Gå til innhold

Mannen sier han er flau over hvordan jeg ser ut

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Størrelse XL er IKKE stort

XL er extra large, og oversettes bokstavelig talt til ekstra stort. Så jo det er stort. Men mannen til ts var fortsatt en dust 🙂

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg tar til meg alt dere skriver. Takk for alle svar. Han elsker meg nok ikke.. da hadde han ikke oppført seg slik. For noen dager siden skrev jeg at han ble sur etter jeg sa nei til sex. Dette er samme mann... jeg har skrevet innlegg på KG sikkert i snitt en gang i året, med lignende ting. Trussel om brudd, alkoholinntak, at han klager på alt jeg gjør. Men tar meg tilbake. Jeg har aldri følt meg god nok.. men han har fått meg til å føle at jeg har fått sjanser og at han på nåde har tatt meg tilbakei varmen. Det er alltid jeg som skal endre meg. Han sier "jeg er som jeg er". Vi er nok veldig forskjellige som personer. Jeg har alltid tenkt at han kanskje hadde behandlet en flinkete dame bedre. At jeg ikke fortjener bedre... eller at det er berettiget. Jeg har jo dårlige sider.. og sliter med å alltid ha det ryddig og jeg er ikke systematisk... 

I går sa han alle disse stygge tingene til meg. Nå må jeg ta stilling til hva som skjer videre. Jeg klarer bare ikke tanken på at barna må flytte:( og 50/50! Det er så overveldende! Barna trenger meg hver dag :(

ts

Anonymkode: 46845...13c

• Liker 1
  • Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ekte kjærlighet. Min kjæreste er veldig overvektig, men jeg holder fortsatt rundt henne med stolthet offentlig. Hadde hun vært flau over meg, så ville jeg nok revurdert forholdet 

Anonymkode: 61a0d...a5f

• Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har lagt på meg en del etter to barn. Er overvektig.. bruker xl i klær. Han er flau over å gå rundt med meg og være kjæresten min.  Er skikkelig lei meg. Prøver å slanke meg, men det er så vanskelig. Føler meg skikkelig drit :(

Du vet selv at dette er galt. Du må komme deg vekk. Hva slags nettverk har du som kan støtte deg? Venner ? Foreldre? Søsken?

Start med å gå i dialog med legen din, jeg sier dette sjeldent men kanskje må du sykmelde deg en liten periode slik at du får reorganisert deg sånn at du kommer deg vekk. 

Anonymkode: b11aa...c39

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg tar til meg alt dere skriver. Takk for alle svar. Han elsker meg nok ikke.. da hadde han ikke oppført seg slik. For noen dager siden skrev jeg at han ble sur etter jeg sa nei til sex. Dette er samme mann... jeg har skrevet innlegg på KG sikkert i snitt en gang i året, med lignende ting. Trussel om brudd, alkoholinntak, at han klager på alt jeg gjør. Men tar meg tilbake. Jeg har aldri følt meg god nok.. men han har fått meg til å føle at jeg har fått sjanser og at han på nåde har tatt meg tilbakei varmen. Det er alltid jeg som skal endre meg. Han sier "jeg er som jeg er". Vi er nok veldig forskjellige som personer. Jeg har alltid tenkt at han kanskje hadde behandlet en flinkete dame bedre. At jeg ikke fortjener bedre... eller at det er berettiget. Jeg har jo dårlige sider.. og sliter med å alltid ha det ryddig og jeg er ikke systematisk... 

I går sa han alle disse stygge tingene til meg. Nå må jeg ta stilling til hva som skjer videre. Jeg klarer bare ikke tanken på at barna må flytte:( og 50/50! Det er så overveldende! Barna trenger meg hver dag :(

ts

Det er på tide at DU avslutter forholdet! Helst i går! Barna trenger ei mor som blir psykisk nedbrutt (av faren deres)! Du hadde aldri bedt barna dine om å bli i et slikt forhold! Vis dem hva det vil si å stå opp for seg selv.

Han blir flau av deg, men pule vil han...

Anonymkode: d81d0...eab

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke en ærlig sak? Når man har vært pen og attraktiv, og så ender man opp fet og lubben, da er man ikke lenger den man gikk inn i forhold med. Her må du som kvinne ta grep, og kast ungene over til mannen i tre måneder. Så reiser du på helsefarm, går en pilgrimstur (35 km x 30 dgr) og spiser sunt. Så når du kommer hjem om tre måneder så lar du være i å tylle i deg kalorier, selv om kroppen skriker etter det. Happy man, happy life. 

Anonymkode: be36a...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er på tide at DU avslutter forholdet! Helst i går! Barna trenger ei mor som blir psykisk nedbrutt (av faren deres)! Du hadde aldri bedt barna dine om å bli i et slikt forhold! Vis dem hva det vil si å stå opp for seg selv.

Han blir flau av deg, men pule vil han...

Nå må du slutte å leke familievræker. Selv om du ikke lykkes med kjærligheten, så trenger du ikke ødelegge familien til andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvis det stemmer, ønsker du virkelig at han ikke skal være ærlig med deg? 

Jeg som trodde ærlighet varte lengst.

Anonymkode: c618f...515

Ærlig om alt, betyr ikke å si ting på styggest mulig måte.

Alle med empati: "Den forrige buksa satt skikkelig fint, mens denne var lite flatterende." 

Drittsekker som gjemmer seg bak å være ærlig: " Fy faen, så støgg du var i den der, og for ei hengeræv du fikk! Ikke langt unna mor di nå!" 

Begge er ærlig, og de fleste vet at de helt ærlig ville foretrukket å få den første..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå må du slutte å leke familievræker. Selv om du ikke lykkes med kjærligheten, så trenger du ikke ødelegge familien til andre. 

Mannen har allerede ødelagt forholdet, så der er ikke noe igjen å ødelegge. Mitt kjærlighetsliv går helt strålende :)

Anonymkode: d81d0...eab

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uføre Unni
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Den sliter jeg med å tro på, mange menn er veldig visuelle og slemme.

Anonymkode: 78bbb...cb9

Det er flere gode menn, enn slemme menn der ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulla Ullsokk skrev (7 timer siden):

Dette er kunnskapsløst. Hormoner kan rote til mye.

De fleste er overvektige fordi de spiser feil og/eller for mye, men noen har trøbbel med hormoner. Faktisk kan feil mat også tulle til hormoner, så blir det en dårlig sirkel.
Ikke vær påståelig om ting du ikke kan noe om!

Noen kvinner har også lipoødem. 

Anonymkode: 81add...17a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

ts

Jeg tror du må bestemme deg for om du vil ha mannen ved din side livet ut. Jeg forstår det er vondt mtp barna. Spesielt om han ikke er så veldig tilstedeværende og oppmerksom som far. Men det kan også være han tar seg sammen om han må, mtp barna. Evt kan du ha dem mer, om han ikke er så omsorgsfull av seg. 

Han høres veldig selvopptatt ut. Og det er ikke sikkert at han hadde behandlet en annen dame bedre. Han er som han er. Og du er den du er. Om du sliter med struktur, så er det ikke din feil, men det er en svakhet du har. Men du kan oppnå det du vil, enten det gjelder ryddighet og helse. Alt er mulig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvor finner dere disse ubrukelige mennene? 😂

Anonymkode: 095a1...ae6

Å du vet. De finnes over alt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja, mannen tar vel leggerunden med ungene hver kveld så ts kan trene daglig hun også? 

Anonymkode: c467f...ba9

Hu har jo tid til å  legge på seg så da har hun vel tid til å legge ungene også.

Endret av Serafin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er ikke ekte kjærlighet. Min kjæreste er veldig overvektig, men jeg holder fortsatt rundt henne med stolthet offentlig. Hadde hun vært flau over meg, så ville jeg nok revurdert forholdet 

Anonymkode: 61a0d...a5f

Dette minner meg litt om den diskusjonen som foregår på Instagram til tider. Pierce Brosnan sin kone får gjennomgå hardt til tider for hennes vekt og at mange menn skjønner ikke hvorfor han er sammen med henne, men han står stødig ved hennes side og snakker åpent om hvor mye han elsker henne og at hun er den vakreste kvinnen som finnes. Så ja, jeg er enig med deg. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, TomSawyer said:

Det er ille vettu det. Uten tvil barnemishandling så håper du ikke sitter igjen med dype sår nå som voksen. 

Nå var det ikke meningen å få dette til og handle om meg, men noen folk kan virkelig si stygge ting til mennesker de er glad i og de forstår ikke at det sårer dem så jeg kan absolutt tro på dette. 

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...