Gå til innhold

Har noen her erfaring med dermapen-behandlinger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer dermapenbehandling av ansikt, jeg fikk dette anbefalt av en ny bekjent som er kosmetologisk sykepleier.

Jeg ønsker å få litt jevnenr hudtone, litt mindre tekstur, og generelt roe ned alderstegn hvis mulig 😂

Jeg var egentlig inne på tanken om laserbehandling, men hun mente dermapen vil ha god effekt på meg.

Tanken er å gå 3-5 behandlinger med ca 6 ukers mellomrom, deretter 1-2 behandlinger i året.

Ønsker gjerne høre andres erfaringer!

Anonymkode: 15712...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dermapen/microneedling er en god dokumentert behandling. Jeg har tatt en behandling, men skal som deg ta tre behandlinger med en mnd intervall, deretter 2 ganger i året. Har venner som har gjort dette i årevis og de gløder 

Anonymkode: cb0e9...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Dermapen/microneedling er en god dokumentert behandling. Jeg har tatt en behandling, men skal som deg ta tre behandlinger med en mnd intervall, deretter 2 ganger i året. Har venner som har gjort dette i årevis og de gløder 

Tusen takk for svar! Da skal jeg tørre dette. Var det vondt selv med bedøvelseskrem? Jeg er litt nervøs for det...

Og jeg ble fortalt at jeg kan ha sminke på dagen etter for å dekke rødheten, men høres det useriøst ut? Ser andre skriver 2-3 sminkefri dager, men kansnje er det intensiteten som bestemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Tusen takk for svar! Da skal jeg tørre dette. Var det vondt selv med bedøvelseskrem? Jeg er litt nervøs for det...

Og jeg ble fortalt at jeg kan ha sminke på dagen etter for å dekke rødheten, men høres det useriøst ut? Ser andre skriver 2-3 sminkefri dager, men kansnje er det intensiteten som bestemmer...

Tror det går fint med sminke dagen etter. Jeg var solbrent rød i noen dager, og hadde noen partier som var litt hissigere, men ingen som bemerka noe dagen etter, og jeg bruker ikke sminke på huden. 
det var litt ubehagelig, men ikke vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker dermapen! Har gjort underverker for min tørre hud og poser under øynene. Tar behandling hver 3-4 mnd ca. 

Anonymkode: 9e94a...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...