AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #1 Del Skrevet 11. august 2024 Sikkert ett dumt spm, men har en dyr stressless sofa og en stressless stol. Har vært en del flytting så har det siste året sittet i stolen. Nå etter innflytting er sofaen på plass, men fy f så vond den er. Estetisk ser den veldig bra ut, men ryggen min er vond. P.g.a sykdom blir det mye tid forran tven. Går heller ikke an å ligge på den. I går la jeg meg rett ut på gulvet og det var mye mer behagelig. Jeg har vel egentlig svart på mitt eget spm, har lyst til sette fyr på sofaen og kaste den ut av vinduet 😄. Uansett, er det noen med forslag til innredning m.t.p å ha en stol forran tven, hva kan jeg kombinere den med slik at det ser ok ut? Anonymkode: ecaea...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #2 Del Skrevet 12. august 2024 Litt vanskelig å skjønne hva du vil frem til. Du har jo en stol, så den er vel grei å bruke? Så kan du selvsagt selge sofaen du har, og kjøpe en ny som du synes er god å sitte i. Aner ikke hvordan stua ser ut hjemme hos deg, og da blir det vanskelig å gi råd. Du kan ha to stoler, og sofa, eller du kan kjøpe hjørnesofa om det passer, eller en to-seter og en tre/fire-seter, og ha en stol eller to ved siden av. Anonymkode: 85976...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #3 Del Skrevet 12. august 2024 Jeg har også vond rygg og har gitt opp sofaer. De har elendig korsryggstøtte, selv med ekstra puter i. Har to lenestoler foran tv, og flere ekstra stoler rundt omkring i hjemmet. Anonymkode: 45b88...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #4 Del Skrevet 12. august 2024 En eller to til av samme stol, med høyt nok settebord imellom til kaffekopp, fjernkontroll, bok, plante, lampe eller hva du trenger. Da trenger du ikke salongbord om du ikke ønsker å ha det, og får god plass til å ha stressless med skammel eller recliner. Vi har ikke sofa vi heller så du er ikke alene om dette 😁 Anonymkode: 467cc...fd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #5 Del Skrevet 12. august 2024 Det blir vanskelig å ha besøk uten sofa, de kan vel ikke sitte på fanget ditt. Så ville beholdt sofaen om du ønsker besøk av og til. Eventuelt kan du selge den og få en mindre sofa som du setter ved siden av stolen din. Vi har to sofaer og en stol i stua. Anonymkode: 1f860...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #6 Del Skrevet 12. august 2024 En godstol til hver av oss. Svindyre, vakkert design og særdeles ergonomiske, med flere innstillingsmuligheter. Sofa er oppskrytt. Jo dyrere, jo vondere å sitte på omtrent. Vi har en to/treseter som bare brukes om vi har besøk. Ok sittekomfort da, den er hauggammel, men blir ikke slitt pga lite bruk. Nei, man må ikke ha sofa. Anonymkode: 94bfe...121 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #7 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En godstol til hver av oss. Svindyre, vakkert design og særdeles ergonomiske, med flere innstillingsmuligheter. Sofa er oppskrytt. Jo dyrere, jo vondere å sitte på omtrent. Vi har en to/treseter som bare brukes om vi har besøk. Ok sittekomfort da, den er hauggammel, men blir ikke slitt pga lite bruk. Nei, man må ikke ha sofa. Anonymkode: 94bfe...121 Hvilke stoler har dere? 😍 Vi trenger nye snart. Anonymkode: a1866...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #8 Del Skrevet 12. august 2024 TS her. Har ikke så stor stue så kan ikke begge deler. Har ikke mye gjester, men er liksom litt rart med bare stoler. Men er jo håpløst å sitte i smerte. Brukte forøvrig laang tid på å finne den sofaen også. Men som andre sier så kan ikke en sofa måle seg med en god stol. Anonymkode: ecaea...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 12. august 2024 #9 Del Skrevet 12. august 2024 Neste gang jeg kvitter meg med sofaen og må ha noe nytt blir det.. kanskje en skikkelig god kontorstol. Hvertfall så lenge stue og kontor/hobbyrom er kombinert. Gjester har jeg sjelden, men de kan velge blant solstoler og kjøkkenstoler. Er sikkert bra med en lenestol eller stressless, men ser ikke poenget med den om jeg også må ha en kontorstol. Og sofa funker best som pynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #10 Del Skrevet 13. august 2024 Her kommer jeg aldri til å kvitte meg med sofaene våre. Vi sitter mer i dem enn i stolene. Nå er våre sofaer med komfortable enn de gamle stolene. Anonymkode: 0bcc1...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå