AnonymBruker Skrevet 23. august #41 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 17.29): Navnet kan staves både Colin og Collin. Collin Cowgill er for eksempel en amerikansk baseballspiller. Anonymkode: 0a2a8...99e I USA kan man stave navn akkurat hvordan de vil. Colin kan lett bli til Khõåliiijneh, og fremdeles bli uttalt Colin, men det gjør det verken rett eller standard. Anonymkode: e0fd8...49a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #42 Del Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 21.16): Skal finne navn til lilleprins 💙💙 Jeg elsker Emmet, men samboer er ikke så glad i det. Vi liker Collin begge to. Han liker Matheo. Jeg også (og så klart Nathaniel og Leander, men det heter brødrene 😂), men føler Matheo er litt brukt siden flere kjendiser har kalt sønnene sine dette året, og jeg vil være mer unik. Liker du best Emmet eller Collin? Anonymkode: 1088c...42a Emmett er kjempe fint, ikke fan av Collin Anonymkode: cd95d...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #43 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 18.10): I USA kan man stave navn akkurat hvordan de vil. Colin kan lett bli til Khõåliiijneh, og fremdeles bli uttalt Colin, men det gjør det verken rett eller standard. Anonymkode: e0fd8...49a Gudrun blir også uttalt Colin i USA. Helt sant! Anonymkode: 75954...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #44 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 22.14): New flash, Emmet er normalt navn i 2024. Anonymkode: b5c20...47e Emmet Dalton. The One. Anonymkode: dafb6...807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothard Skrevet 12. september #45 Del Skrevet 12. september Tenker kun Emmet Till. Så vet ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå