en absolutt løgn heller. Bare feil tid og sted. Min mann hadde så stor sexdrive i starten at jeg slet litt med å holde følge, selv om min også var blåst opp av nytt og forelsket. Perfekt! Det landet perfekt i det lange løp. Hans sank også, men til helt innafor veldig veldig ok. 😄 Endret 13. august av Trolltunge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå