AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Del Skrevet 11. august Det er så flaut for meg, så jeg greier ikke å snakke med noen om dette, men jeg ville bare prøve å lufte det ut her. Jeg er da blitt 25 år, og jeg har ikke hatt penetrerende sex med noen, jeg er heterofil. Og hvis jeg faktisk finner en mann som liker meg, hvordan vil han da reagere da jeg forteller han at jeg er jomfru? Vil jeg skremme han vekk? Og for å spørre dere menn som er her, er det sant at menn der på det som en seier å " nedlegge " en jomfru? Hører med til historien at jeg tidligere var redd for menn, fordi jeg hadde en ekkel opplevelse som barn som satte seg skikkelig i meg. En mann som tok på meg utenpå badedrakta da jeg var 6 eller 7 år. En ekkel, eldre lærer som fungerte som vikar for oss da vi hadde svømming på skolen. Anonymkode: b4ae3...76f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Del Skrevet 11. august De fleste menn synes det kun er stas at du er jomfru. Det vil for 9 av 10 menn være uproblematisk. Ja noen sære menn er på jakt etter jomfruer å nedlegge. Derfor bør du ikke skrive at du er jomfru på online dating. Du trenger ikke å fortelle en one night stand at du er jomfru. Ingen kan se at du er jomfru. Så du kan slappe av og ta det helt med ro. Finn en hyggelig mann du kan bli kjæreste med er mitt råd. Anonymkode: ae240...466 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #3 Del Skrevet 11. august Ikke tenkt på det, det spiller ingen rolle om du er jomfru eller ei. Hvis du vil forberede deg, sørg for at du kjenner din egen kropp og tenningsmønster. Eksperimenter for å finne ut hva du liker eller ikke. Bruk gjerne litt tid på å bli kjent med mannen. Du trenger ikke å si at du er jomfru, men fortell gjerne dersom du er nervøs, og be ham ta det med ro. Skal det bli fint og godt må du være tent og kåt (våt). Hvis du ikke blir det, enten fordi du er nervøs eller noe slikt, fortell ham at du må vente gjerne fordi du er nervøs. Hvis du blir tent, men ikke alltid våt, ha med glidemiddel. Bruk kondom! Lykke til! Anonymkode: 2681d...cdc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Del Skrevet 12. august Kjenner menn om er nesten 40 og jomfru. Den er kjip den. Slapp av og koscdeg Anonymkode: 83801...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. august #5 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er så flaut for meg, så jeg greier ikke å snakke med noen om dette, men jeg ville bare prøve å lufte det ut her. Jeg er da blitt 25 år, og jeg har ikke hatt penetrerende sex med noen, jeg er heterofil. Og hvis jeg faktisk finner en mann som liker meg, hvordan vil han da reagere da jeg forteller han at jeg er jomfru? Vil jeg skremme han vekk? Og for å spørre dere menn som er her, er det sant at menn der på det som en seier å " nedlegge " en jomfru? Hører med til historien at jeg tidligere var redd for menn, fordi jeg hadde en ekkel opplevelse som barn som satte seg skikkelig i meg. En mann som tok på meg utenpå badedrakta da jeg var 6 eller 7 år. En ekkel, eldre lærer som fungerte som vikar for oss da vi hadde svømming på skolen. Anonymkode: b4ae3...76f Trist å høre at du er blitt utsatt for den perverse mannen.. blir litt tom for ord, for jeg har opplevd litt værre i samme alder.. Men du må forholde deg til samme kjønn som den perverse mannen, det kan jo by på problemer.. I min opplevelse, forholder jeg meg bare til kvinner.. så det er problemfritt.. Ok.. jeg regner med du har utforsket deg selv med leketøy, så da vet du sånn någenlunde hvordan det kjennes ut? Jomfru er en tittel som burde vært avskaffet, for det er ingen vesentlig forskjell, om en kvinne er jomfru eller ikke. Erfaring og teknikker teller heller ikke så mye. Det eneste lille som skiller deg litt ut, er at du trenger sex med omhu og omsorg. Hvem du enn treffer med dine tidligere opplevelser, så er det det du skal gå for. Tenk mest på deg selv.. treffer du en idiot kan han gjøre det værre for deg. Ta deg tid og let litt i venneflokken, si at du trenger omhu og at han er til å stole på. Btw.. min beste opplevelse hadde jeg med ei "jomfru", hun kunne ingenting og var ærlig på det. Hun ville prøve meg, fordi hun følte seg trygg, men hun var også nysgjærrig kåt og lærerik.. ikke minst klarte hun å slappe av pga at vi hadde det gøy sammen. Hun ble etterhvert en god elsker, det var bare snakk om å gi henne litt tid. Håper du ser at erfaring og teknikker ikke spiller noen rolle, for å oppnå hærlig tid sammen.. Jeg håper du blir elsket på riktig måte, slik jeg ønsker deg.. Vipps.. så er du ei hærlig og trygg kvinne💙💃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Del Skrevet 12. august Du bør forbli jomfru til du har giftet deg. Ideelt sett bør man ikke ha samleie før man har giftet seg i kirka. Anonymkode: 4989a...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 12. august #7 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er så flaut for meg, så jeg greier ikke å snakke med noen om dette, men jeg ville bare prøve å lufte det ut her. Jeg er da blitt 25 år, og jeg har ikke hatt penetrerende sex med noen, jeg er heterofil. Og hvis jeg faktisk finner en mann som liker meg, hvordan vil han da reagere da jeg forteller han at jeg er jomfru? Vil jeg skremme han vekk? Og for å spørre dere menn som er her, er det sant at menn der på det som en seier å " nedlegge " en jomfru? Hører med til historien at jeg tidligere var redd for menn, fordi jeg hadde en ekkel opplevelse som barn som satte seg skikkelig i meg. En mann som tok på meg utenpå badedrakta da jeg var 6 eller 7 år. En ekkel, eldre lærer som fungerte som vikar for oss da vi hadde svømming på skolen. Anonymkode: b4ae3...76f Jeg syns det er tris og leit med din opplevelse. Han burde vert tatt. Men jeg håper du kan klare å leve bra med det. Hadde det vert meg så ville jeg satt pris på at du var ærlig. Det du sier ville gjøre at jeg ville hjelpe deg og være forsiktig. La deg styre fremgangen. Vil kose og ha ex med deg på en forsiktig måte som gjør at du kan bli trygg. Og prøve å forstå deg. Jeg ønsker deg lykke til og håper du finner en som er snill og vil forstå deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Del Skrevet 12. august Gode råd over her. Jeg vil legge til at alt trenger ikke skje første kvelden. Det går an å ta ting litt gradvis. Viktig å bruke nok tid slik at du blir skikkelig våt, det er nesten det aller viktigste. Og du må slappe av og føle deg trygg, det skal ikke gjøre vondt! Lykke til! De fleste menn vil nok bli litt overrasket, men vil føle at det er litt stas. Så lenge han ikke er en drittsekk (noe de fleste ikke er!), så vil han gjøre sitt beste for at du skal ha det bra. Anonymkode: d00f9...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 12. august #9 Del Skrevet 12. august Bli kjent og trygg først ja. Du merker fort om han pusher på for sex eller om han tar det rolig. Hvis og når du er trygg på ham så kan du fortelle din historie og at du er jomfru. Det er 100 prosent garantert IKKE noe å være flau for. En riktig rekasjon fra hans side vil da (etter min mening) være at han selv ønsker å ta det rolig. Menn som får æren av å være den første har et stort ansvar for at det ikke blir en negativ opplevelse. Helt enig med dem som skriver at du IKKE må starte med å fortelle at du er jomfru, verken på dating-profiler eller annet. Da risikerer du å få disse typene som skal ha et "trofe". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. august #10 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du bør forbli jomfru til du har giftet deg. Ideelt sett bør man ikke ha samleie før man har giftet seg i kirka. Anonymkode: 4989a...b6f 50-tallet ringte og ville ha dine utdaterte holdninger tilbake! 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 13. august #11 Del Skrevet 13. august Datet ei som var jomfru rett før jeg trafff min utkårede. Jeg var interessert i et forhold, og vi tok det rolig mht. sex. Det gikk lang tid før vi endte opp i senga, men det var jeg komfortabel med da jeg var gira på noe mer. Det var ikke før vi skulle ha sex at hun fortalte at hun var jomfru. Jeg ble overrasket, men på en positiv måte. Det er jo litt stas at du er den første hun lar knulle henne… Hun var 24 år husker jeg. Det ble ikke oss tilslutt, men det var hennes valg, ikke mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #12 Del Skrevet 18. august Bamseklemmer skrev (På 12.8.2024 den 5.38): Trist å høre at du er blitt utsatt for den perverse mannen.. blir litt tom for ord, for jeg har opplevd litt værre i samme alder.. Men du må forholde deg til samme kjønn som den perverse mannen, det kan jo by på problemer.. I min opplevelse, forholder jeg meg bare til kvinner.. så det er problemfritt.. Ok.. jeg regner med du har utforsket deg selv med leketøy, så da vet du sånn någenlunde hvordan det kjennes ut? Jomfru er en tittel som burde vært avskaffet, for det er ingen vesentlig forskjell, om en kvinne er jomfru eller ikke. Erfaring og teknikker teller heller ikke så mye. Det eneste lille som skiller deg litt ut, er at du trenger sex med omhu og omsorg. Hvem du enn treffer med dine tidligere opplevelser, så er det det du skal gå for. Tenk mest på deg selv.. treffer du en idiot kan han gjøre det værre for deg. Ta deg tid og let litt i venneflokken, si at du trenger omhu og at han er til å stole på. Btw.. min beste opplevelse hadde jeg med ei "jomfru", hun kunne ingenting og var ærlig på det. Hun ville prøve meg, fordi hun følte seg trygg, men hun var også nysgjærrig kåt og lærerik.. ikke minst klarte hun å slappe av pga at vi hadde det gøy sammen. Hun ble etterhvert en god elsker, det var bare snakk om å gi henne litt tid. Håper du ser at erfaring og teknikker ikke spiller noen rolle, for å oppnå hærlig tid sammen.. Jeg håper du blir elsket på riktig måte, slik jeg ønsker deg.. Vipps.. så er du ei hærlig og trygg kvinne💙💃 Takk for gode ord ❤️ Anonymkode: b4ae3...76f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå