Gå til innhold

Jeg liker menn, men..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en dårlig opplevelse med menn som har desverre ødelagt min tillit seksuelt sett. Jeg elsker å gi og få kos, big spoon, small spoon, bytte osv. Jeg elsker å få partneren min til å føle seg elsket og bruker mye tid og energi for å vise min kjærlighet for dem. Desverre ble dette misbrukt og jeg opplevde seksuelle overgrep og v*oldtekt gjentatte ganger i ett forhold hvor jeg prøvde og prøvde å bli bedre og være grei.

Nå er jeg på andre siden, jeg overlevde helvete. Og jeg håper nå å finne en god mann som er respektfull. Men jeg sliter ekstremt med tanke på å være seksuelt intim igjen. Alt annet som leder opp til det seksuelle er greit (nakenhet, kyssing osv) men selve mannlige kjønnsdeler er nå koblet til noe ekkelt, og bare tanken på det intime skremmer meg vekk fra å I det hele tatt ville søke noen. Fordi de vil bli skuffet når de finner ut jeg kanskje aldri vil bli klar for å være sånn intim med dem, eller når de ønsker så kan jeg ikke gi det til dem. Uff, vil bare lufte tankene og håper jeg ikke er alene. Og kjære gode menn, dette innlegget er ikke ment slemt eller er rettet mot dere som er respektfulle og forståelsesfulle💜 

Anonymkode: 86960...909

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du kom deg ut!!!

Hva om du får være intim på dine premisser?

Min kjære var mer ivrig enn meg i starten og jeg hang liksom ikke helt med. Selv om han sa han skulle ligge stille og la meg utforske ham, så kunne han bli litt ivrig. Til sist bandt jeg ham faktisk fast (med hans tillatelse selvsagt). Da fikk jeg utforske kroppen hans i fred og ro. Det husker jeg som noe veldig fint. Jeg ble liksom trygg på ham og kroppen hans.

Jeg var ikke klar til å ha samleie før vi hadde vært sammen et par år (av andre grunner enn voldtekt/misbruk). Det at han faktisk ventet, ga meg en enorm respekt for ham. ❤️ 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du finner en flott fyr, så snakk med han om hva du har opplevd. Fortell om tankene og følelsene dine. Hvis han er en like flott fyr som du tror, så gir han deg rom til å finne ut av ting før dere evt. blir intime med hverandre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioljenta skrev (1 time siden):

Så flott at du kom deg ut!!!

Hva om du får være intim på dine premisser?

Min kjære var mer ivrig enn meg i starten og jeg hang liksom ikke helt med. Selv om han sa han skulle ligge stille og la meg utforske ham, så kunne han bli litt ivrig. Til sist bandt jeg ham faktisk fast (med hans tillatelse selvsagt). Da fikk jeg utforske kroppen hans i fred og ro. Det husker jeg som noe veldig fint. Jeg ble liksom trygg på ham og kroppen hans.

Jeg var ikke klar til å ha samleie før vi hadde vært sammen et par år (av andre grunner enn voldtekt/misbruk). Det at han faktisk ventet, ga meg en enorm respekt for ham. ❤️ 

Kanskje.. det er mitt håp å bli såpass trygg igjen. Og at selv om det går 3 år eller 5 år, at jeg har lov å ta to steg tilbake til scratch. Og ikke bli tvingt pga jeg er hans partner, og ikke blir manipulerende oppførsel over tid. Jeg er så redd for å bli lurt, fordi jeg har blitt lurt før. En som var grei og alt en kunne ønske seg, plutselig s*tan selv etter å ha fått meg til å stole 100%. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovise78 skrev (42 minutter siden):

Hvis du finner en flott fyr, så snakk med han om hva du har opplevd. Fortell om tankene og følelsene dine. Hvis han er en like flott fyr som du tror, så gir han deg rom til å finne ut av ting før dere evt. blir intime med hverandre. 

Ja det håper jeg💕 en som forstår og virkelig lytter og bryr seg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kanskje.. det er mitt håp å bli såpass trygg igjen. Og at selv om det går 3 år eller 5 år, at jeg har lov å ta to steg tilbake til scratch. Og ikke bli tvingt pga jeg er hans partner, og ikke blir manipulerende oppførsel over tid. Jeg er så redd for å bli lurt, fordi jeg har blitt lurt før. En som var grei og alt en kunne ønske seg, plutselig s*tan selv etter å ha fått meg til å stole 100%. 

Det er dessverre ikke noen mulighet til å gardere seg mot slikt. Sånn er det bare med mennesker og skal man ha en relasjon til dem, er dessverre det en del den steken man kan oppleve ... om man skal være med på leken. Eneste måten å garantere at det ikke skjer er å være alene ... men det er kanskje ikke noe stas det heller.

Men dette temaet er helt klart noe som bør tas opp relativt tidlig i forholdet eller kanskje helst før det blir et forhold. Det gir deg sjanse til å se reaksjonen og kanskje luke ut noen. Bedre med før enn senere. Men det gir også han en sjanse til å vurdere om dette er noe han vil være med på. Det vil være en greie som begge må være med å jobbe med.

Men på den positive siden, når du finner en slik fyr ... så er det gode grunner til å tro det ikke bare blir bra; det kan bli skikkelig bra.

PS: hva med profesjonell hjelp til å bearbeide på det som har skjedd, men også jobbe deg opp igjen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har en dårlig opplevelse med menn som har desverre ødelagt min tillit seksuelt sett. Jeg elsker å gi og få kos, big spoon, small spoon, bytte osv. Jeg elsker å få partneren min til å føle seg elsket og bruker mye tid og energi for å vise min kjærlighet for dem. Desverre ble dette misbrukt og jeg opplevde seksuelle overgrep og v*oldtekt gjentatte ganger i ett forhold hvor jeg prøvde og prøvde å bli bedre og være grei.

Nå er jeg på andre siden, jeg overlevde helvete. Og jeg håper nå å finne en god mann som er respektfull. Men jeg sliter ekstremt med tanke på å være seksuelt intim igjen. Alt annet som leder opp til det seksuelle er greit (nakenhet, kyssing osv) men selve mannlige kjønnsdeler er nå koblet til noe ekkelt, og bare tanken på det intime skremmer meg vekk fra å I det hele tatt ville søke noen. Fordi de vil bli skuffet når de finner ut jeg kanskje aldri vil bli klar for å være sånn intim med dem, eller når de ønsker så kan jeg ikke gi det til dem. Uff, vil bare lufte tankene og håper jeg ikke er alene. Og kjære gode menn, dette innlegget er ikke ment slemt eller er rettet mot dere som er respektfulle og forståelsesfulle💜 

Mye håp i det du skriver. Ta livet tilbake. 

Hva er livet uten hund.

Anonymkode: baa31...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg tror jeg sitter på fasiten.. Min livserfaring er at omsorgfulle kvinner er dem jeg stoler mest på, men de er også gode elskere som elsker med begjær og lidenskap.. Du har omsorgen i deg TS, for jeg leste du skrev "gi og få".. og ikke "gi og ta", så dette med å "få" eller "ta" er en vesentlig forskjell synes jeg..

Jeg skjønner deg meget godt💙 og jeg vil dele min opplevelse.. jeg ble selv utsatt for overgrep i en alder av 6 år, dette på gikk i over to år.. Han truet meg med juling hvis jeg sladret til noen om han.. Denne opplevelsen har jeg holdt hemmelig i mange år.. for jeg syntes det var flaut, og en periode hatet jeg alle menn for det som hadde skjedd.. Jeg fant trøst i kvinner i oppveksten, og av trøst ble jeg enormt omsorgsfull med dem. Det var så trygt å godt å ligge med dem.. vi hadde sex ja, men det var noe med den tryggheten jeg likte best. Og etterhvert kjente jeg jo glede av å vise omsorg til dem, for de var så takknemlige. Idag har jeg sex for å gi omsorg for hverandres nytelse.. jeg blir så utrolig glad av å glede andre.. Jeg sitter på en følelse at jeg ikke får gledet mange nok💞 

Og jeg synes det er trist å se, at kvinner ikke oppnår å ha nærkontakt eller sex med noen. Sex er jo bare omsorg, glede og lykke, og alle vet jo at det bygger både selvtillit og livskvalitet.

Så fasiten.. Finn en som er like god på omsorg som deg selv, han elsker også å "gi og få".. Det er hverdagsromantikk og daglige smilet ditt han ønsker å se🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er tris å lese det du skriver. Slik skal det ikke være. Jeg er kanskje lit hard nå men mener at slike menn bør bli kastrert. Du virker ærlig og seriøs og jeg håper og ønsker du kan komme videre og klare å la det gamle blekne lit selv om det er sikkert vanskelig.   Hadde du ville være samens  med meg så ville jeg prøvd å forstå deg og være forsiktig. Og kunne gitt deg mye kos og nærhet i starten.  Men om du etter lang tid fortatt hadde nektet meg sex så tror jeg at jeg hadde hoppet av. Da mener jeg om du ikke på noen måte se min pikk og ikke ta på den og kose med den. og på sikt hatt samleie. jeg ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo trist å høre.

Jeg tror at du må aksptere at du ikke er klar til å gå inn i et forhold igjen enda. En partner skal ikke være terapi for deg, det ville ikke være rettferdig. Du kan ikke gå inn i et forhold om du ikke en gang er sikker på at du noen gang vil kunne være intim utover kyssing med partner. Det at du begynner å bli utålmodig er et godt tegn, men du må nok finne deg i å vente lengre. 

Anonymkode: 73d31...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...