Gå til innhold

Mannen sier han er flau over hvordan jeg ser ut

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en teit ting å si, spesielt når du har født barna deres. Det er bra å ha en sunn vekt men er også bra med sunne tanker og å hjelpe hverandre og støtte hverandre. Han kan jo se litt på hvordan han selv scorer på dette?

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en jævlig ting å si, skjønner godt du er lei deg! 

Anonymkode: a9db1...94d

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er flau over å være kjæresten din eller bli sett med deg fordi du er overvektig? Hvor gammel er han? 15 år..?

Anonymkode: d0c77...c16

• Liker 25
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drittting å si. Er man smart så finner man heller noe som motiverer og ikke bryter ned. Xl er ikke såååå stort, noen merker er det helt vanlig str, siden det varierer veldig. Tviler på at du er så stor. Han må være litt skrudd i hodet.

Anonymkode: fda77...ab8

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har lagt på meg en del etter to barn. Er overvektig.. bruker xl i klær. Han er flau over å gå rundt med meg og være kjæresten min.  Er skikkelig lei meg. Prøver å slanke meg, men det er så vanskelig. Føler meg skikkelig drit :(

Anonymkode: 46845...13c

Kjenner jeg sliter en smule med å tro på denne..🙈...skulle det være sant er det ikke håp for mannen.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som sier det er utro....

Han er tydeligvis en skikkelig douchebag

Anonymkode: 94041...3ef

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (1 minutt siden):

Kjenner jeg sliter en smule med å tro på denne..🙈...skulle det være sant er det ikke håp for mannen.

Jeg tviler ikke på at dette stemmer. Eksen min sa han var flau over meg da vi skulle i bryllup og jeg hadde en kjempekvise i ansiktet som ikke noe dekket helt. Han var helt sær på sånne ting. 

Anonymkode: 7c8c7...717

• Liker 6
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde jeg dumpa tvert! Ingen andre enn helsepersonell i en setting på et sykehus/legekontor har noen ting med å kommentere min kropp eller vekt! Hvis min mann ikke hadde tent på meg lengre pga min vekt så er det alt i orden men, da får han bare dumpe meg! Jeg bestemmer helt selv hvordan jeg vil se ut og min kropp skal være etter min vilje og ikke etter en manns utseende preferanser. Uansett hvor mye jeg går opp eller ned så er jeg fortsatt akkurat lik innvendig, og det er dette jeg vil at min mann skal like hos meg, ikke hva som er utenpå.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tviler ikke på at dette stemmer. Eksen min sa han var flau over meg da vi skulle i bryllup og jeg hadde en kjempekvise i ansiktet som ikke noe dekket helt. Han var helt sær på sånne ting. 

Anonymkode: 7c8c7...717

Ikke sær; slem.

Anonymkode: c467f...ba9

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta han på alvor.

En så skitten personlighet, fortjener deg ikke. 

Du kan sikkert gå ned, men han er fortsatt stucked med altfor få hjerneceller.

Be han se til helvete å komme seg ut :hund: 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde en sånn eks, det finnes dessverre sånne menn. 

Anonymkode: a9db1...94d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du er klar til å si noe til han kan du bruke disse ordene:👇

"Jeg har vurdert dine kommentarer angående min utseende og vekt og har bestemt at jeg elsker å være mama til mine to barn og denne vekt er en del av prisen jeg betaler for å ha født barna. Hoved døren til huset fungerer både som en inngang og en exit og utenfor døren er det mer ca 2million voksen kvinner som vil være med deg hvis du vil og det eneste du trenger å gjøre er å åpne døren så kan du får deg en ny kvinne til enhver dag om du vil. Byen er full av dame som vente på deg og at du trenger er å gå ut av døren og la meg kose meg som mama. Heller ikke min far har rett til å uttale seg om kroppen min"

Etter det you just walk away girl and ignore the bastard. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jaja jeg er feit og du et støgg, jeg kan idet minste slanke meg" 

Anonymkode: c3a45...47f

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har lagt på meg en del etter to barn. Er overvektig.. bruker xl i klær. Han er flau over å gå rundt med meg og være kjæresten min.  Er skikkelig lei meg. Prøver å slanke meg, men det er så vanskelig. Føler meg skikkelig drit :(

Finn deg en mann som verdsetter deg for den du er, ikke hvordan du ser ut.

Jeg ville skammet meg. Ikke over egen kropp, men over at noe så umodent har formert seg.

Anonymkode: fde2a...c68

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Gi ham fyken.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...